Siapa suka shopping online pasti takkan lepaskan peluang keemasan ini. Zaman sekarang semua kena kejar dihujung jari kan. Untuk pembaca yang dihargai sekalian, hari ini julia nak uar-uarkan bermula hari ini 11.11.2016 (Jumaat) sehingga 14.12.2016 jualan mega secara besar-besaran bermula di laman web online khas Lazada Malaysia.

Menariknya untuk korang semua tahu, kali ini Lazada Malaysia menganjurkan harga flash sale jauh lebih murah dari harga sebelumnya tau, paling best hari ini punya sale julia tengok setiap jam ada dibuat upcoming flashsale wow! 

Yang ditunggu!
Mega Day - 11 Nov & Beauty Fanatic - 12-17 Nov of course la julia suka hari ini dan beauty punya part aduyaiiii urut dada tak sabar nak grab tengok apa yang dijual mula esok hari....kaki suka barang kosmetik jangan lepaskan ya, sama-sama kita tunggu tau, duduk depan laptop sambil hitung masa grab laju-laju, kalau lupa nangis hehe

Save the date tau...paling senang korang snap je gambar jadual ini.

Lazada One Revolution - Flashsale

“Online Revolution” pada tahun ini Lazada Malaysia menawarkan pelbagai rangkaian jenama terdiri dari 1000 brand antaranya termasuklah Drypers, L'Oréal, Nestlé, Samsung dan jenama-jenama lain seperti Prodiet, Microsoft, ZTE, Goon, Bosch, Tesco, Mattel, Sports Direct, dan pelbagai lagi.

Menarik bukan...kalau korang layari website Lazada Malaysia inilah yang sedang terpampang sekarang, paling julia nampak murah sekarang power bank RM29 je fuhhh murah betul. Ada banyak lagi bukan power bank je tau so kena grab dan simpan wish list cepat dan hunting ikut masa dan tarikh yang ditetapkan okey.

My Parcel of Joy - Lazada Malaysia
Rasa nak kongsi kegembiran dengan korang, inilah parcel of joy julia dapat semalam dari Lazada Malaysia. Meriah you all, bermacam-macam julia dapat dari Lazada Malaysia. Alhamdulilah. Paling best sekali ialah...cuba scroll lagi....


Tadaaaaaa....haaaa Tefal tau, first time julia miliki set Tefal gift ini khas dari Parcel of Joy Lazada Malaysia, seronok tak terkira sampai menyorok belakang hadiah hahahaha. 

Happy sampai belakang telinga bila lihat barangan kiriman dari Lazada Malaysia, semua sangat menarik! Ini mesti abang Qaiser ilman suka makan, balik nanti nak bagi hadiah ini padanya.

2 Beg cantik Ola Bola dan Lactokid, boleh simpan baju dan alat tulis la lepas ini. Lawa!

Maggi, Nescafe, Loreal, MamyPoko dan Voucher pun julia dapat yeyyy mewahnya Parcel of Joy saya! :D

FIND JOY IN EVERY PARCEL !


Jangan lepaskan peluang keemasan tau bermula hari ini layari http://www.lazada.com.my/online-revolution/
untuk mendapatkan harga yang cukup murah sekali. 
All the best semua. 

Happy shopping.
KLIK Banner
V
V
V

16 Comments

  1. Besttnyaaa..tak sabar nk tgk sya punya plak..

    ReplyDelete
  2. Yeah!! Sha pun baru dapat Parcel of Joy ini.. Memang ohsem..

    ReplyDelete
  3. bestnyaa Juju. complete semua benda dapat. tefal tu of course paling best lah untuk orang dapur macam kita ni hehehe. semangat lah nak masak lepas ni kan

    Cici pun dah terjebak ni. hiks

    ReplyDelete
  4. wah ni musim sales ni,semua hujung jari kan

    ReplyDelete
  5. Apsal ramai yang dapat ni? macam mana nak dapat? iskkk iolsss so jelessss kak.. hahahah

    ReplyDelete
  6. Best kann hahaha.. rmbang mata aihhh

    ReplyDelete

Sharing is Caring, Thank You Drop Some Comment Here :)