Nyanyian Oh Oh Balik Kampung dari Qaiser ilman | Julia Johari
Booking.com

Nyanyian Oh Oh Balik Kampung dari Qaiser ilman

Korang tahu...
Si Qaiser ilman sekarang ni suka sangat plak nyanyi,
Tau nyanyi apa?
Oh oh balik kampung...














Haaaaaaa tok dia lah cakap,
Qaiser ilman ni dok menyanyi hari2 sambil bermain,
Mulanya x dengar pun kat rumah,
Masa gi Langkawi ritu dia nyanyi dalam almari hotel,

Mujur sempat ambik video, 

Walaupun pitching lari,
Tapi lucu! Budak-budak kan. 

Hahahhahaha masa ni umi dia dok mengemas beg nak balik kl, 
Sampai ke dalam airport pun perli lagi plak nyanyi lagu oh oh balik kg,                                             
Hahahhaha sudah la perli mak ko.... gigit nak!!!
Mai dengar hehehe 
Sat lagi julia update citer Langkawi...

7 comments:

  1. lagu feveret anak2 dara aida gaks ni dedulu kekecik :)
    bcoz lagu ni sgt catchy...

    ReplyDelete
  2. assalamualaikum...yaya dah follow sini...saja...buat blogwalking..hehe....harap sudi follow yaya... www.yayacendana.com :) tq

    ReplyDelete
  3. hehehe lagu raya ni yang besaq pun suka jugak kan dok nyanyi =D

    ReplyDelete

Sharing is Caring, Thank You Drop Some Comment Here :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Booking.com