Bakal Ustaz Raya | Julia Johari
Booking.com

Bakal Ustaz Raya

Anak Bujang Qaiser ilman, makin besar makin banyak perangai, yang peliknya dengan umi dia tak nak pulak pakai kopiah ke, songkok raya ke memang dibalingnya jauh-jauh. Peliknya gambar ini di whatsapps oleh maksu dia sendiri kat rumah nenek Qi, kemahen haaa berkopiah ke sana ke mari, nak plak dia pakai. Haishhhhhhh macam-macam perangai, nak jadi ustaz raya kah hahahhaha

Time ini tak ingat hari raya ke berapa, yang julia tahu julia ada kat pejabat masa ni, bila adik bongsu julia whatsapps perangai macam2 dia beraksi dengan kopiah paksu dia nak ketawa terbahak-bahak hahhahaha...sejak bila si Qi pandai berselfie ni haaaaa

Korang layan lah perangai dia...pening pale umi! :p





Ustaz Raya ni pakai seluar pendek hahahhahahha adoiyaiii budak merdeka ni, macam-macam perangai kan...saje lah tu buat perangai comel mintak nak cium lumat2...nanti dia!

16 comments:

  1. budak2 yg tengah membesar, memang banyak ragam..apa lg yg lelaki...

    ReplyDelete
  2. alolo...comeyyyynya qi.. geget kang..=D

    ReplyDelete
  3. alolol cute si Qaiser ni..lama x jumpa, jumpa tahun lepas kecik je lg..hehe

    ReplyDelete
  4. alahai, comelnye qaiser ilman ni....XD

    ReplyDelete
  5. alololo encemnye qi..suke sgt amik gmbr letak tgn kt pipi..bkn main lg..

    ReplyDelete
  6. alahai comelnya... senyum simpul..

    ReplyDelete
  7. acaner tu qi... pakai kopia seluar pendek... ayoyoyoy

    ReplyDelete
  8. ya allah awat QI ni comel sangat.....

    ReplyDelete
  9. makin sihat badan QI sejak membesar ni..
    comel.. inshaAllah bakal ustaz 1 hari nnt ;)

    ReplyDelete

Sharing is Caring, Thank You Drop Some Comment Here :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Booking.com