ESOK! | Julia Johari
Booking.com

ESOK!

ESOK!
ESOK hari Sabtu kan? So, esok nak bawak Qaiser Ilman pi suntik umur 1 tahun 6 bulan kt Hospital Pusrawi....saje delaykan suntikan untuk umur 1 tahun setengah sebab nak bagi Qi betul2 bersedia terima suntikan ini...nak bagi dia relaks dan betul2 sihat...ALhamdulilah, hari ini dia mmg betul2 sihat...so Umi dan Walid sgt confident esk nak bawak QI pi suntik...

Qi genap 1 tahun 7 bulan (Mac 2014)
Lagi 5 bulan nak genap 2 tahun!

Japppyeee lahai anak Umi Qi nih membesar...ramai dah cakap Qi besar panjang dah...dah banyak akal lucu dia buat, paling mengelikan hati Umi Qi...Qi dah pandai tunjuk emosi jelesssssss....haaaaaaa ko jgn pk anak below2 years mcm Qi nih xd sifat cemburu yang tinggi...tau budak kt bawah cemburu dengan sapa?

Jangan main-main gan Qi haaaaaaa! Cap ayam je :p kikikiki

Cemburu dengan Walid Qi


Napa ek Qi ni cemburu kalau Umi Qi dok dekat2 ngan Walid Qi mesti dia jerittt...pehtu dia dok peluk walid dia x lepas...x kasi Umi Qi peluk walid hahahhaha lucu!...ngada ni...daku pelik napa Qi ni nak cemburu ngan Umi Qi dia...hahahha


Orang kata, kalau dpt anak lelaki manja ngan ibu dia...tp nih dah sebaliknya....Qi mmg arrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr manjaaaa tahap manja ngan walid dia...Umi dia? Umi dia plak jelessssssssss kt QI...eh eh eh jeles ngan anak sendiri plak sbb xmo manja ngan Umi Qi...ok ok mmg Umi QI ni garang orangnya...bukan x suka memanjakan anak...tp Umi Qi ni bg manja bertempat...dan suka tgk Qi byk berdikari sendiri...itu sebab kot Qi lebih mudah manja ngan walid dia eh...sebab walid dia melayannnn je dia...hmmmmmmmmm!

Takpe....ESOK lepas suntik QI....
Umi Qi nak belanja 2 hero hencemmm ni pi suatu tempat...voucher dah beli lama dah...x tau nak pi bila...dekat2 ja...dlm KL je pun...janjiiiiiii kami HAPPYYYY!

<<<Qi ESOK jaga hangg jagaaa Umi Qi nak bawak pi suntik...ngada sgt kan nak cemburu ngan Umi Qi....hahhahahhhahahhahhahaah jagaaa! >>>

17 comments:

  1. alololo besar dah dia yer..be a gud boy yer...dah besar nanti leh jadi hero teman Umi

    ReplyDelete
  2. hai ensem....jgn nangis yeh kene cucuk...QI budak kuat...Raees last week dah gi cucuk 1tahun stgh..mamanya ni yela risau kot2 dia melalak 1 klinik..tapi..bila inject..nan hado perasaan dak Raees nie..xnangis..n buat muka selamba je mcm xde pape ...mama yg over takot kot dia nanges..hehehe...

    ReplyDelete
  3. Akk klu nk suntik ank pun nerves tau..huhu..aish hr ni genap 17 bulan

    ReplyDelete
  4. selamat pagi
    pagi nie lambat singgah
    baru lepas assembly

    ReplyDelete
  5. Dh blh tmbh kmbar..hihi..comel je jeles ni ye..

    ReplyDelete
  6. rasa kejap je kn dorg ni membesar..huhu~ qi gud boy...mesti oke punya kena cucuk sok :)

    ReplyDelete
  7. Dah suntik jangan demam2 udah le Qi...

    ReplyDelete
  8. comey ler baju Qi..
    haha..
    makin hensem ler Qi lepas kena cucuk nnti.
    heheh.

    ReplyDelete
  9. hahaha..samela ngan perangai Danish aritu..ktorg borak2 dlm kete pun jeles..pastu die jerit2 mintak perhatian..nasib sekejap je pe'el camtu..kalau ktorg dekat2 je mula la nk menyelit..umi qi nnt update kt ig ye..bai..

    #qi jgn nangess ye..qi kuat! qi kuat!!muah2

    ReplyDelete
  10. hehehe mcm comel je...anak sy blm tahap tu lagi....tapi dh pandai da panggil Pa...Ma..ahaks...

    dh besar da Qi,,x lama lagi dpt la kwn dia kat umh hikhik

    ReplyDelete
  11. hehehe rasa mcm sekejap je kan.. dah besar pjg dier

    ReplyDelete
  12. Haih...tu kalau dapat baby baru tu xtaulah jeles camne tahpnya yer. HEHEHE

    ReplyDelete
  13. Dah dekat 2 tahun dah Qi yer...cepat jer masa berlalu..

    ReplyDelete
  14. seronoknye ada anak.. ni yg wat xsabar nk kawen.. hehehe.. comel qi tu ek.. ikut baka sapa la :)

    ReplyDelete

Sharing is Caring, Thank You Drop Some Comment Here :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Booking.com