Sebut sahaja the power of boost attraction 'Beauty on the go' korang kena ingat 'Sensez Beauty'. Produk ini ke semuanya dari unsur asas botani ekstrak bebas paraben iaitu tumbuh-tumbuhan dan buah-buahan. Dari hujung rambut sehingga ke hujung kaki produk ini telah tersedia ada di pasaran iaitu di Lazada, GoShop dan farmasi terpilih. Menariknya, Sensez Beauty telah mendapat pengiktirafan halal untuk digunakan tanpa was-was. 

Betul ke halal? Masih ragu-ragu?
Ini dia link khas yang julia selidik di Google tau klik: http://www.halal.gov.my/
Sudah puas hati? Ya julia sendiri sangat berpuas hati tau sebab ia halal dan ada kelulusan dari pihak portal rasmi Halal Malaysia. 

Menariknya, kelebihan setiap produk ini tidak mempunyai bahan kimia terlarang iaitu:
  • Paraben Free
  • Silicon Free
Ini yang julia tak sabar nak kongsikan pengalaman julia dan family sendiri kepada anda semua menggunakan rangkaian produk Sensez Beauty. 

Teruskan membaca dan bayangkan sekarang wangian Sensez Beauty ! 💓

💙Shower Cream / Sabun Mandian
Cuaca panas yang sangat ekstrim, rasa melekit badan sepanjang masa dan hujan lebat tak menentu memang mempengaruhi rutin seharian. Lagi-lagi kalau wanita bila datang bulan pasti terbit rasa bau tak menyenangkan.

Krim mandian dari Sensez Beauty ini didatangkan khas dengan tiga pilihan untuk kita guna seisi rumah. Baik orang dewasa dan kanak-kanak sangat sesuai digunakan setiap hari. 

Kandungan yang terdapat dari setiap pilihan krim mandian yang dipasarkan mempunyai ekstra pelembab dan memberi vitamin khas. Antaranya: 
  • Mint & Orange extracts
  • Goji Berries & Oat 
  • Centella Asiatica (Daun Pegaga) & Aloe Vera 



Contohnya krim mandian yang mempunyai Goji Berry dan Oat mempunyai vitamin yang banyak antaranya asid amino dan elemen mikro lain yang menyihatkan. Boleh baca lebih lanjut di belakang botol ini julia kongsikan. 


💙Hair Care Sensez Beauty
Terbaru di pasaran, perkenalkan penjagaan rambut Sensez Beauty. Julia sendiri mengalami masalah kelumumur teruk bila waktu-waktu tertentu, gatalnya tak selesa betul tau. Bila kelumumur banyak, sudah pastilah bau rambut dan berminyak sangat di rasai, lagi-lagi bila bertudung sepanjang hari. 



Julia perhatikan, Sensez Beauty memenuhi keperluan yang julia cari selama ini sebab ia terdiri dari bahan semulajadi. Di pasaran ada 3 jenis pilihan yang boleh kita beli tau untuk masalah rambut gugur (botol ungu), rambut berkelumumur (botol oren pilihan julia) dan rambut rosak (botol merah jambu).

Pilihan julia 👉 Sensez Beauty Clean & Fresh Hair Shampoo For Scalp Treatment with Panthenol & Rice Extracts.

7 Kebaikannya Sensez Beauty Shampoo:
  1. Bersih & segar. 
  2. Diperkaya dengan Oryza Sativa (Beras) Protein Benih dan Oryza Sativa (Beras) Ekstrak. 
  3. Kurangkan keguguran rambut. 
  4. Anti kelemumur. 
  5. Menggalakkan pertumbuhan rambut. 
  6. Menghilangkan minyak berlebihan.
  7. Di perkaya dengan Vitamin B5 & Botanical Extracts dengan Panthenol & Ekstrak Beras.

Julia guna sekali dengan perapi khas rambut keluaran Sensez Beauty juga tau kalau di Lazada harganya lebih kurang RM16.90 sahaja. Lepas cuci rambut terus sapu perapi. Tunggu dalam 2 minit dan bilas dengan air kembali. Kesannya ia melicinkan serta mengunci kelembapan rambut agar sentiasa dalam keadaan terurus. 

💙Hand Wash Sensez Beauty
Barang pertama sekali julia pakai adalah Hand Wash Sensez Beauty sebenarnya, almaklumlah selepas makan dan masuk ke tandas julia pasti akan basuh tangan tau. Julia kan ada masalah kulit kering dan mengelupas, memang sangat berhati-hati dalam memilih produk yang menghakis kulit. Ekstrak tomato dalamnya beri satu kelebihan utama untuk memberi kelembapan ekstra. 


