Nak jaga mata anak tanpa meninggalkan penggunaan gadget? Ketahui tips gajet dari Dr Mohd Hafidz Ithnin, Pakar Mata Optom Eyecare dan Pensyarah UIAM.

Zaman sekarang zaman gadget, nak elakkan anak jauh dari gadget macam tak logik lah. Berikutan pandemik C19 tidak menentu, kelas di sekolah pun buat sementara ini buat pecahan pergi sekolah. Tak boleh ramai satu kelas.  Sebahagian…

Hebatnya Lelaki dan Perempuan Tanpa Rokok. Tiga tips pengurangan kemudaratan tembakau bagi seorang perokok tegar.

Anda seorang perokok? Tegar? Jika ya, anda tidak terlambat lagi untuk amal tiga tips yang julia kongsikan di blog. Tahukah anda, statistik dalam Kementerian Kesihatan Malaysia melaporkan sebanyak 43% golongan lelaki dianggarkan m…

Biotropics Men's Formula membantu menyerlahkan tenaga kesihatan dalaman lelaki

Bukan baru suami sendiri mengadu sakit belakang leher dan lenguh badan setelah balik dari kerja luar daerah. Tuntutan kerja dia yang tak menentu dan makan pun tak tentu masa menyebabkan sedikit sebanyak kesihatannya terganggu. Se…

Resipi Pecal Timun makanan tradisi Pantai Timur yang jarang sekali diketahui oleh anak muda zaman millenium

Pecal Timun, nampak macam biasa.  Sekali cuba terus jatuh cinta pandang pertama. Baru-baru ini kerajaan umum boleh merentas negeri, kerana kekangan tugasan dan kerja di pejabat perlu didahului komitmen tersebut. Minggu lepas saat…

Biotropics Nu-Caffe Tongkat Ali, Performan & Men's Formula bantu menyerlahkan tenaga dan kesihatan dalaman lelaki

Makanan kesihatan lelaki jangan dipandang remeh ya, lagi-lagi bagi kita yang mempunyai suami mahupun golongan lelaki bujang kena jaga perihal dalaman lelaki.  Bukan setakat wanita je kena jaga kesihatan, kaum lelaki pun kena sama…

UniSeri produk kecantikan lengkap hasil penyelidikan UniKL MICET

Memilikinya seperti memiliki sejambak bunga telang segar dan hidup.  Kelahiran yang cukup menyerikan wajah.  UniSeri adalah produk berasaskan penyelidikan dari UniKL MICET. Bukan baru julia guna produk UniSeri ya, pada bulan Jun …

Skechers GoWalk6 Woman : Pertama Kali Beli Kasut Khas 'Walking' | Aku Kisah Berat Badan

Perasaan lepas membeli tu fuhhh, puas !!! Minggu lepas, suami tercinta bawa jalan-jalan ke IOI City Mall, Putrajaya. Dari rumah nak ke sini ambil masa dekat sejam jugalah nak sampai.  Dah bermacam jenis kasut sukan sebenarnya kak…