Lama ye tak sembang pasal Qi... | Julia Johari
Booking.com

Lama ye tak sembang pasal Qi...

Holla!
Lama ye x sembang pasal Qi kan...
Qi sekarang dah berumur 1 tahun 3 bulan penghujung bulan November 2013 ini....
Pheewwwww cpt betul masa berlalu....
Dia sekarang dah pandai berjalan sgt2...nampak sgt dah keabang-abangan dia tuh terserlah bila time dia nak pujuk orang lain bila dia buat salah hahahhaha....
Jangan x tau Qi nih sekarang suka bebel...aah bebel cm pompuan...celik je bijik mata, mulut tuh pok pek pok pek...ada je nk ckp wpun pakai paci...kikikiki...

Pastu Qi suka tadah tangan bila dgr orang azan, dengar orang mengaji, dengar orang baca bacaan surah2 pendek, semuanya dia akan tetap angkat tangan....kecuali dengar lagu nasyid atau lagu ala-ala arab dia akan gelekkkkkkkkkkkkk....ha ko pecaya x anak aku si Qi nih pandai gelekkkk dan joget pastu ada masa tuh dia tepuk peha dua2 belah tangan dia kemainnn kooooooo....kemain happy!....hahahhahah keje umi Qi ? gelakkan diaaaaaaaaa bahahhahahha

Pastu suka makan biskut marie yg bulat tuh...kalu pagi2 nak buat makan bfast dia, mesti dia bertenggek kt pagar dapur mintak biskut marie buat upah teman umi masak kt dapur bahahhahahhaha...kuat naa la makan biskut marie kikikiki...

Pastu sekarang suka gigit umi dan walid dia...gurau kasor dgn cara gigit uwaaaaaaaaaaaaaaaa nsb ar mak pak dia badan besor...selamat lemak umi tau kena gigit hahahhaha...

Lagi best dia suka mandiiiiiiiii...ye mandiiiiiii hahahha asal nak mandi je suka ketuk2 dalam kolah mandi...nak terjun dalam kolah kot bahahhahaha...sabor jelah....

Pastu Qi suka berkawan...asal nampak kawan sebaya dia, dia suka kawan...sbb Qi kan nenek dia jaga...atok dia jaga...so dia kawan gan org tua2...bila jumpa kawan sebaya dia happy...nampak sgt dah suka berkawan...

Dia suka kucing! Pantang kucing lalu dpn umah tauk nenek dia pasti dia umpan biskut marie kasi kucing makan...pgl euuuuuuuuu euuuuuuu suh kucing dtg kt dia...hahahhaha penyayang betul QI nih ye :D
Tengoklah dia ni dok dalam bas persiaran walid Qi dia...
Time nih saje teman walid Qi panaskan enjin bas...sekali sekali time weekend tgk walid Qi gan basnya pun besh gak...Qi mmg suka naik bas walid Qi dia hahhaha habis satu bas dia tawaf...tengok ar...
 Pastu dahaga kan?
Hahahhaha kita minum dulu......korang perasan x hari ini Umi Qi x aktif sgt dlm FB ye club gojes...sbb bz beb gan kerja opis....grrrrrrrrrrrrr...sabor jelah...ok lah nk sambung keje dulu...nanti2 ar sambung story pasal Qi ye...bye!

<<<Walaupun entry ku kali ini pendek...tp percayalah aku rindu nak taip entry bebel panjang2 mcm dulu2...tunggu ye, sekarang bz sgt kt opis....>>>

24 comments:

  1. ish ... tu dah kira panjang entry tuh ... nasib baik umi byk lemak yer ... heheheee

    ReplyDelete
  2. qi pandai dah nak berkawan yer..comelnyer la qi ni..la kenapa tak cakap suka sekut marie huhuhu..senang jer nak cari..alolo tak ssh nk jg ni..ank ppuan lak tak do nak dijadikan menantu hahahaha

    ReplyDelete
  3. hehehe comey sungguh gelegat Qi ni tau, hak dia duk gelek2 lagu arab tu pasai apa yerk? Duk ngikut mak dia gelek kot :P heheheh

    ReplyDelete
  4. milestone Qi lebih kurang je dengan Naurah bila cecah 1 tahun 3 bulan. Seronokkan Ju bila dpt tgk perkembangan anak depan mata. Rasa cepat sgt membesar.. Jap lg Qi main sepak bola lak.. hehe

    ReplyDelete
  5. qi..! aunty rindu la siputeh ni..suke gelek macam umi dia la tu..hahaha

    ReplyDelete
  6. aah lah.lama ju xmembebel.hehee.hmm besar dh anak anak kita kan ju.sonok rasa kan.sama lah ngan anak dara aku tu.pakai puting,tapi sibuk nk ckp.

    ReplyDelete
  7. hehhe QI dah macam warden bas ehhh.. pandai dia kecik2 meneman Walid buat kerja.. Dah besar sok boleh lah ambil alih biz Walid tau..

    Umi QI, sila keluarkan cerita2 anda di blog.. saya sedia menanti utk membaca coretan awak :))

    ReplyDelete
  8. hahaha tang gelek tepuk peha tu kelakar oii...i duk imagine qi buat cmne...mesti comel

    ReplyDelete
  9. Pttla dh lama xdgr ummi Q bebel kt gojes group..ngee..
    Sat je ank2 kita besar kan ju

    ReplyDelete
  10. Semakin besar semakin banyak keletahnya ye... Tak pe enjoy saat2 ni sebaik mungkin sebab semuanya tu tak akan berulang dan bila dah besar pasti kita rindu saat2 ini.

    ReplyDelete
  11. sib baek Qi tak majuk sbb ju dh lama x bebel pasal dia kt blog.
    nmpak sgt dh besar, karekter mesti dh beza dari dulu.

    ReplyDelete
  12. jap..walid QI tokey bus ye..wahh patot nmpak vogue umi QI..gituuu boleh? bahahaha

    ReplyDelete
  13. umi Qi..anon tu daku tau, tah knapa tetiba trpublish anon, adoi

    ReplyDelete
  14. mmg qi budak baik sgt...tak dengar la suara dia nangis...perangai suka berkawan macam mama dia...samaaaaaaaa

    ReplyDelete
  15. eh baru pasan yg afiq pun tak pernah masuk dalam bas lagik.. hehe.

    ewah, pewaris utama ni..

    ReplyDelete
  16. Assalamualaikum dan salam perkenalan...
    singgah n follow...

    ReplyDelete
  17. alololo mesti comeyyy Qi gelek2 kan....
    besarrr dah dia...

    ReplyDelete
  18. cantik la botol susu qi tue...berkenan tengok

    ReplyDelete
  19. Assalamualaikum & salam kenal...

    Comey betul Qi... :)

    ReplyDelete
  20. jom aarr kita outing dgn geng gojes naik bas ni..

    ReplyDelete
  21. Sronok tengok perkembangan anak2 kan.. :)

    iA klo tgk cat teros lari sbb geli hahaha

    ReplyDelete
  22. eh...botol susu Qi sama macam Firas la....

    ReplyDelete

Sharing is Caring, Thank You Drop Some Comment Here :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Booking.com