Makanan kesihatan lelaki jangan dipandang remeh ya, lagi-lagi bagi kita yang mempunyai suami mahupun golongan lelaki bujang kena jaga perihal dalaman lelaki. 

Bukan setakat wanita je kena jaga kesihatan, kaum lelaki pun kena sama bantu jaga kesihatan baru sama-sama dapat rasa kesan untuk jangka masa panjang.
Sedap rupanya kopi Nu-Caffe Tongkat Ali dan Performan. 

Baru-baru ini suami banyak kerja luar daerah, sesekali nampak dia keletihan dan kurang cukup tidur. Badan rasa lenguh dan tengkuk selalu kena diurut. Dia cuma amal vitamin C biasa sahaja. 

Faktor usia dah menginjak kena fikirkan solusi lain, baru-baru ini juju ada tengok perkongsian rakan di media sosial. Lama juga dia amal baru dia kongsi keberkesanan jangka panjang dia perolehi hasil amal produk Biotropics

Hasil bacaan mendalam juju berkenaan produk Biotropics ini amat mengkagumkan juju. 

Penyelidik dari Hospital Universiti Sains Malaysia telah melakukan ujian klinikal rawak terhadap 109 subjek lelaki berumur antara 30-55 tahun, untuk tempoh tiga (3) bulan dengan plasebo, mendapati pengalaman herba Tongkat Ali dapat meningkatkan stamina dan kecergasan dengan...
  1. Terdapat peningkatan ketara yang melibatkan fungsi fizikal,
  2. Terdapat peningkatan yang ketara melibatkan nafsu, keupayaan dan kepuasan seksual,
  3. Peningkatan pengeluaran air mani dan kualiti sperma, 
  4. Meningkatkan kecergasan badan, 
  5. Penurunan lemak badan dalam subjek BMI> 25 selamat, dan 
  6. Peningkatan testosteron dan proses penuaan yang sihat pada lelaki dengan Hypogonadism
Kagum betul, macam dulu kita ingat lagi kalau nak amal Tongkat Ali kena cari dalam hutan dan prosesnya agak sukar. Sekarang ia diluaskan dengan melalui 16 ujian klinikal dan mendapat pengiktirafan ikut piawaian SIRIM. 

Jom kenali 3 produk bantu kesihatan lelaki, antaranya kopi dan herba khas. Juju sendiri amal kopi Nu Caffe tu tau, sedap dan rasa betul Tongkat Ali pior tu, badan rasa cergas dan tak mudah lemau kalau kita perlu kerja masa yang lama. 
๐Ÿ‘‰ Selamat dan berkesan
๐Ÿ‘‰ tenaga Extra kepada tubuh badan
๐Ÿ‘‰ Membaiki kesihatan dalaman

#1 - Nu-Caffe Tongkat Ali (15S) - RM60

Nu-Caffe Performan Latte (Merah) terdiri daripada Biji Kopi Arabica yang dicampur dengan krimer dan 50mg ekstrak piawai Physta® Tongkat Ali. 

Di adun dengan lancar hingga sempurna, ia memberikan keseimbangan rasa dan aroma yang tepat, dengan manfaat Tongkat Ali dalam setiap cawan. 
  • 100 % KOPI ARABIKA 
  • Minuman premium untuk meningkatkan kesejahteraan 
  • 50mg - dos minimum ekstrak Tongkat Ali yang diuji secara klinikal, piawai PHYSTA®️, dalam setiap sachet. 
  • STANDARDIZED - untuk memastikan setiap komponen ada dan konsisten. 
  • TENAGA DALAM - Meningkatkan tenaga, kekuatan dan daya tahan dalaman. 
  • SUKA RASA - Rasa yang kaya & berani tanpa tambahan gula tambahan, (kecuali krimer).

#2 - Nu-Caffe Performan (15s) - RM45

Nu-Caffe Performan Black terdiri daripada 100% Biji Kopi Arabika dan 50mg ekstrak piawai Physta® Tongkat Ali. 

Rasa PAHIT & BERANI untuk memastikan saraf anda aktif dan melancarkan tenaga dalaman anda. 
  • 100 % KOPI ARABIKA 
  • Minuman premium untuk meningkatkan kesejahteraan 
  • 50mg - dos minimum ekstrak Tongkat Ali yang diuji secara klinikal, piawai PHYSTA®️, dalam setiap sachet. 
  • STANDARDIZED - untuk memastikan setiap komponen ada dan konsisten. 
  • TENAGA DALAM - Meningkatkan tenaga, kekuatan dan daya tahan dalaman. 
  • SUKA RASA - Rasa yang kaya & berani tanpa tambahan gula

#3 - Men's Formula (30S CAPSULES) - RM160

Men's Formula ialah kapsul herba kesihatan asli bertujuan untuk meningkatkan kesihatan & kecergasan seksual lelaki. 
Hidup dalam masyarakat yang serba pantas dan sentiasa dihimpit oleh jadual sibuk yang membuatkan anda keletihan di penghujung hari? 

Dapatkan Biotropics Men's Formula dan bersedialah untuk menghidupkan semula kehidupan anda. 

Dirumus dengan PHYSTA dan diperkaya dengan herba tradisional lain untuk meningkatkan kesihatan anda. Ia terdiri daripada: 
  • Ekstrak piawai Tongkat Ali Physta® 
  • Ekstrak Cordyceps 
  • Ekstrak Ginceng 
  • Ekstrak Rumpai Kambing Hordy 
  • Ekstrak Duri Syaitan 
  • Akar Maca
Pengalaman 2 minggu lebih suami amal?
Nampak perubahan ketara dari segi mood dan perasaan. Bayangkan dia kerja tak tentu masa, balik lewat malam dia masih rasa cergas dan kurang alami masalah lenguh badan. 

Lagi satu juju perasan bab seksualiti dia pun makin bagus haha, alahhh bab ni kalau dah berumah tangga korang kena jaga seksualiti suami korang.

Jangan malu, aku kongsi sebab nak korang sama jaga dan ambil langkah awal jaga, diri sendiri jaga, suami dan orang yang bakal nak mendirikan rumah tangga pun kena bertindak awal. Barulah badan sentiasa segak dan nampak menyerlah. 

Syukur dipertemukan dengan Biotropics. Terbaiklah, info lanjut layari:

4 Comments

  1. suami huda pun amalkan Biotropics ni. memang nampak lah beza dari segi ketahanan badan dan tenaga dia. bagus produk ni

    ReplyDelete
  2. Sounds like good supplements especially for men.

    ReplyDelete
  3. wow..bagus ni untuk org yang dah kawen..:)

    ReplyDelete

Sharing is Caring, Thank You Drop Some Comment Here :)