HOTEL BAJET KELANTAN RIDEL BOUTIQUE HOTEL WAKAF CHE YEH

Perkara pertama yang terlintas bila sebut nak melancong ke Kelantan sudah semestinya penginapan, hotel !  Aku ni dah tak sabar, sebab habis je tempoh PKPB dan boleh rentas negeri aku sekeluarga nak ke Kelantan seminggu!  Hahaha g…

Chef masakan yang aku buru setiap hari !

Setiap hari, kalau tengok TV mesti cari Jamie Oliver. Addicted dengan semua masakan dia, dah la ringkas je nak buat. Lepas tu cepat, paling best tatarias makanan tu.  Terkini, dia ajar mcm mana nak masak stik jadi juicy dgn 5 bah…

Resipi Laksa Johor paling mudah dan senang dibuat tanpa guna banyak rempah ratus

Ada bermacam jenis resipi Laksa Johor dalam Youtube mahupun di Google. Banyak hari dah juju baca dan perhatikan. Ada yang pior guna rempah ratus yang bermacam jenis tau. Tapi resipi juju hari ini, juju gubah. Tak guna segala maca…

Peluang pekerjaan menarik dengan latihan cara menjaga orang tua di iREHAB

Kita perlu memahami, saban hari banyak daripada kalangan kita yang sedang mencari pekerjaan sejak wabak Covid-19 sedang hangat melanda.  Juju cadangkan, apa kata jika ada di antara kalian yang sedang mencari pekerjaan mari sertai…

iREHAB rawatan terapi khas untuk masalah strok

Pernah dengar tak iREHAB?  Untuk makluman, iREHAB ialah sesi rawatan & menyediakan keperluan selepas strok. Juju percaya, hasil tinjauan disebabkan pandemik yang sedang melanda tika ini, anda mungkin menghadapi kesukaran untu…

Apotec produk alam semula jadi buat diri tak sabar nak kirim dekat mama abah !

Sebut je cuka epal sinonim bagi julia dengan suami. Sebab kami ni sudah sedia sejak dulu amal sampai sekarang. Kadang tu sesekali lepas makan seafood atau makanan jenis berminyak pasti suami sendiri akan ambil cuka epal bancu…

Terjah ke Eye Pro Vision Kedai Cermin Mata Viral No.1 Malaysia bersama rakan sepejabat !

Bila kawan baik kau tanya, "Kak juju oh kak juju dekat mana nak buat spek mata dekat KL ni. Harga berbaloi tapi nak yang lain dari yang lain." Tinkkkk!  Terus aku teringat dekat oppa wajah ala-ala Korea Mr William Eye P…

Kenapa Mesti Pilih Minyak Zaitun Al' Ard Palestine

Dalam masakan, juju mesti masukkan satu sudu minyak zaitun.  Bagi lagi ummmphhh! Kalau tanya pilihan di pasaran, minyak zaitun memang banyak keluaranya. Akan tetapi yang mana satu pilihan juju sebenarnya?  Haa, bukan …