Hari ini, Penerbit RTM telah uar-uarkan pada julia. Tarikh keramat yang dinantikan sudah kunjung tiba. Dup dap dup dap huhh debaran mula balik, hati dah berkoncang. Bagi kalian yang tertunggu-tunggu inilah tarikh sebenarnya.

Rancangan Tumit Tinggi 
'Segmen Bersama Blogger'

Ahad 23 April 2017
12.00 tengahari
Hanya di TV1 

Jejak entry teaser lepas klik SINI

Save the date ye pembaca dan followers julia yang dihormati. Bagi julia, ini merupakan penghormatan kali ketiga julia ke udara di stesen televisyen. Ibaratnya julia membawa satu tanggungjawab blogger ke mata masyarakat, bukan untuk diri julia, tetapi lebih kepada pendedahan masyarakat bahawasanya menjadi blogger bukannya mengejar glamour, tetapi lebih kepada mengejar pendedahan kepada masyarakat di luar sana betapa pentingnya berkongsi ilmu dan pengalaman yang baik-baik.

Yang kurang elok, kita cuba beri idea dan jawapan yang boleh beri ia hasil yang baik pada masa akan datang. Tetapi dengan syarat, berkongsi ilmu kerana Allah...baru kita tahu landasan sebenar tujuan kita berblogging.

Rezeki seperti ini julia anggap sebagai satu simbol dan wakil kepada masyarakat banyak kelebihan menjadi blogger dengan menjadi Diri Sendiri.

Mari saksikan video klip rancangan minggu ini...debaran semakin dirasai...nanti kalau free korang snap la gambar dan tag julia di FB atau IG. Semua tag anda julia akan snapshoot masukkan di blog plus kreditkan nama anda disini.

Alhamdulilah.



[Nota kaki] → Jangan klik lagi siaran ulangan tau belum disiarkan lagi haha saje beri link awal kot korang sibuk masa tu leh la klik siaran ulangan di http://myklik.rtm.gov.my/

11 Comments

Sharing is Caring, Thank You Drop Some Comment Here :)