Kaum Lelaki Memang Ada Keistimewaan Pandai Memasak! | Julia Johari
Booking.com

Kaum Lelaki Memang Ada Keistimewaan Pandai Memasak!

Bestnya bila dapat rasa air tangan seorang lelaki memasak di dapur, memang kagum tau. Dari kecil julia selalu dapat rasa air tangan abah memasak, tak kira apa jenis lauk, abah memang tak lokek ilmu ajar julia memasak seawal umur 11 tahun, takkan umur 12 tahun dah pandai masak gulai ikan? Tak percaya? Sila percaya sebab umur 15 tahun julia sudah pandai memasak nasi lemak dan bagi adik jual nasi lemak di sekolah mahupun di sekitar kawasan kampung Cina. Orang Cina pandai tau makan nasi lemak lauk sotong, memang dapat sambutan.

Nikmat tak terperi air tangan lelaki
Sungguh! Gambar diatas abah julia masak Nasi Goreng Seafood dimakan bersama Cili Padi wowwww memang berbuka nikmat sungguh, satu talam abah masak macam berbuka dekat hotel pula rasa hehehe. Gambar bawah ni tangan mama julia dok taburkan hirisan daun bawang satu loyang nasi goreng perghhhhhhhhhh bau dia.

Meh tengok video meh betapa meriah yer kami bersakan ketawa tengok anak beranak bertanding memasak didapur, masing2 tak nak mengalah sedulang besar cokodok adik buat, abah pun sama sedulang besar hahahha

Nak tau besar mana?
Haaaaaaa ni dia, ramai tau makan, adik beradik julia la siapa lagi hehehe (pencahayaan kurang baik tu gelap abaikan)

Antara menu lain sila scroll ye
Tembikai ni RM1 je kt AEON big wangsa maju murah kan penuh sedulang!

PARAM

Adik julia yang kedua jelita namanya, panggil ita, dia buat cokodok satu dulang, ko nak jual kat pasar malam ke cik adik oiii hahahhahahaa adoiii tak larat gelak tau, makhruh puasa!

Kek shiffon RM1 kang julia kepoh pasal ari tu kt Fb dan blog AEON big ada wat sale...ni dia mewah sajian tp harga tak masuk akal buat lah lagi promosi cm ni sukaaaaa!

Alhamdulilah, berbuka puasa kali kedua rumah mama dan abah, meriahhhhhhhhh...seronok!


Lepas makan kurma, macam biasa kami solat magrib dulu berjemaah, selepas itu baru pulun makan nasi goreng dan cokodok anak beranak masak....alhamdulilah!

7 comments:

  1. yoorin pon sama.. dulu masa sekolah, ayah yg masak tengahari..sebb mak kerja..ayah kerja malam.. dah kawin , laki pulak yg lebih rajin masak.. memg air tangan laki sedap walaupon masak megi..

    ReplyDelete
  2. sedapnya ju!! terliuq2 dah ni hehehe

    ReplyDelete
  3. meriah masakan abah tu....nmpk pran jus..dh send gmbr?

    ReplyDelete
  4. laki kalau buat memang sedap macam cef wan. hehe

    ReplyDelete
  5. bagusnya family julia.. fifi pon nak kene ajar zairi masak ni.. mesti sedap..

    ReplyDelete
  6. terrernye abah julia..dh mcm chef ni..abah ila klu stakat telur dadar ok ler..hihi

    ReplyDelete
  7. alhamdulilah kenyang tengok. Hebattttt gila ayah Julia.
    I is amazed hehehe.

    ReplyDelete

Sharing is Caring, Thank You Drop Some Comment Here :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Booking.com