Penghormatan dan kejayaan yang cukup besar buat seluruh warga Ephyra Oceanlife2u berbangga dengan pencapaian besar meraih anugerah khas Asia Pacific Book of the Top Super Health Brand 2015-2017 di Grand Ballroom Marriot Hotel Putrajaya pada 23 Oktober 2016 (Ahad), tahniah di ucapkan kepada founder Ephyra Puan Amiza dan semua orang kuat disebalik tabir. Syabas dan jutaan tahniah diucapkan ! 

Ephyra "Top 15th Asia Pacific Top Excellence Brand - 
Book of The TOP Recognition 2016 Award"
Kategori: Super Health Brand 2015-2017 


Ephyra menitikberatkan KUALITI PRODUK, KEPUASAN HATI PELANGGAN & KREDIBILITI PRODUK, menjadikan ephyra antara pemenang bagi kategori Anugerah Top Brand Asia Pasifik ini. Alhamdulilah dengan izin Allah, banyak-banyak produk yang dicalonkan, ephyra berjaya sehingga ke tahap bukan sahaja di peringkat seluruh Malaysia, bahkan ke seluruh rantau Asia Pacific ! Wow!

Ephyra Dealers Bertuah !
Percayalah, malam tadi acara penganugerahan ini berlangsung secara gilang gemilang di depan mata julia, sebagai salah seorang dealer ephyra kecil penghormatan menerima undangan khas ke acara berprestij ini dirasakan sangat bertuah dan terkejut, masakan tidak julia hanya sertai pertandingan slogan ephyra 'Apa perasaan anda menjadi #ephyradealers nyatakan tidak lebih dari 20 patah perkataan...

Antara ramai-ramai dealers yang memberi komen, 5 orang dealers terpilih...julia salah seorangnya...alhamdulilah, inilah dinamakan rezeki...terima kasih Ephyra ! Terima kasih sahabat dan keluarga mendoakan...tanpa doa korang julia tak ada kat sini malam tadi tau...mmuahhhhh banyak-banyak!

Mesti korang nak tahu kan apa maksudnya anugerah ini di berikan kepada Ephyra...okey julia sertakan sedikit info untuk korang baca apa objektif anugerah ini diberikan seperti dibawah.



Objektif  "Top 15th Asia Pacific Top Excellence Brand - Book of The TOP Recognition 2016 Award"

The Asia Pacific Excellence Top Brand Recognition ialah pensijilan antarabangsa pihak ketiga untuk syarikat, jenama, produk dan usahawan. Ia juga merupakan platform strategik antarabangsa untuk komunikasi korporat di kalangan perusahaan yang cemerlang di rantau Asia Pasifik.

Sejak dari tahun 2002, Asia Pacific Top Excellence Brand Recognition telah berjaya membantu syarikat:

1. Mengenal pasti potensi perniagaan terkumpul yang boleh dipercayai

2. Memberi publisiti secara berkesan untuk mengembangkan peluang perniagaan global

3. Memupuk rangkaian sumber manusia dalam bidang perniagaan, melalui CEO Gathering, Trip Mission, Pameran Perdagangan dan Peristiwa Antarabangsa dalam setahun.

4. Membangunkan alat pemasaran yang kukuh, membawa perkembangan pesat perniagaan, meningkatkan prestasi jualan dan mencipta margin keuntungan yang lebih besar.


Faham dan kan... bukan senang nak dapat standard ranking di peringkat Asia Pasifik tau. Oleh itu mari lihat beberapa sedutan gambar yang julia kongsikan panas-panas lagi sejak malam tadi, memang cukup meriah dan sangat berprestij majlis ini, ramai usahawan muda dari golongan Cina 90% memonopoli anugerah kali ini, 10%  usahawan Bumiputera antaranya Ephyra...

Perghhh cabaran dan persaingan yang cukup hebat sekali. Julia doakan agar masa depan nanti lagi banyak usahawan muda dikalangan orang Melayu menyertai bidang perniagaan dalam pelbagai kategori nanti, insyaAllah.


Inilah kad undangan khas buat Julia...

