Paling ditunggu! Ingat tak lagi entry 48 jam lepas? Klik >>> SINI 

Sudah baca kan? Itulah pengalaman dan kenangan yang takkan dilupakan oleh juju sampai bila-bila. Setelah menunggu dengan debaran 48 jam, keputusan ujian swab COVID-19 yang juju dan rakan sejawat lalui akhirnya sudah keluar keputusan. 

Huhhh!

Dah keluar?
Korang rasa macam manalah keputusan juju tu? Allah, speechless. Laju betul lab test dapat jawapan. 😰😰

Nak tidur pun tak lena dah, serius siapa tak risau. Kalau positif? Tak tahu nak gambarkan perasaan tertekan tu macam mana. Jom sama-sama baca keputusan ujian  COVID-19. 

xxx

As salam. YBhg Datuk/Tuan/Puan, Sukacita dimaklumkan oleh Dr. Haliza, KKM bahawa semua 527 sample yg diambil bagi Ujian Covid-19 pada 13 Mei 2020 adalah NEGATIVE.

Alhamdulillah....

Pesanan Mesra drp Dr.: Mohon utk terus amalkan kebersihan dan keselamatan diri supaya kekal sihat.

 xxx

Ya Allah! Sujud syukur juju tau tak. Lega ujian swab bebas dari COVID-19. Allah!!! Terima kasih Allah. Tapi tak bermakna juju tak menjaga pergerakan, tetap akan terus pakai mask, sanitizer dan jaga jarak serta kebersihan. 

Terima kasih doakan juju. 
Juju doakan kalian semua dilindungi dan bebas dari ancaman COVID-19.

Amin. 
Bila suami dapat tahu keputusan isteri dia negatif, katanya ini hari tak payah masak. Gantung kuali! Ketupat palas 10 biji sama rendang 400g (RM24) juju beli lepas balik kerja.

Lauk pauk versi original Kelantan suami belanja beli (RM31) sahaja. Terdiri Singgang Daging, Gulai Kawah Daging, Gulai Kaki Ayam, Nasi kerabu, Solok Lada, dan sambal belacan serta air mango fresh. Semua sangat sedap, ini kali kedua suami beli. Kami bertiga suka sangat, harga murah, dapat banyak lauk.

Add on kuih tart gulung beli, raya awal lagi sekali hahaha. Hari tu beli kuih dahlia, licin 2 hari tau.
Meriah berbuka puasa hari ni sampai moreh & sahur. Syukur!

p/s Lega boleh tidur aman tenteram malam ni peluk anak dengan suami hahahaha. 😆

13 Comments

  1. Alhamdulillah. Semoga sentiasa dilindungi Allah dan sekeluarga diberi kesihatan yang baik.

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah.. lega bila dh tahu result kannn.. -ve pulak.. klau tak mmg xsenang duduk

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah.... Teruskan menjaga diri

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah. Syukur dan moga kita semua dijauhkan

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah kak.. Jaga kesihatan selalu ye

    ReplyDelete
  6. Alhamdulillahhhhh semoga sentiasa di lindungi Allah ye

    ReplyDelete
  7. Alhamdulillah. Always take care juju.. yeay seronok cuti masak..

    ReplyDelete
  8. Alhamdulillah... Moga Juju n famili sihat selalu..

    ReplyDelete
  9. Jaga kesihatan ya kakak ❤ syg kak

    ReplyDelete
  10. alhamdulillah...moga kita semua dilindungi drpd wabak covid19 ni

    ReplyDelete

Sharing is Caring, Thank You Drop Some Comment Here :)