StuntMan Terjun Kolam? :P | Julia Johari
Booking.com

StuntMan Terjun Kolam? :P

Hahahhaha LuKenaBeb....
Bukan WaKenaBeb....hehhe hari Jumaat harus ada story funny sikit...bg korang semua happy macam mommy Q...

Ok nih dia StunMan Malaysia...Baru 6 bulan 8 hari dah tunjuk lagak hebat x hingattt nak terjun kolam...x cayer?
Sejak si Mr StuntMan nih dah ligat merangkak ke sana ke mari...ke situ ke sini...situ sana sini ewahhh mcm lagu Dato Siti youuu hehhe itulah belikan yer kolammmm bin ajaib...

Nama din bin ajaib? Sebab umur 6 bulan dah leh wat aksi StuntMan...
Umi dia gakkkk teleng paleng mengucappp byk kali hahahha...

Muka selamber gila...ada stuntman kisah ke? kekkekek

Kolam patotnyer buh air...tp buh cadar baby...apa kes? Nih kolam umur 3 tahun ke ats tp 6 bulan dh leh pakai buat playard dia...siap ada tanah rizab hehhe 

Action yer...dok dlm tanah jajahan sendiri yeeeeeee...meh nak serang hendap jap lagi hahhaha

Umi dia balik terus umi yang terjun kolam...kakkakakka dasar x tahu malu masuk jajahan orggggg...seranggggggggggg! hehhehe

Winduuu tauuu...balik keje terkam si anak...tinggalkan hand beg jauh...
Mcm aksi gf jumpa bf lah gitu...i lap u, u lap me hahhaha bergambor gan stuntman malaysia nih...:P

Ok, sejak dua menjak nih manja x hingat...perangai baru dah masuk 6 bulan lebih suka manjaaaaa ngada letak pipi kt peha umi...x pun letak pipi stuntman kt dada walid dia....ouhhhhh manjaaaaa tetangat...nyampah taw ! heheh

Stuntman byk dapat piala...x cayer cer tgk kt belakang nih...hehhehe (perasannnnnnnnn :P )

Stuntman dah halau stunt gil dia...nak marangkak puas2 dlm kolam jajahan yer...ok lah stuntgirl kalohhh. :( nangis stuntgirlllllllll

Disebabkan umi dia x mampu nak beli playard ala2 mahal tuh...so umi ngan walid belikan kolam sebagai pagari utk si stuntman yg ligat merangkak.... :) murah dan praktikal.
Nih dia jenama yer...korang suka pi Tesco kan?
Kolam nih kami beli kt Tesco Menjalara...rasa yer semua Tesco hadooo....murah je beb....pi lah beli kalo ada anak yg baru nak pandai merangkak...sure diorg suka..Nanti besar x yah beli kolam sbb dh ada yeyyyyy

Belakang plastik kolam...

Model stuntman gan kolam yer...

Jgn lupa beli pum angin ye...xkan nak tiup pakai anak tekak kot....hehheh 
nih pun cap Tesco....jimatt x smpai ratus2 pun :)

Jom tengok aksi StuntMan... :)






Korangggg tengokkkk! Grrrrrrrrrr umi dia gerammm!
Bila dah suka merangkak dia belajar nak memanjat....aduyaiiiiiiiii dik non baru 6 bulan, gigi 2 batang baru tumbuh perangai baru dah nk manjat dah? hehhehe layankan ajer citer StuntMan nih k... :D

<<<Bulan nih banyak sangat perangai si StuntMan berubah, sukaaa jerit kuat2 bila suka sesuatu tempat macam restoran yang ada lampu terang benderang....haishhhhhhhh malu tau umi hehhehe xmo jerit2 ye stuntman kalo teruja pun...nanti umi lariiiiiiiiiii kekkekkee>>>


16 comments:

  1. hello stuntman...abes langsir ummi dia tarik wat main yeh..sikit hari dy xnk dok dlm tu..sdar2 dy da ade kt luar kolam tu je..hehe

    ReplyDelete
  2. berapa rm ni cik julia... hehe.. cian dia kena kepung.. huhu

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum semua
    Selamat Hari Wanita Sedunia :)

    ReplyDelete
  4. wahhh! menarik gak idea ni..
    2+1 kan..pasni leh letak air plak..
    comey bnar budak Qaiser ni ek..:)

    ReplyDelete
  5. Suka Qaiser dapat main swimming pool palstik. Tapi kena jaga Ju sebab dia tengah melasak ni. Tengoklah dia dah boleh berdiri tepi kakak bimbang tergolek aje...

    ReplyDelete
  6. amboi..ada hati nak kluar dr kawasan jajahan...cute la kamoo!

    ReplyDelete
  7. kolam selimut.hhehehe.apa apa lah nk.asalkan kau hepy! ye x ju.hehe

    ReplyDelete
  8. tu baru skit dia tunjuk aksi.. pasni.. aksi terjun tiruk dari luar ke dalam kolam pulak.. ;) hehehe..

    ReplyDelete
  9. alalala.comelnya..kreatif btol mummy ilman ni kan

    ReplyDelete
  10. wahh taklah dia kuar ek dr situ..sangat cerdik muma=)hehe merah n sofiapun ada kolam2 tapi tinggal umah mamatuk d melaka

    ReplyDelete
  11. which is... clever!!! Tapi I rasa tak lama jugak ni pakai benda ni, nampak dia dah tenggek2 kat birai tu. hahaha jaga2 yer mommy.

    ReplyDelete
  12. nanti dah besa leh layan kolam betul :)

    Blog meo :)

    ReplyDelete
  13. comel....qaiser dah makin bijak...si cilik yg hebat..=)

    ReplyDelete
  14. Tak lama lagi x leh la dok dlm tu dah kalau dah pandai merayap.

    ReplyDelete
  15. Does your website have a contact page? I'm having problems locating it but, I'd like to shoot you an email.

    I've got some recommendations for your blog you might be interested in hearing. Either way, great blog and I look forward to seeing it improve over time.

    Also visit my web page :: bet angel

    ReplyDelete

Sharing is Caring, Thank You Drop Some Comment Here :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Booking.com