Sebagai wanita yang mementingkan kecantikan luaran dan dalaman, Julia rasa tak sabar nak review kat korang semua tentang rahsia kecantikan luaran yang senang dijaga dan dibaik pulih secara perlahan-lahan. Banyak produk di pasaran sekarang, tapi mana satu pilihan yang benar-benar serasi dengan anda?


Tahukah Anda!
Bagaimana anda sendiri test product kecantikan terutama luaran? Nak tahu rahsia yang Julia sendiri tak percaya setelah dapat parcel pada 14/11/2014 dari company MZ Secret dan rasai sendiri setelah menggunakan produk ini selama 10 hari? Nanti Julia bagi tips berguna untuk anda sebentar lagi.


Sekarang semua berlumba-lumba nak dapatkan kulit yang berseri, bebas jeragat, jerawat, tegang dan pori-pori mengecilkan bukan? Terutama sekali bagi ibu dan ayah kita, sebagai anak pasti kita nampak garis-garis halus malah tebal mula muncul di sekitar kelopak mata, pipi mulai labuh, leher mulai tidak tegang di wajah ibu dan ayah kan? Sebagai anak pasti kita risau dan nak mak ayah kita kembali cantik, tampan dan anggun seiring dengan usia mereka. Jawapannya dengan menggunakan MZ Secret Botox Cream.

Bila kita dah kenal pasti punca apa yang melanda diri dan ibu ayah, maka review demi review Julia baca, dan kagum sebentar produk ini namanya Botox....tapi anda jangan risau, ia tidak memerlukan suntikan malah krim ini mesra natural collagen, sesuai di gunakan dari usia 18 tahun ke atas. 

Jangan tak tahu ye, masalah kulit muka mulai kedut muncul bila kita tidak mengamalkan pemakanan yang seimbang, pendedahan diri kepada cuaca yang tidak menentu menyebabkan kulit muka mulai merosot dan seterusnya menyebabkan pigmentasi dan kulit wajah tidak sekata. 

Keinginan membuak-buak nak bagi hadiah pada ibu dan ayah dari MZ Secret Botox Cream ini sebab pertama kali julia buka dari kotak krim ini, baunya sangat harum 
(seperti bauan baby oil), warnanya jernih, sejuk disapu dan mudah meresap menyebabkan julia jatuh cinta pada Botox Cream dari MZ Secret.
Krim Botox ini adalah keluaran pertama di Malaysia, sekarang tak perlukan suntikan (cucuk di muka) sebab menggunakan jarum, tambahan pula kita tahukan suntikan Botox adalah HARAM digunakan sebab ia drastik cantik dan hanya bersifat sementara tegang. Sekarang Krim Botox dari MZ Secret dihasilkan HALAL dan mempunyai Sijil Kementerian Kesihatan Malaysia tau. Mudah je hanya sapu sekali siang, dan sekali malam setiap hari. Pasti anda sendiri dapat hasil yang tidak terduga.

Kelebihan MZ Secret Botox Cream

1)      Menegangkan kulit wajah
2)      Melambatkan proses penuaan, kulit tampak awet muda
3)      Menghilangkan masalah garis-garis halus
4)      Kulit nampak putih secara natural
5)      Kulit sekata dan tidak berminyak
6)      Pori mengecil
7)      Menghilangkan jerawat serta parut-parut jerawat

Ini adalah tester pertama julia sebelum 10 hari kemudian, apa yang julia buat ialah test dulu di belakang tapak tangan selama 1-2 hari, perhatikan kesannya dari segi alergi. Yang best yer sapuan pertama rasa sejuk sangat dan bau sedap serta mudah meresap tak sampai 1 minit pun. Wah!

Hari kedua pakai, nampak tiada kesan alergi dan tidak kemerah-merahan, malah bertambah putih, tegang dan rasa konfiden. Bila dah 2 hari mencuba, baru julia apply di muka. 

Masuk hari ke -10 Julia mencuba di merata-rata bahagian kulit, 
termasuk muka dan kawasan yang bermasalah, Julia sangat berpuas hati akan hasilnya, pori-pori semakin mengecil serta parut jerawat semakin hilang. Yes! Boleh hadiah kt my mama dan abah nanti, nak bagi diorang pula glowing, kulit muka tegang dan kembali remaja. 

Jom hadiahkan produk ini kepada orang tersayang termasuk suami anda sendiri. 
[Perhatian: Ke semua gambar di atas dan gambar julia ini langsung tidak di edit menggunakan sebarang apps, ia adalah gambar asal dari hp empunya milik, hanya watermark sahaja di letakkan untuk mengelakkan sebarang kecurian gambar tanpa kebenaran dari pihak penulis.]

Testimonial


RM120 sahaja (S/M)

HOW TO ORDER :
Click All Link
Website: MZ Secret.com
Instagram: MZSECRETMALAYSIA
Contact: 06-762 1842

10 Comments

  1. Terbaik la review jue.. dan kesannya pun memang nampak ketara sangat..farah tgk kulit jue semakin semakin berseri2..ini ikhlas tau..kulit sensitif pun sesuai ka. hehehe

    ReplyDelete
  2. mnarik jgk... tapi mhal la bg saya sbgi student ni

    ReplyDelete
  3. Kelas kau ...., main botox skrg..,=)

    ReplyDelete
  4. Alahai..rm120 ek julia..ingat nk try...ada tgok2 produk review kt fb..klu ju kata best blhla cuba

    ReplyDelete
  5. ye betul awak nanti jadi member kiter k....danishaurora.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. alamakkk mcm nk terpengaruh je niiiii. alamakkkk

    ReplyDelete
  7. muka nampak glowing la ju.terbaik la..mesti mak ayah suka..

    ReplyDelete
  8. wah wah wahh terbaiklah product ni ...

    ReplyDelete

Sharing is Caring, Thank You Drop Some Comment Here :)