Kedai Cermin Mata OPTOM Eyecare Bangi jual pelindungan kanta mata khas anak-anak dari cahaya UV gadget merbahaya

Cermin mata kanak-kanak (kanta pelindungan UV khas tanpa power) untuk kelas online & main game. Baru sampai dari Kedai Cermin Mata Bandar Baru Bangi - Optom , tempah online je. Servis laju & pos pun laju.  Banyak design d…

Turun berat badan atau turun lemak? Mana lagi penting? | Aku Kisah Berat Badan

Masa phase 1 awal bulan 4, aku reka teknik rekod. Sampai bulan 8 dah masuk phase 2, inilah kerja juju. Setiap hari atau 2 hari sekali juju wajibkan diri rekod. Apa yang di rekod?  Energy in Energy out Ya dua tindakan inilah yang …

Kedai Emas Hajjah Halijah tawar kadar diskaun pembelian emas dengan upah tinggi guna online telegram

Gelang charms idaman kalbu, tayang satu kali kawan.  Ramai di kalangan rakan juju sendiri sudah buka mata seluas-luasnya akan kepentingan dan kebaikan kita membeli dan menyimpan emas.  Kenapa emas? Bukannya wang?  Sepatutnya wang…

SEDEKAD cinta kami | Happy 10th wedding anniversary Julia Johari & Husband !

10 tahun, sedekad, masih bercinta.❤ 23-24 Julai nikah & sanding.  Semoga terus menyulam cinta. Bersama doa dan izinNya. Amin yarabbalalamin.🤵‍♂️👰‍♀️ Sekejap je dah sedekad. Tak perasan masa terus berlalu. Banyak kenangan te…

LCD writing tablet gadget tanpa guna kertas

Dari corong telefon mak selalu pesan, "Julia jangan kedekut beli barang dekat anak, biar dia belajar pandai-pandai, untung bila besar dia tak lokek nak memberi pada orang lain pula nanti" Aku sebenarnya masih bingung ap…

Resipi Pulut Durian Versi Kelantan

Sebut je pulut durian versi Kelantan, pasti masyarakat Pantai Timur kenal pencuci mulut diatas.  Selalunya wujud bila tiba musim durian lah, baru jadi menu ni. Kebetulan suami sendiri memang suka pencuci mulut ringkas macam ni ta…

Resipi Udang Telur Masin Bestari

Kata udang, tapi kenapa ada ketam, ada sotong? Haha Menghairahkan tak gambar diatas?  Haa macam itulah kami hadap lauk ni tadi. Kami tak makan bersama nasi, kami anak beranak cuma ratah je bersama sos Thai. Terus jadi resipi udan…

Laundry Gel Beads wangi macam cuci kain dekat kedai dobi !

Aku pernah beli laundry gel beads dulu tapi jenis yang besar sikit dari rupa di atas ni tau, tapi tak berapa kekal wangi sangat lepas dah kering baju tu. Sekali tu je lah aku beli. Jenis suka bauan macam kedai dobi, memang aku s…

Terjawab segala persoalan si anak dengan Buku Teroka Sains

Sloth (Kungkang) Sumber: Wikipedia Anak juju, si Abg Qi.  Setiap hari dia pasti buka rancangan TV National Geografic. Terikut dengan atoknya, yelah sejak kecil membesar di rumah atoknya.  Sejak baby sampai umur 4 tahun lebih hari…

Jaga makan berjaya turun berat badan | Aku Kisah Berat Badan

Road raya 2022 😉 Mula 1 April, Mei, Jun 2021. Sekejap je nak 3 bulan. Izinkan juju simpan kenangan di sini. Nanti bebila boleh refer. 🤗 Bercakap soal berat badan, memang sejak dulu aku tak berapa suka nak sembang pasal berat ba…