Lembut dan tidak tajam sabunnya, bila julia cuci jair jemari tidak terasa pedih dan rasa seronok dengan bauanya yang wangi. Ya, kulit julia memang kena pakai produk yang lebih  asas botani ekstrak bebas paraben, tak boleh guna produk diperbuat bahan kimia berlebihan. 

Sesuai sangat digunakan untuk mereka yang mengalami masalah ekzema biasa sehingga teruk. Ia tidak menyakitkan serta tidak mengeringkan. 

💙Sensez Beauty Fairy Bliss Glitter Hand Sanitizers Gel 

Sanitizer Sensez Beauty ini sangat comel kan ! Ada 4 jenis bauan harum tau, kesemua set ini berharga bawah RM20 sahaja. Lepas cuci tangan jangan lupa picit sedikit sanitizer Sensez Beauty's Fairy Bliss Glitter Hand Gel.  Ia mempunyai sentuhan ajaib dengan melindungi dari kuman.  


Glitter berkilauan yang terdapat dalam sanitizer ini adalah bonus untuk memberi seri, menjaga tangan jadi berkilau & bersih sepanjang hari. 

✔ 4 x 30ml. 
✔ Sanitizer asas gel. 
✔ Memelihara tangan bersih. 
✔ Melindungi tangan kita daripada kuman. 
✔ Glitters berkilauan untuk menjaga tangan berkilau.

Bentuknya yang kecil, comel dan cute senang betul di bawa sepanjang travel dan ke mana-mana sahaja. Selit sahaja di beg tangan pun tak terasa sungguh berat, anak-anak pun suka sebab ada watak kartun yang menarik ini sekaligus beri minat dan mood kepada kita untuk sentiasa ingat guna. Julia suka tau !

Ramai tanya, dekat mana nak beli ke semua rangkaian produk Sensez Beauty ini? Sekarang mudah, boleh didapati di cawangan Watson, Healthlane Pharmacy, GoSshop serta boleh buat pembelian online Lazada mulai hari ini di sini klik 👉https://www.lazada.com.my/ecobliss


*** Jangan lupa jejak Sensez Beauty on the go mobile truck klik : SINI
Lihat dalam link tersebut ada tercatat tarikh, masa dan tempat lori Sensez Beauty akan berlabuh berdekatan dengan korang, kejar truck tu dan boleh beli rangkaian produk Sensez Beauty dengan mudah sekali tau.

Harganya yang cukup murah, berkualiti, tahan lama guna dan tak cepat habis buat rasa berbaloi sangat miliki set Sensez Beauty di rumah dan dimana sahaja kita perlukan. Ingat Sensez Beauty, ingat Family. Jemput tonton testimonial pelanggan lain yang sudah menggunakan produk ini. Terbaik !

Info lanjut boleh layari Facebook rasmi Sensez Beauty:  https://www.facebook.com/sensezbeauty/

16 Comments

  1. kiut eh hand wash dia.. lengkap betul,dari untuk kegunaan rambut ,mandian dan hand wash ada sekali.. hebat lahh.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ye ina cute sgt2...setiap satunya ada bauan tersendiri...bila pakai rasa tangan lembut je...best la...dh la set ni murah je

      Delete
  2. macam menarik hand wash dia ni.. boleh give it a try nanti :D
    follow sini #768

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hand wash tu kegemaran julia dan abg Qi sekarang, lembut sebab ekstrak tomato tu jaga kulit...besar plak tu...puas la pakai dan tahan lama

      Delete
  3. Replies
    1. Shahida, boleh beli kt watson pun byk ada...leh belek2 kan

      Delete
  4. Replies
    1. ye semua lengkap...ni mau 3-4 bulan tak payah top up dah...berbaloi dengan kandungan produk semulajadi dan jimat duit poket.

      Delete
  5. Comelnya sanitizer..senang nak bawa kemana2

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mohaz ye sanitizer tu ramai peminat dia...hehehe comel sgt2...geram nak pakai hehe

      Delete
  6. 1st time dgr produk ni...sesuai sangat untuk seisi keluarga..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kak Sal, produk organik ni dapat kelulusan Halal Malaysia itu yg juju suka...aah baru dipasaran dan ramai yg beli kak...teruja dgn bau dia besttt!

      Delete
  7. wahhh, bestnya kak juju! siap hand gel lagi. mesti wangi dan best pakai barangan dari sensez beauty ni

    ReplyDelete
  8. yang ada glitter tu menarik perhatian..ada di watson erkh..okey bolehlah pergi cari nanti.

    ReplyDelete
  9. bagus produk ni.. bebas paraben

    ReplyDelete
  10. 1st time dengar, kita pulak yang teruja, adoiii boleh cari nanti petang ni.

    www.cikza.com

    ReplyDelete

Sharing is Caring, Thank You Drop Some Comment Here :)