19 weeks... | Julia Johari
Booking.com

19 weeks...

Assalamualaikum anak ibu,
hari ni anak ibu dah cukup 19 minggu
bermakna sudah 4 bulan 3 minggu anak ibu ade dalam rahim dan perut ibu
minggu depan genap 5 bulan...


 
alhamdulillah..
ibu gembira sangat dengan kehadiran anak ibu saat ni..
ibu tak sabar2 ingin menemuimu..
masuk 5 bulan nanti..
ibu nak 'tengok'  rupa dan keadaan anak ibu dalam perut ibu ni ..
ibu hari2 berdoa agar anak ibu sihat waalfiat dan membesar dengan sempurna[amin]



2-3 hari sebelum ni..
ibu dah dapat rase pergerakan anak ibu dalam perut untuk pertama kali..!!
ibu yakin itu adalah anak ibu yang sedang bergerak aktif...
ibu sangat2 gembira..!!
ibu jugak dah dapat 'rase' degupan jantung mu yang laju..!!
alhamdulillah..
anak ibu sudah ditiupkan roh dan diberikan nyawa oleh Allah [subhanallah]



malam semalam..
sebelum tidur..
ibu dapat rasa anak ibu ajak2 main2 dalam perut..

jikalau boleh ibu nak dakap anak ibu time tuh juga...
ibu minta papa usap dan mendengar sendiri kat perut ibu.
biler ayah usap dan dengar perut ibu, anak ibu pandai senyap..

ehehhe pandai ye main2 ngan papa ye...tecik2 dh pandai nak ajak main2 nyorok2 ehehhe

hahaha..comel..
walaupon hanyer pergerakan kecil dan sedikit..
tapi dalam tempoh 4 bulan lebih ni..
ayah dan ibu rase bersyukur dan gembire tak terhingga sebab diberi peluang tuk merasai nikmat ni..

ibu selalu berharap...
hati anak ibu akan dilembutkan oleh bacaan2 ayat alquran yang ibu dan ayah selalu bace kan untuk mu..
ibu yakin anak ibu sudah mampu mendengar hembusan doa2 dan harapan2 yang ibu dan ayah selalu katekan pade mu wahai anak ibu..
semoga anak ibu menjadi anak yang soleh kelak..
dan sentiasa akan taat pada perintah Allah...


ibu yakin..kalau anak ibu taat pada Allah..
anak ibu jugak akan taat pada ibu dan papa nanti kan..semoga anak ibu terus sihat sempurna hingga saat kite 'berjumpe' nanti, nanti anak ibu dah besar boleh lah baca diary ibu nih ye, mana tahu umur ibu tidak panjang, hanya Allah yg mengetahui, insyaAllah...

catatan dari ibumu,
With Julia,
12 April 2012,
11.00am,
[19 minggu]


3 comments:

  1. Sweet..

    Tapi ending dia macam sedih la pulak.. huhuhu..

    Moga Allah panjangkan usia Ju untuk melihat anak Ju membesar dan sama2 menjaganya bersama suami.. Insyaallah..

    ReplyDelete
  2. Diary mummy to be...
    Moga suatu ari nanti diary ini akan jd bingkisan wasiat padanya jika ibunya tiada nanti, moga dia tahu bagaimana ibunya menyitip setiap catatan kehidupan utk di tatap smula pada generasi masa akan dtg...tq so much kak azz ;)

    ReplyDelete
  3. hai julia.aah lah.kite lebih kurang je kan.best lah dh rasa baby tendang.rara belum ag.hee

    ReplyDelete

Sharing is Caring, Thank You Drop Some Comment Here :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Booking.com