Gambar Perkahwinan Fizo dan Mawar | Julia Johari
Booking.com

Gambar Perkahwinan Fizo dan Mawar

Ini semua gambar di sekitar resepsi perkahwinan Fizo Omar dan Mawar di Butik Fareeda yang terletak di Pulau Pinang....sangat gilang gemilang majlis perkahwinan mereka Umi Qi tengok, meriahhhhh....Umi Qi sekeluarga mengucapkan tahniah dan selamat pengantin baru buat mereka berdua....

Apa yang menarik perhatian Umi Qi kali ini ialah tatarias dan sepersalinan pasangan dua mempelai ini sangat menarikkkkk!....
Kombinasi warna turqoise lembut dan pink lembut...sangat2 menawan...

Umi Qi nak berangan kot2 leh bersanding anniversary lagi sekali leh pinjam baju mawar itu pun kalu muat hahhahahha #APTB!

Jom layan gambar...










<<<Bagai pasangan di raja....suka tengok! :) >>>

9 comments:

  1. cantik sangat mawar tu sepadan kan kak?

    ReplyDelete
  2. bagai pinang di belah dua..
    comel je mawar tu..
    cmana nak kurus cam die ye..
    *tetiba*

    ReplyDelete
  3. suke tgk gambar² perkahwinan dia org ni sweet sgt tau...

    ReplyDelete
  4. Sama cantik sama padan.. suka tengok diorang ni.. hope jodoh berpanjangan hingga ke hujung nyawa.. ;)

    Tapi 1 je yang Zaza tak berkenan.. tudung tu mmg trendy lah kannn top pulak tu.. tapi pesen bertingkek2 tu mcm tak cantik dimata Zaza tengok.. lagi pulak tudung tu terlalu senteng. Opsss wpun Zaza tak bertudung, tapi.... hurmmm =(

    ReplyDelete
  5. Cantik sangat kan? Tp sy noticed yg diorg nyer majlis xd byk sgt official shoot. Ker sy yg x jumpa? Bahahaha.

    ReplyDelete
  6. Dua-dua memang secocok dan sepadan. Mawar tu mata dia cantik sangat, kakak suka tengok:)

    ReplyDelete
  7. kita jenis takut air.
    rugi masuk tempat mcm ni..tp x basah pun..he..main cicah2 jer

    ReplyDelete
  8. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

Sharing is Caring, Thank You Drop Some Comment Here :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Booking.com