Baca tajuk pun dah rasa nak lompat bintang ! Hooyeh ! Tuah tahun 2017 blog julia johari sekali lagi menerima tajaan travel percuma. Bulan Jan 2017 lepas, tajaan resort penginapan 2 hari 1 malam beserta sarapan percuma di Cherating Pahang klik di SINI

Bulan Mac bulan kelahiran penulis !
Menariknya rezeki kali ini, julia mendapat tajaan penuh dari pihak PR untuk melaksanakan review 'Themepark', 'Waterpark' dan 'Hotel Review'. Bukan hanya julia seorang ditaja, tajaan eksklusif ini turut sponsor 4 orang yang sudah tentunya ahli keluarga julia sendiri. Wow !

Kebetulan bulan Mac setiap tahun adalah bulan kelahiran julia, maka trip kali ini ada pre birthday travel gituuu...amboiii siap ada pre pre travel hahaha ingat pre wedding je ke ada...pre travel by Julia Johari pun wujud kehkehkeh...actualy my birthday date is 26 Mac...kira advanced trip birthday la korang hehe.

Sujud syukur !
Pernah pergi themepark sahaja dulu, dalam hati memang menyimpan hasrat akan datang nak mencuba waterpark & hotel pula (mahal oiii nak bayar itu yang dreaming jelah)...tapi tak sangka rezeki Allah makbulkan jemputan rasmi oleh pihak mereka tanpa disangka. SubhanaAllah.

Huhh...tarik nafas, baru lepas habiskan 1 slot review yang agak mencabar minda nak hasilkan mengikut pemahaman sendiri, nak uruskan semua kerja kemudian balik ini nak buat persiapan barang pakaian travel siap-siap !

Tak sabar nak belanja 3 orang kesayangan saya lagi...ekstra seorang yang julia jemput adalah uncle kami. Moga mereka terhibur minggu ini.

Nantikan update julia dari semasa ke semasa ya...

Cepatlah hari Jumaat....hahahaha

14 Comments

  1. Alhamdulillah... Rezeki. Tahniah juju. Bestnya 😊

    ReplyDelete
  2. Alhandulillah..rezeki tak pernah putus

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah.. tahniah ju..

    ReplyDelete
  4. Tahniah ju..murah betul rezeki ju sebagai blogger ni..itu laa hati ikhlas mmg rezeki akan dipermudahkan..;)

    ReplyDelete
  5. Tahniah juju.. Rezeki birthday girl

    ReplyDelete
  6. Lama x bercuti, asik bercuti dekat area KL je... T-T

    ReplyDelete
  7. Seronoknyaaaa! Alhamdulillah tahniah kak. Rezeki and hadiah awal birthday tu hehe

    ReplyDelete
  8. bestnyaaa bila lah nak dapat pergi tempat tu..

    ReplyDelete
  9. tahniah Juju, tak sabar nak baca

    ReplyDelete

Sharing is Caring, Thank You Drop Some Comment Here :)