Belum pernah seumur hidup julia dalam dunia blogging terfikir nak framekan header blog julia sendiri. Berpuluh puluh jenis header julia tukar setiap tahun, tapi langsung tak terlintas nak framekan. Korang pernah terfikir tak sesuatu yang tak pernah terfikir abadikan kenangan terindah dalam hidup korang melalui gambar yang di print atas tiles? 

Jenis Gambar Menarik Perhatian...
Ramai yang guna teknik medium photobook, print online gambar murah beberapa sen sekeping, dan tak juga ketinggalan menggunakan frame serta gantung gambar di rumah guna gambar biasa tu. Tapi tu semua menggunakan kertas, adakalanya habuk hinggap dan nampak biasa sahaja dipandangan.

Kini yang menariknya, bila sesuatu gambar kenangan yang kita sayang nak tengok dan lihat hari-hari dipaparkan diatas permukaan glossy dan bersinar serta kukuh tak ke korang rasa wauuuuuuuuu, hebatnya!

Photo Tiles viral kah?
Mana tak hebatnya, tiles macam kat rumah kita tu boleh print gambar atas tu weh, tak ke korang rasa terpukau dengan teknologi gambar sekarang. Harga? Tak mahal lah, mampu milik, yang pastinya sang penerima hadiah atau kita sendiri melihat pasti mekar senyuman di bibir melihat hasil dari Dots Per Inch

Lihat pembungkusan photo on tiles dibawah ni, nampak ekslusif dengan menggunakan bubble form sebagai pelindung utama dari punca tiles retak. 
Size Photo Tiles 15 x 20 (Add on frame)
Total RM62

Murah & Besar!
Lihat belakang frame, sempurna.
Ada kayu kecil, itu untuk dimasukkan ke dalam lubang ditengah belakang photo tiles supaya tegak berdiri.

Terpandang, terpanah, terus hati dan otak throwback ke zaman silam...bagaimana julia berkecimpung dalam dunia blogging selama lebih 5 tahun. Tak sangka, kini header blog julia yang terbaru di framekan dalam bentuk photo tiles...terusik hati...rasa sangat bersemangat bila melihat ia duduk terletak diatas meja.

Kayu yang diselit dibelakang photo tiles ni kukuh, saat julia masukkan kayu didalam frame ni terus automatik terletak dan elok je frame berdiri, so tak perlu risau kalau tak nak letakkan diatas meja boleh digantungkan di dinding, sebelum tempah dengan Dots Per Inch tanya dulu ye.

Tadaaa, kalau abadikan gambar kenangan bersama keluarga tercinta ataupun kenangan terindah dengan rakan mahupun sesiapa sahaja pasti terpalit rasa rindu dan cipta satu kelainan yang teramat sangat. Album tak dapat di lihat setiap hari sebab ia kena di belek satu persatu...tapi dengan photo tiles yang shining ni hari-hari boleh tengok susun atas meja...

Lihat ! 
Berseri meja pejabat julia sekarang, asal nak sampai opis je terpandang, asal nak lalu je terpandang, asal nak buat kerja je mesti terpandang terus mengingatkan julia untuk rajin update info baik-baik di blog...pencetus semangat dan motivasi julia bila hadap photo tiles ni tau....itu yang kita nak, gambar pun boleh beri kita semangat dalam apa jua kita nak lakukan setiap hari.

Tak puas tengok hasilnya, julia ada ambil video, melalui video anda pasti dapat rasa hasil yang berkualiti melalui photo on tiles.




 Testimonial Ceramic Photo Tiles
Bila scroll di IG Dots Per Inch terus terpaut sebab terlihat gambar pelanggan dibawah ini di abadikan dengan cara kelainan tersendiri, dibawah ni gambar tanpa frame kayu...pun nampak cantik kan.

Julia pilih bentuk macam ni, nampak padu sikit bila di letakkan atas meja.


Ramai tanya harga dan pakej ceramic photo tiles yang boleh dipilih, lihat jadual dibawah tertera size dan harga ikut kehendak yang diminati, bila lihat kualiti dan hasil gambar julia di tiles, jauh lebih murah dan puas hati. Boleh dijadikan hadiah untuk di pos atau anugerah hari jadi, hadiah persaraan mahupun sebagai cenderahati kenangan.

Terima kasih Dots Per Inch berjaya buat julia tersentuh melihat header blog julia di print atas Ceramic Photo Tiles...lepas ni boleh order lagi...nak print gambar travel dengan family yeyy...korang pe lagi jom ikuti cara-cara tempahan di bawah.

Cara-cara untuk membuat tempahan 

1. Hantar gambar anda melalui emel ke faizol.noh@gmail.com dan nyatakan sekali saiz yang anda hajati.
2. Setelah siap proses design, gambar akan dihantar semula kepada anda bagi tujuan pengesahan.

3. Proses mencetak mengambil masa 3-5 hari.

Boleh buat tempahan melalui:
Emel: faizol.noh@gmail.com
Phone: 011-1327 5919
Facebook: Dots Per Inch
Instagram: dots.per.inch

20 Comments

  1. la guna tiles ke? menarik sgt..:)

    ReplyDelete
  2. menariknya.. rasa nak buat pula. tp header kita tak cantik

    ReplyDelete
  3. Woww... Cun ni. Tahan lama gak la sbb dia atas tiles.

    ReplyDelete
  4. wahhh cantiknya..
    nak frame kan header blog gak lah!

    ReplyDelete
  5. x terfikir nak framekan header. haha. tapi header sebelum ni memang diframe sbb ia gambar fmly. cun!!

    ReplyDelete
  6. senang nak lap kalau kotor, menarik juju

    ReplyDelete
  7. Menarik ... Harga pun berpatutan

    ReplyDelete
  8. cantik ..harga pun berpatutan. Lebih tahan lama begini kan :)

    ReplyDelete
  9. Nak kena buat header lawa gak la..hehehe..nak buat macam ni..cantik

    ReplyDelete
  10. wah cantiknya... letak header blog kat ceramic tu.. tapi smpi skrg sy tak de idea lg nak buat header.. huhu

    ReplyDelete
  11. cantiknyaaaaa.....alamak dah tergoda la pulakkkk hehehhe

    ReplyDelete
  12. dkna pun tak terfikir nak wat gini.. menarik gak idea juju ni..

    ReplyDelete
  13. EHH CANTIKKKK...akak sukeeeee...header ko meletup jue oiiiii...lawooo n sweeet...nora bagi 5 bintang hahaahahahah...

    bagus gak ko share info gini...pastu akak tgk harga pun okey..reasonable sgt2...

    ReplyDelete
  14. Cantik dan comel sangat. Header comel, Frame pun comel. Dahlah pink. cantik kak.

    ReplyDelete

Sharing is Caring, Thank You Drop Some Comment Here :)