Caliph Buskers berjaya buat aku menangis! | Julia Johari
Booking.com

Caliph Buskers berjaya buat aku menangis!

Mereka sangat berbakat, tidak sekelumit rasa di jiwa ini mereka ada golongan OKU, cukup segalanya, cukup mewah dengan harta yang sedia ada pada mereka, saya malu, malu sebab saya sendiri menangis setelah pertama kali dengar sendiri lagu Caliph Buskers ni, julia memang jarang tengok TV, tapi bila tengok ramai memuji mereka...tergerak hati nak tahu lebih mendalam...apa keistimewaan mereka...






Allah...........julia x dapat gambarkan dengan kata2...mereka sangat istimewa...mereka sempurna, itu sebab rezeki berpihak kepada mereka...jelasssssss usaha mereka berlatih di tapak Sogo tu rupanya latihan yang sangat bernilai, mereka bukan peminta sedekah, tapi mereka bekerja, cari makan halal dalam dunia yang mereka minati....Allah malu saya, menangis aku tengok lunakan merdu suara mereka....Aku?

Tak berhenti menangis....sebab aku punya cukup segala sempuna anggota badan...tapi hati ku tak sempurna untuk lakukan sesuatu dengan lebih berani seperti mereka.... (berpaling muka lekapkan muka ke bantal, nangissssssssss lagi)

Esok ke lusa nak lalu kt Sogo, nak cari mereka...nak minta autograft...tapi diorang dah popular, ada lagi ke tak ek mereka...aku kagum, nak diorang nyanyikan aku lagu Julia Mamat Exist...aku nak rekod!...Gila kan aku hahahha!...Aku minattttttttt Caliph Buskersssssss! :D

Aku kagum bakat mereka...teruskan! Saya suka!

8 comments:

  1. Nak capai ke tahap macam sekarang ni bukan mudah. Caliph Buskers ni memang tabah berusaha. Ramai dari kita yang ada sempurna sihat tubuh badan ni pun tak secekal jiwa mereka-mereka ni.

    ReplyDelete
  2. bagus sgt dorang ambik dia utk AJL tu kan.. ciknaa pun nangis.

    ReplyDelete
  3. dia kekurangan yang lain tapi memiliki suara yang sedap :D

    ReplyDelete
  4. Ena bangga dengan dia.. Walaupun kekurangan upaya tapi semangat dalam diri dia kuat.. Tetap berusaha! Kita yg sempurna ni patut mencontohi mereka

    ReplyDelete
  5. Mmg terbaik kan depa.. farah mlm tue pun dgr sampai meremang bulu roma..heee

    ReplyDelete
  6. fifi tak tgk lagi ni.. nnt nak kene tengok..

    ReplyDelete
  7. SA tgok pun memang menangis...memang menyentuh kalbu kan...semoga ada rezeki yang cerah buat mereka semua...

    ReplyDelete
  8. hurmmm...xtgk pun ajl aritu..xtau ape citer ni..tp org mcm ni mmg berbakat..in sha Allah ade lg kt sogo tu kot ju..dpt record die nyanyi lagu julia jgn lupe post kt youtube..

    ReplyDelete

Sharing is Caring, Thank You Drop Some Comment Here :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Booking.com