Makna Gembira ! | Julia Johari

Makna Gembira !

Kita bermula dari sebuah keluarga kan, ada ibu dan ada ayah, ada adik beradik jika ada. Jika tidak kita anak tunggal. Semua dari namanya KELUARGA. Kita lahir di dunia ini pun dari kegembiraan bakal ibu dan ayah.

Mereka senang melihat kita lahir di dunia dengan jagaan penuh kasih sayang tidak berbelah bahagi.

Lihat gambar diatas, lihat satu-satu aksi gambar yang menerangkan dan menjelaskan betapa uniknya gembira yang terpancar setiap dari ahli keluarga.

Dari mula ibu menyediakan hidangan makanan, makan satu meja, kemudian si bapa ambil alih bermain dengan anak-anak.

Si ibu melayani anak-anak dengan memandikan dan apa sahaja tanggungjawab dijalani bersama dengan si ayah untuk membentuk sebuah keluarga yang bahagia.

Gembirakan, kalau kita amalkan cara diatas. Makan bersama, bermain bersama, penjelasan gembira ini ada bermacam jenis cara...mungkin cara dibawah boleh korang apply...


Dalam banyak-banyak kata diatas... "Alone time in nature" Julia paling sukai...tak terkata bila kita travel melihat keindahan sang pencipta. Gembira yang tak terucap !



5 comments:

  1. Suka entry nie..bagi akak 1 makna yg tak dapat nak diterangkan.

    ReplyDelete
  2. Meluas sangat makna kebahagiaan ni bergantung kepada individu juga hehe.

    ReplyDelete
  3. Terlalu banyak benda yang boleh buat kita gembira 😊

    ReplyDelete
  4. byk perkara kita bole happy...samada apply or tk je kn

    ReplyDelete
  5. waduh juju. Lama akk tak singgah sini. Nanti baca citer akak pulak ye.

    ReplyDelete

Sharing is Caring, Thank You Drop Some Comment Here :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...