Ini Baru Raya Julia | Part 1 | Julia Johari
Booking.com

Ini Baru Raya Julia | Part 1

Korang, korang tunggu...tunggu Juliaaa...amboiii u alls kemain masing2 update cerita raya...ke dah habis cerita raya korang hahahha...hello u alls sihat? Haaaaa sekarang baru lega nak karang cerita "Ini Baru Raya versi Julia" hehhehe...yelah baru siapkan entry pasal Sabah sampai part 13...so jom kita layan teaser dulu nak...alahaiii teaser ke ni waakkakkaka :p

Amboi kemain beg kuning polo tu...amboiiii2x beg raya ke tu mek julia oiii? Hahahhaha dah tu takkan beg pi pasar tani plak hehhehe aah beg raya sempena kerja kuat ngan Tazben Travel...adalah nampak sikit hasil tolong sikit2 leh bergaya ye dok kikiki...beranak pinak nampak beg balik kampung? 

Aah ni Julia baru packing hari Jumaat...kan Isnin raya...so Jumaat tu julia off day...sebab nak balik kampung hehehe...semangat gila nak packing baju raya...semua dlm beg tu baju baru2...ngeee time ni sibuk nak bertolak ke rumah mertua julia yang terletak di Kuantan Pahang. 2 jam je jarak perjalanan, x sedar dah sampai kekekkeekeke.
 Sampai je rumah mertua...ada suara-suara kedengaran sayup2 dari tingkat atas...autie jueeee...auntieee jue....auntiee jueeeee....amboiii anak2 buah suami semua turun rindu kt auntie ye....hehhehe itu yag main ngan Qi tu kt luar ramai2...Qi ni ramai sepupu pompuan...hahahhaha pandai kan anak2 buah ku posing sehari sebelum raya...comey!

Amboiiiii Qi kemain tengok video upin ipin dengan Aqil Ziqry, ni sepupu Qi sebaya tau diorang...beza 2 bulan je...seronok tgk keletah Aqil dengan Qi bermain hehehe...kadang2 diorang ni bercakap sama2 faham dalam versi bahasa german campur arab hahahhahahhahaa....macam mana lah nanti diorang besar kan dan sekolah...seronok tau sekali sekala mcm ni...Qi pun sorang je dok kl xd geng...bila balik je kampung mertua meriahhhhh!

Eh korang tunggu sat na...nanti julia up entry  "Ini Baru Raya Julia | Part 2" tau...sekarang dok bz edit gambar nak letak watermark bagai (gambar makan ratusan, eh pitam oiii hehehe)...part 2 cerita raya pertama di rumah mertua...sakannn nooo bergaya...rasa nak terbalik rumah hahahhaa tungguuuuu naa tungguuuu...jgn main jauh2...sat gi julia panggil balik...kembali bersiaran raya sat lagi...aummmmm

14 comments:

  1. amboiii berbeg-beg mcm che ta..hehehe..

    ReplyDelete
  2. tetiba rasa nak balik kg lagi..

    ReplyDelete
  3. Balik kg memang best kan Ju.

    ps: kakak pun berpolo juga raya ini:)

    ReplyDelete
  4. Beg akk lg byk dr tu. Suami kata klw blk kg je kena sewa bas.

    ReplyDelete
  5. buat suspen jer nih . tak per , sis tunggu ...

    ReplyDelete
  6. alahai siap teaser bagai..kikiki..

    Jue, bila pulak balik kontan!?

    ReplyDelete
  7. alaaaaaa baru teaser rupanya..hehehe..cepat2 update tau..=D

    ReplyDelete
  8. balik raya macam nak pindah rumah yer....hehe

    ReplyDelete
  9. sikitnye barang.. macam suku dari barang fifi. pandai julia budget.. malu ai tau..

    ReplyDelete
  10. suka gambar tang bag2 tu. mcm dah nk pindah kekdahnya yer ju

    ReplyDelete
  11. byk duit raya dlm beg polo kuning tue....

    ReplyDelete
  12. amboiii..bole tahan jgk byknye beg2 ju tu..ktorg pun siap sediakan 1 beg troli jgk utk danish..baju die la plg byk..

    ReplyDelete
  13. amboi amboi packing baju mcm nak beraya sebulan kat kampung suami yer Juju.. hehehe

    cepat2 siapkan entry raya lain.. I nak tlek gambar2 raya QI yg comel tu :))

    ReplyDelete
  14. banyaknya bag Ju....bukan main lagi...bag mekap x bawak? orang perempuan bag mekap sure x tinggal kan...heheheheh

    ReplyDelete

Sharing is Caring, Thank You Drop Some Comment Here :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Booking.com