Jerebu oh jerebu, habis muka dan satu badan kena jerebu. Tebal plak tu jerebu, risau dengan kulit hari-hari kena hadap pencemaran udara yang saban hari hampir sebulan jerebu masih tak reda. Okey itu kita tak boleh handle, yang kita boleh handle adalah jaga kulit kita sendiri. Nak jaga macam mana sebab bukan boleh cuci setiap masa pun, dah lah sekarang banyak bahan chemical dalam produk.

Tunggu dulu kawan...
Ephyraskinbar ni tak ada bahan chemical dan telah mendapat perakuan dari Kementerian Kesihatan Malaysia. Dalam masa yang sama banyak membantu sebagai benteng utama dari terjadinya jerawat dan kulit kusam akibat perubahan cuaca drastik atau ekstrim macam jerebu hari ini. Korang boleh baca artikel di bawah sangat lengkap.

Ala Kenapa Lepas Guna EphyraSkinBar kulit saya mulai naik jerawat teruk kembali malah ada jerawat pasir ! Bantu saya !

Tanya diri anda kembali...
  • Adakah saya cuci muka saya secara rutin/kerap/jarang-jarang/itupun kalau ingat baru cuci?
Jika rutin 2 kali sehari dan urut secara perlahan dikawasan bermasalah insyaAllah rutin harian hari2 dalam masa sebulan pasti akan nampak perbezaan. Jika sebaliknya, mulai muncul jerawat banyak anda perlu sokongan minuman kesihatan Ephyra. 

Minuman ephyra yang sangat sedap ini dapat membaiki dan memulihkan semula dalaman anda dari toxin. InsyaAllah barulah kulit anda terpancar sihat dengan baik setelah guna ephyraskinbar. Ingat tu kalau dalaman kita tak sihat maka perlu support kedua-dua produk ini untuk dapat keseimbangan kulit luar dan dalam. 

Setiap orang berbeza maka jangan bandingkan diri anda dengan orang lain ye.

  • Adakah saya guna pelembab setiap kali selepas saya cuci muka dengan ephyraskinbar?
Julia sarankan jika anda seorang yang mempunyai kulit jenis kategori sangat kering, kering atau kurang kering sekali pun gunalah pelembab muka yang bersesuaian anda suka pakai untuk elakkan kulit muka anda terus kering anda perlu sokongan pelembab ekstra untuk jaga mutu kulit anda. 

Orang kata , pelembab sebagai makanan kulit selepas cucian. Ingat tu!

  • Adakah saya amalkan minum air kosong 1-2 liter sehari ya/tidak?
Tidak, tak sampai 1 liter pun...
Anda tahukan dalam ephyra ada kolagen, kolagen perlu banyak rangsangan air untuk terus aktifkan sel-sel baru terus ke dalam kulit. 

Bila kulit mati kita tak keluar, mula lahhhh timbulnya jerawat halus dan bermacam-macam. So amalkan ye paling kurang pun 1 liter. Paling bagus 2 liter setiap hari.

  • Adakah saya sudah berjumpa dengan pakar kulit untuk tahu keadaan kulit saya alah pada bahan natural tertentu sama ada kolagen, seaweed, carrot extract ataupun lain-lain?
Please sayangi kulit anda, jika anda tak bantu diri sendiri dan hanya mahu kepuasan tanya dari orang pun tak membantu sangat, apa salahnya labur sikit duit jumpa doktor pakar kulit. Buat ujian alahan, mana tahu dari situ anda tahu kulit anda sendiri reject bahan natural tertentu. 

Julia rasa sangat kasihan tau pada mereka yang pernah berkongsi cerita tentang perihal lambakan produk yang dia pernah cuba, semua dia kata kulit tak dapat terima. So, pergilah jumpa doktor dan dapatkan info terkini tentang kulit anda sendiri. Barulah dapat buat pilihan produk mana yang benar-benar bersesuaian dengan anda.




Okey penat dah julia ceramah kat atas kan, moga anda semua faham ye apa yang julia nak sampaikan, info ini ada juga sedikit sebanyak julia dapatkan dari HQ Ephyra sendiri tau, bukan sesuka hati reka cerita, ia dari kisah benar dan realiti mereka sudah mulai sedar dan cepat ambil tindakan. Good job!

