Nak Tahu Sahabat Kulit Paling Baik | Dianz Vitamin | Julia Johari
Booking.com

Nak Tahu Sahabat Kulit Paling Baik | Dianz Vitamin


Zaman sekarang, semua orang berebut-rebut nak jaga kesihatan dan berpenampilan menarik sama ada lelaki mahupun wanita yang belum berkahwin atau sudah berkahwin. Julia pun tak ketinggalan sudah lama amalkan vitamin C, tapi alpa dengan vitamin akrab kulit iaitu vitamin E serta Pure Collagen. Alpa sebab kena beli berasingan dan harga di luar sana Allahuakbar mahal, satu botol untuk vitamin C sahaja dah makan puluhan ringgit, itu baru satu vitamin C, dah tu nak ambil vitamin sampingan lain memang tak la kan, tapi Julia diperkenalkan dengan produk kecil molek ni dengan 4 vitamin dalam 1 botol (Vitamin C/E/Pure Collagen berasaskan ikan tilapia dan Glutathione untuk cerahkan kulit) tapi dengan harga yang cukup berbaloi ~ Dianz Vitamin 


Produk keluaran Bumiputera Dianz Vitamin julia kaji mendapat sijil pengesahan dari Kementerian Kesihatan Malaysia, kalau tak percaya baca surat dibawah ini. So bila baca rata-rata testimonial dari dalam IG dan FB kesan dari penggunaan selama sebulan Dianz Vitamin ni amat menakjubkan. Nanti korang tengok produk ini dulu lepas tu julia cerita kesan penggunaan 10 hari julia guna produk ini ye.

Inilah cara penggunaan Dianz Vitamin 
Khasiat yang terdapat dalam 1 botol memudahkan wanita mahupun lelaki menggunakan sangat senang sekali, tak peru telan banyak biji vitamin dalam satu masa. Jimat duit :)

Keistimewaannya korang boleh baca dibawah produk ini tau...yang penting sekali 
No GELATINE, 100% HALAL.

Kecil molek je botol ni tau, senang letak je kat opis, setiap pagi julia pasti ingat nak ambil Dianz Vitamin dan sebelum balik keje pun telan sebiji, lengkap sudah cara pengambilan untuk 10 hari percubaan dulu untuk ketahui kesan mendalam.
Sebelum beli apa jua jenis produk kesihatan, selepas dapat parcel pastikan kotak atau botol vitamin tersebut mempunyai tarikh tamat tempoh, jika tarikh sudah tamat, inform kepada peniaga untuk pulangkan semula produk tersebut.

Rasanya Berry (macam rasa grapes manis) 
60 biji satu botol cukup untuk 1 bulan penggunaan.
Hanya perlu 1 biji dan isap secara perlahan-lahan sehingga habis.

10 hari selepas penggunaan Dianz Vitamin
  1. Pori-pori jerawat di hidung dan sekitar pipi mulai kecil - x nampak sangat kan
  2. Jerawat halus - mulai beransur kurang 
  3. Kulit Muka - selepas bangun tidur setiap pagi boleh rasa muka nampak segar macam bukan baru bangun tidur haaa itu julia rasa sendiri (Pure Collagen dalam Dianz terbukti berkesan selepas 10 hari guna boleh nampak dah perubahan)
  4. Tekstur muka - kulit tidak mengelupas dan jeragat mulai beransur hilang
  5. Berkeyakinan tanpa makeup tebal - sebelum ni kalau julia nak pi pasar ke atau ke kedai pasti nak makeup muka tebal2 sebab nak tutup pori2 jerawat dan bekas jerawat tapi lepas amalkan Dianz Vitamin C base berry dan Vitamin E base maquiberry serta Pure Collagen yang terdiri daripada base tilapia (sesuai untuk kulit sensitif kepada seafood) kulit muka tidak lagi mengelupas halus dan kulit baru mulai menutup bekas2 jerawat lama.
  6. Sesuai untuk Ibu Mengandung - Ibu mengandung digalakkan ambil kerana ia terdiri dari bahan vitamin yang selamat dan boleh menjaga kulit sentiasa lembab.
Ini wajah julia selepas solat zohor semalam tanpa sebarang makeup dan tiada photoshop/edit gambar, cuba perhatikan dekat2, dulu sekitar pipi ni penuh bekas jerawat dan jerawat halus, kini ia beransur pulih perlahan-lahan dan produk gabungan 4 vitamin ini sangat menakjubkan.
WOOOWWW PUAS HATI BETUL

Wajah Kulit Muka Julia Hari ini 19 Disember 2014
Dengan hanya mengenakan solekan tipis sahaja tanpa perlu lagi pakai makeup tebal-tebal untuk tutup cela dan bekas jerawat kini Julia rasa sangat yakin dengan diri sendiri untuk kecantikan semulajadi khas untuk suami dan bekerja. 
*Gambar original dari hp tiada sebarang editing pencahayaan*
 RM80 sahaja

HOW TO ORDER:

Click Link
Instagram: adra_beautyshoppe
Wassup: 019-9442 251

10 comments:

  1. banyak produk sekarang kena bijak pilih :)

    ReplyDelete
  2. Tang nak makan pil pil ni, haru sikit. susah nak telan. hehehehe

    ReplyDelete
  3. alahh pil ka.. palibg malas makan jenis pil..cecair ok lagi hehe

    ReplyDelete
  4. Ada usaha mesti lah ada hasil nya kan.. :D

    ReplyDelete
  5. Wowwww terbaik la jue..dalam tempoh 10 hari jer dah bleh nampak kesan mcm tue.. kalau la sebulan??? fuh mestilah bertambah berseri2 la jue nanti..btw good review jue..=D

    ReplyDelete
  6. wow..nampak perubahan positif pada kulit awak..cantikk..saya pun ambil vit c, vit e dan collagen setiap hari..wanita biasalah kan, mesti nak nampak cantik..

    ReplyDelete
  7. wow.. makin cantik la julia lepas ni.. weewitt..

    ReplyDelete
  8. Wah3..mmg best la dianz ni ..kwn pon ad beli jugak dianz , reenye pon sedap jer..haha ..klu ad yg teringin nk produk ni i ad jumpe penjual yg o.k...ws jer 01152897268.. sengn sngt nk cantik skrg ni jgn mlas sudah

    ReplyDelete
  9. Wah3..mmg best la dianz ni ..kwn pon ad beli jugak dianz , reenye pon sedap jer..haha ..klu ad yg teringin nk produk ni i ad jumpe penjual yg o.k...ws jer 01152897268.. sengn sngt nk cantik skrg ni jgn mlas sudah

    ReplyDelete
  10. akak nak tanya..jika berumur 17 tahun boleh guna ke?

    ReplyDelete

Sharing is Caring, Thank You Drop Some Comment Here :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Booking.com