Izeara Xtravaganza Rahsia Nana Gegarvaganza Semakin Kurus! | Julia Johari

Izeara Xtravaganza Rahsia Nana Gegarvaganza Semakin Kurus!

15 comments:

  1. Macam best jer....!!
    Macam nak beli buat pakai masa pantang bersalin nanti... Thanks Juju

    ReplyDelete
  2. Bpe harga beb? Btw Nana ni mmg failed bab fesyen

    ReplyDelete
  3. wee . . lyssa pernah beli produk dr izeara ni .. tapi before ni izeara slim white ..
    nanti try plak lah xtravaganza nih . huk huk

    ReplyDelete
  4. wah.. nak slim kat perut ni ha. huuu

    ReplyDelete
  5. bagus izeara xtravaganza ni.. nak tru jugak la...

    ReplyDelete
  6. Serum kurus ! ...wah pcl alergy dgn serum..haha pantang dengar nak beli selalu.. habaq mai sini berapa harga? xpa nt saya pm no tu lah senang..tq Juju.

    ReplyDelete
  7. Wah wah wah patutla nana selim melim. Ini rahsianya.

    ReplyDelete
  8. ok bamhoq da decide nak beli produk.. pasni bamhoq slim la... lagi ramai la aweks ushar abam... lalalalalla

    ReplyDelete
  9. Kurang percayalah dgn produk yg sapu sapu ni JJ.....rasanya perlu exercise dan diet jugak. Maklumlah body mak lemak dah kematu hihi...

    ReplyDelete
  10. Benda tu boleh dapt kt mane ye? And berape harga? Semua kawan saya mengejek saye gemuk... semua kwan karib saya pon semua kurus2 belaka... terasa malu bile jumpa kawan musuh.. selalu sangat panggil saya dengan perkataan 'gemuk'.

    ReplyDelete
  11. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ada nombor telefon dealer di atas...boleh hubungi dan wassap

      Delete
  12. Izeara Xtragavanza ni sapu kt perut or tempat yg banyak lemak?

    ReplyDelete

Sharing is Caring, Thank You Drop Some Comment Here :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...