Okey belanja satu gambar fresh pagi tadi julia snap lepas waktu subuh tanpa makeup tadaaa hasil 8 bulan guna ephyraskinbar bersama minuman ephyra.
Abaikan mata sembab tu ye tak cukup tidur hahhaha

Ada tanya, ephyraskinbar ni boleh tahan berapa lama?
1 bulan beb, caranya belah 4 bahagian, ada yang belah 6 bahagian tu terpulang corak anda sendiri suka guna macam mana...now julia dan suami hari2 suka basuh muka dgn ephyraskinbar, besttt fresh je rasa. Jerawat naik tu kadang2 biasa ye lagi2 time period, tapi tak adalah membesar bagai johan, cuma cepat surut lah berbanding dulu.

Mai tengok gambar sikit dair pelanggan-pelangan yang julia COD pada mereka



Ni saje selfie ngan aishah rakan sepejabat dulu, dia dah berpindah ke terengganu, sebenarnya nak tunjuk tu lah muka julia di pejabat, muka lepas solat zohor ni...tanpa makeup gak hehhehehe

Haaa ni pakai makeup, bedak biasa, eyeliner, lipstik dan eye shadow, tp tak pakai la concelar bagai tu tau, tengok tu kadang2 julia minum ephyra tau untuk stimulate energy, barulah cargas luar dan dalam. Yahooo! Okey stok ephyraskinbar semakin menyusut akibat jerebu, nanti nak restok lagi banyak bantu korang semua bagi bertambah aummmm


Pengedar Sah Ephyra: Julia Johari
Whatsaap: 013-6327 333
COD EPHYRASKINBAR: Selayang - Gombak - Sogo - Sri Gombak - Medan Mara - Tesco Selayang - Selayang Mall - Giant Gombak - Masjid Jamek - Maybank Pudu - Maju Junction - UniKL - Bank Negara 

(Pos laju pun boleh)
*Pembelian 2 ephyraskinbar ke atas FREE POSTAGE!



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
IKLAN
Ephyra Skin Bar
RM39 sahaja
Julia Johari - Pengedar Sah Ephyra
WhatsApps: 013-6327 333

11 Comments

  1. Tiap kali sebelum nak ambik wuduk saya guna sabun ni..sebab best sangt rasa bila lepas cuci muka..muka nampk suci je..hahah..muka orang beriman gituu.kahkahkah..

    Ju..saya try buka blog ju dengan juliajohari.com tak boleh tau.rupanya kena letak www tu jugak.sepatutnya boleh..

    ReplyDelete
  2. caar pemakaian tu penting kan

    Jemput singgah blog Nurfuzie.com
    Jom memriahkan GA cik en yang bernilai lebih dari rm1KGive Away Nurfuzie Dot Com #1 Bernilai RM1000
    Dan Entri terbaru di Veterinar | Cara Memberi Ubat Kepada Haiwan

    ReplyDelete
  3. Makin cantik kak jujuuuu ni ena tengok. Jelly!! Apapun memang best sabun ephyra ni.

    ReplyDelete
  4. Memang nampak keserian dan flawless gitew dengan hasil penggunaan ephyra skin bar...

    ReplyDelete
  5. Memang nampak keserian dan flawless gitew dengan hasil penggunaan ephyra skin bar...

    ReplyDelete
  6. Suka baca review kak juju. Best sangat hee. Yaya pun pengguna tegar ephyra. Lagi lagi air oren tu sedap sangat kan. Nak habiskan pun rasa sayang. Haha. Yaya suka sebab ephyra buatkan masalah eczema yaya makin berkurangan. Alahamdulillah :)

    ReplyDelete
  7. patutla muka juju makin gebu...ni la rahsianya eh..cantik juju skrg ;)

    ReplyDelete
  8. Flawless gittew. Suka ESB ni. Bau pon wangi & kilit pon rasa lembut sangat. Dah habis pon. Tak tau bila nak top up balik nih.

    ReplyDelete
  9. produk terlajak laku ni..makin berseri muka ju..

    ReplyDelete

Sharing is Caring, Thank You Drop Some Comment Here :)