Tak kiralah, orang perempuan ni banyak tudung pun tetap juga akan beli walaupun warna tudung tu sama, tetapi sedikit kelainan pada design lain. Lumrah wanita memang suka yang baru dan update tudung sesuai digayakan bila-bila masa. Bagi julia, memang tak ketinggalan paling suka mengayakan tudung yang pelbagai dipasaran, yang terbaru Tudung Fyazara ni. 


Julia suka survey dalam Zalora, banyak betul tudung-tudung rekaan terbaru dalam tu, rambang mata dibuatnya. Harga tak mahal mana, berbaloi lah beli tak perlu keluar berhujan panas, bersesak-sesak selalu, scroll pilih, lihat material, harga okey jalannn….bukan tak nak keluar pilih kat pasar malam terkadang material kain tudung tu tak semua menepati kehendak Julia yang nakkan keselesaan.

Kalau disebut sahaja nama jenama Tudung Fyazara pasti semua orang tahu sebab ia banyak dipasarkan didalam medium online Zalora. Untuk makluman korang, Tudung Fyazara merupakan salah satu jenama fesyen Muslimah yang semakin dikenali ramai. serta mempunyai impak penjenamaan tersendiri untuk mengorak langkah dengan lebih ke hadapan. Jelas sekali bahawa Fyazara begitu komited dalam usaha untuk mengukuhkan jenama mereka dalam pasaran fesyen Muslimah tempatan.


 

Fesyen bertudung ni pada pandangan mata julia, memang satu pasaran yang paling hangat di google oleh wanita. Oleh kerana golongan wanita yang bertudung semakin gemar bergaya dan mengikut arus trend fesyen Muslimah terkini, semakin banyak koleksi tudung murah dengan rekaan moden dihasilkan. 
 

Cuba lihat gambar diatas, ada pelbagai corak julia dan warna julia survey, sekarang ni ramai yang jual warna soft dan warna-warna pastel. Haishh julia memang peminat warna pastel dan warna tanah tau...rasa macam selesa nak digandingkan dan disuai padan dengan pelbagai baju dan jubah. 

Nak tampil lebih bergaya dengan koleksi klik: Tudung Fyazara 

19 Comments

  1. Cantik! pilihan warna pun menarik je ni. Nanti nak usha lagi warna lain di Zalora. Thanks juju ;)

    ReplyDelete
  2. Nasib laaa kita ni laki..kalau perempuan...beli dah semua tudung ni...

    ReplyDelete
  3. Cantik..macam terminat nak beli pula

    ReplyDelete
  4. Simple..cam senang nak digayakan..

    ReplyDelete
  5. Simple..cam senang nak digayakan..

    ReplyDelete
  6. sdap nama.
    fyazara.
    boleh dh tgk kak juju pkai ni pasni

    ReplyDelete
  7. aaaa.. cantiknyaa tudung tuuuu

    ReplyDelete

Sharing is Caring, Thank You Drop Some Comment Here :)