Lihat senyuman founder ephyra, Puan Amiza...speechless!
Berbangga sangat melihat kejayaan milik orang Melayu berada diatas sana...alhamdulilah...rasa nak menangis merasai kejayaan ephyra sehingga ke tahap ini...tahniah!

Kejayaan ephyra ini julia lihat kerana ada kesepakatan adik beradik founder menongkah arus perniagaan dalam satu aliran yang sama...mereka bersatu padu...inilah nilai dan contoh julia lihat...bukan setakat rapat, tapi partner bussiness. Woww!

Bersama duta ephyra Memey Suhaiza dan Norman Hakim, mereka sangat peramah dan tak sombong, serius mereka tak lokek dengan senyuman...suka lihat mereka yang menjadi ikon ephyra, memang tepat lah mereka menjadi duta ephyra...sama cantik, sama menawan!

Julia bersama dealers ephyra, antaranya dari Putrajaya, Sabah dan Taman Melawati...perghhh hebat dengar pengalaman lama mereka dalam dunia dealers...banyak julia belajar dari mereka...salam kenal kembali ye.

Inilah barisan orang kuat ephyra, tanpa mereka kami tak boleh edarkan produk ephyra ke seluruh Malaysia !

Cantik-cantik ephyra dealer dengan duta ephyra...menawan sungguh...ni yang rasa kena amalkan ephyra berterusan nak tiru cantik macam diorang...wow!


Chinese cuisine...sedap sharks fins tu tau woahhh...macam-macam menu disajikan...terbaik santapan di Marriot Hotel Putrajaya.

 Bersama Cik Azira adik founder ephyra, Cik Innanie orang kuat memacu marketing ephyra, cik Fiza, dealers ephyra Cik Akma, Cik Linda, Cik Lydia, Encik Fauzi...seronok jumpa dengan insan-insan hebat...banyak julia belajar dari mereka.

Pertunjukan persembahan pun sangat menarik...nanti korang saksikan video julia compile secara ringkas dibawah.

Klik video acara gilang gemilang dibawah...enjoy 3 min.


Sedut aura positif disini...Ephyra diyakini ramai !


Tahniah Oceanlife2u, Tahniah ephyra...senyum simpul julia kan, oh kali ini julia OOTD set persalinan kain sari yang di tempah khas tau, merah hijau lagi julia bermini kurung... oh by the way julia menginap sehari semalam di Marriot Putrajaya bersama suami dan anak tercinta, mereka berdua adalah orang kuat saya yang terus menerus menyokong julia buat bisnes sambilan melalui medium produk kesihatan dan kecantikan iaitu ephyra.

 Terima kasih my beloved husband, terima kasih sahabat-sahabat, terima kasih pembaca setia dan silent reader dan customer ephyra yang mendoakan julia, you know who you are right, you are all my idol ! Tunggu update seterusnya blogger hotel hunter mengenai Marriot Hotel Putrajaya ye...ohsem !

Untuk pengetahuan lanjut mengenai anugerah berprestij ini korang boleh klik info dibawah

http://www.topbrand.asia/en/index.html

Berminat nak beli klik---> ephyra atau pm julia 013-6327 333, ada promo jimat dan free gift menarik untuk anda grab, cantik dan jimat, unleash your true beauty !

11 Comments

  1. tahniah juju terpilih antara 5 dealers tu...sharkfin mmg sodap..slalu kalo majlis kt hotel camgini menunya mesti chinese cuisine

    ReplyDelete
  2. tahniah juju, bukan senang nk sampai tahap sini.
    tahniah sekali lagi!!

    ReplyDelete
  3. tahniah Juju! ephyra memang terbaik..

    ReplyDelete
  4. fiza tu bff mila, cntik sangat semua dealer epyhra mungkin minum epyhra kan.

    ReplyDelete
  5. wah big congrats for you sis julia yg super cantik..

    ReplyDelete
  6. ni yang rasa nak sambung semula minum ephyra nih..

    ReplyDelete
  7. alhamdulillah tahniahh sis :)
    terbaik lah

    ReplyDelete

Sharing is Caring, Thank You Drop Some Comment Here :)