Blouse Muslimah - Bergaya Persis Selebriti! | Julia Johari
Booking.com

Blouse Muslimah - Bergaya Persis Selebriti!

Sejak akhir-akhir ini, semakin ramai selebriti tanah air yang telah mula mengenakan hijab dan berpakaian sopan. Bermula dengan kemunculan Yuna sebagai artis wanita bertudung yang kini sedang membina kerjaya di Amerika, kita dikhabarkan dengan berita penghijrahan pelakon dan model cantik, Natasha Hudson. Tidak lupa juga dengan penampilan terbaru Shila Amzah dan yang terkini Uqasha Senrose.
Alhamdulilah, seronokkan dengar berita gembira dari artis-artis terkenal tanahair, Julia rasa lagi seronok kalau Julia perkenalkan gaya fesyen muslimah yang terbaru untuk anda diluar sana yang mahu sesuatu yang lain dari yang lain.
Walaupun dengan penampilan baru, selebriti-selebriti ini masih bijak bergaya dengan menggayakan click blouse Muslimah yang terkini dengan padanan hijab yang bersesuaian. Untuk penampilan yang Muslimah yang glamor, blouse Muslimah ini boleh digayakan bersama seluar atau skirt labuh yang menawan.
1. Uqasha Senrose

2. Yuna


3. Shila Amzah



4. Natasha Hudson

Siapa cakap wanita bertudung tidak boleh bergaya? 
Miliki gaya Muslimah urban dengan koleksi blouse Muslimah yang  boleh anda temui di laman web ZALORA Malaysia. ZALORA membariskan pelbagai jenama tempatan dan antarabangsa untuk anda serta perkhidmatan penghantaran secara percuma!

Kenapa tunggu lagi? Sila click blouse Muslimah sekarang juga.
Pasti anda sukakannya. :D

Julia minat yang ini...comel la....jom beli laju-laju hehehhe


13 comments:

  1. shopping on9 ja senang...
    baru tahu tadi, emma maembong pon dah bertudung...

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah...sejuk hati bila semakin ramai selebriti yg berhijab sejak akhir-akhir ni...Semoga kita semua tidak menjadi hamba Allah yang rugi.

    ReplyDelete
  3. Comel baju pink tu, bunga-bunga*.*

    ReplyDelete
  4. alahaiiii.. melting kejap tgk baju tu.. mcm best je. mcm nk beli je. hihi

    ReplyDelete
  5. ada yng murah ada yng mahal..okla zalora nih best jugak

    ReplyDelete
  6. Raya ritu 1st time beli zalora..so far ok la hubby punya kasut nya..btw baju bwh tu cantik!

    ReplyDelete
  7. Blause bunga2 pink tu tercantik....feminin sangat..

    ReplyDelete
  8. Haah..comel baju yang Julai nak beli tu. Jom..jom..Neelofa pn comel gak, emma makembong pon swet gak berhijab =)

    ReplyDelete
  9. Wahhh best ni.. Leh shopping online jerk pas ni kan...

    ReplyDelete
  10. ni yang sponsored post by zalora yer Ju?? alhamdulillah.. lately ni ramai dah celebrity dah berhijab.. ai pun suka yang juju suka tu.. cantik & comey je.. kaler pun sweet..

    ReplyDelete

Sharing is Caring, Thank You Drop Some Comment Here :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Booking.com