Parcel gift lagi yeyy! Cantik kan The Birthday Book daripada 
Althea Korea, khas dari Bumi Korea.

Tepuk! Dua parcel gift daripada Althea, hip hip hooreyy. Terima kasih Althea Korea kerana selalu manjakan Althea Angel fans yang setia macam julia tau. By the way, julia seorang blogger yang suka makeup bila mood dia cun! Mood tak berapa cun simpan diam-diam, bila mood cun dia akan luang masa tak sampai setengah jam untuk makeup depan cermin sahaja tau.

Parcel ini baru sampai panas-panas pagi tadi, apa lagi bila dah bersemangat dan mood pun okey upload terus dalam blog dan unboxing. Nak tahu apa yang julia beli di Althea Korea melalui website here we are...klik video.
Unboxing video !

Untuk makluman anda semua, Althea Korea klik LINK sedang menyambut ulang tahun yang ke-3. Sekarang ada bermacam jenis NEW ARRIVALS barangan dari Althea Korea yang anda sendiri mesti tak sabar nak grab bukan? Ye macam itulah julia, memang tak lepas peluang keemasan untuk dapatkan secepat mungkin sebelum ia lesap dan habis stok...terutama makeup! Haha.

Inilah dia barangan koleksi makeup drugstore yang julia masukkan dalam bakul di website Althea Korea. Julia paling suka eye pallet tu tau, color deep tu fuh cun habis. 


Lihat warnanya, kombinasi warna tanah dan hangat. Sesuai untuk digunakan untuk aktiviti di pejabat mahupun ke acara rasmi, tidak terlalu over tatarias ringkas dengan 12 jenis eye pallet yang diterbangkan khas dari bumi Korea. Bersekali dengan brush di hujung kiri kanan ada nampak tak, terus lompat bintang tak sia-sia pilih yang ini yeyy. 💗

Boleh kata tak payah nak pi Korea semata nak shopping atau kena tunggu poket penuh baru nak fly, order dalam Althea website pun senang sebab ada bahasa Inggeris. Mudah sungguh!

Welcome Gift khas untuk Althea Angels

Nanti julia kongsikan di entry lain akan datang. Nak susun my makeup drugstore atas meja cantik-cantik baru mood cun selalu datang yeyyyy! Terima kasih Althea Korea, I LOVE YOU!

5 Comments

  1. Yeay.....Sa nyer parcel on da way lagi..yang redeem tu...x sabar nak tunggu

    ReplyDelete
  2. bestnyaaaaa ai is jelessss huhuuuu

    ReplyDelete
  3. seronoknya dapat gift box dari althea....macam2 ada dalam tu..bestnya surprise utk Althea Angels....

    ReplyDelete
  4. Best yer byk brg make up juju beli

    ReplyDelete

Sharing is Caring, Thank You Drop Some Comment Here :)