Dengar sahaja EPHYRA, memang terkenal di media sosial dan di media cetak waktu kini. Di billboard utama hiway Utara - Selatan sekarang ini pun julia selalu perhatikan iklan EPHYRA ini semakin gah di mana sahaja. EPHYRA, korang pun tahu kan julia dah amalkan produk ephyra sejak setahun yang lalu. 

Start bulan Mac 2015 sehingga Mac 2016, setahun sudah ulang tahun pertama julia bersama EPHYRA, dan menariknya baru-baru ini pihak Oceanlife2u telah melancarkan produk terbarunya Ephyra Skin Nano Advanced Repair Serum iaitu serum pertama keluaran Oceanlife Marketing Sdn Bhd dibawah jenama Ephyra. 

APA BEZANYA SERUM EPHYRA DENGAN SERUM DI PASARAN?

Korang pasti tertanya-tanya, apa istimewanya serum ephyra? Ephyra Skin Nano menggunakan Teknologi Nano yang dipatenkan di Switzerland, serum ini telah teruji dan terbukti secara klinikal dapat memulihkan kulit yang rosak dan mengembalikan kulit yang cantik berseri. Haa, bukan calang-calang serum ini dihasilkan.

BEBAS dari sebarang bahan kimia, merkuri dan hydroquinone serum ini sangat senang meresap sehingga ke lapisan paling dalam kulit dan tidak berminyak. Gabungan formulasi bahan antioksida iaitu Arbutin Semulajadi, Gluthathione, Vitamin C dan E mampu mencerah dan menaikkan seri wajah. 


BAGAIMANA TEKNOLOGI NANO BERI KESAN KEPADA KULIT ANDA!

Teknologi Nano adalah teknologi terkini dan sangat popular dalam bidang kecantikan. Teknologi ini menjadikan partikel serum Ephyra sangat kecil sehingga mudah meresap untuk masuk ke lapisan kulit yang paling dalam. 

Partikel serum yang telah meresap akan memulihkan struktur dalaman kulit dan menjadikan permukaannya anjal dan tidak berminyak. Ini yang julia rasakan sewaktu seminggu pertama amalkan serum nano ephyra. 

Manfaat kepada kulit :

MEMULIHKAN: Mengembalikan dan memulihkan keanjalan kulit secara luaran dan dalaman bagi menghasilkan kulit wajah yang lembut, cerah dan sihat berkilau serta bersinar. Ia turut memperbaiki kulit wajah agar tampil lebih bersih, tegang & muda. 

MEMPERBAHARUI: Menyerap jauh ke dalam sel kulit dan menjadikan proses pembaharuan sel kepada tahap maksima. Untuk hasil kulit yang anjal, lembut, dan tampak bermaya. Kulit akan menjadi lebih cantik, cerah dan sempurna.

MELINDUNGI: Melindungi kulit wajah dari kerosakan akibat sinaran radiasi UV dengan cara meneutralisasi proses antioksida. Serum ini turut mengurangkan radikal bebas dan melawan tanda penuaan dengan menjadi agen anti-oksida yang sangat berkesan. Ia mampu mengembalikan Vitamin E kepada kulit.



Julia SEBELUM & SELEPAS
1 MAC 2016 - 16 MAC 2016!
(16 hari)


10 KESAN NYATA EPHYRA SKIN NANO ADVANCED REPAIR SERUM PADA WAJAH JULIA SELEPAS GENAP 1 BULAN PENGGUNAAN!

1. Mengecutkan jerawat - cuaca kering, julia pun tak terlepas dari jerawat halus dan besar waktu time period, muka jenis oily selalu basuh dengan ephyraskinbar, pelembab jarang guna sebab guna bio oil je ganti kulit kering, sekarang guna serum ni 2 in10 faedah julia dapat melembab dan penghapus jerawat dari naik besar!

2. Menghilangkan parut jerawat & jeragat - siapa cakap kulit muda tak ada parut jerawat, ada lah, tak kira yang suka makeup ke tak suka makeup ke, parut ni memang nampak kesan pudarnya bila julia guna almost sebulan.



3. Menganjalkan & menegangkan kulit wajah yang kendur - SERIUS! Julia pertama kali sapu serum nano ephyra ni, bangun pagi je wajah rasa anjal dan rasa licin je tu yang belek cermin lama-lama hahaha


4. Menghilangkan bintik – bintik hitam - siapa rajin guna rangkaian ephyraskinbar dan guna sama dengan serum ni pasti rasa kagum tengok sekitar wajah bintik hitam mulai pudar. Julia dulu banyak bintik hitam dan putih atas hidung, sekarang tak ada lagi!


5. Mencerahkan kulit kusam - Betul! Serum nano ni memang seimbangkan tona kulit yang kusam, bila julia guna almost 1 bulan, perghhh nak makeup pun tak payah tebal tau, hanya guna compact powder, lipstik dan eye liner sahaja untuk dapat efek seakan makeup flawless awwwww!


6. Memperbaiki tona kulit tidak sekata - Musim Panas Ekstrim! Sekarang ni cuaca panas sangat, efek kepada wajah tu semakin dirasai, bila sapu serum ni dia leh lindungi wajah secara alami tau.




7. Mengekalkan kelembapan wajah - SERUM PALING LEMBAB! Wajah julia ni selalu ikut hormon, terkadang mai hormon tak menentu terkadang kulit terlampau kering dan terlampau berminyak, ini julia selalu hadapi bila cuaca dan hormon mood yang kurang stabil, terkadang guna bio oil untuk elak kering, tapi sekarang tidak lagi, hanya amal serum nano ephyra ni julia dapat kelembapan yang diinginkan!


8. Menghilangkan lebam bawah mata - Selalu sangat tau dapat PANDA EYE, bengkak bawah mata tu dah mcm sejak azali macam tu, at least bila sapu serum nano ephyra ni nampak kesan tu lately ada perubahan sikit demi sedikit.


9. Merawat kulit terbakar (sunburn) - Melindungi dari kesan sunburn terlampau...baik guna sebelum sebarang aktiviti outdoor ye kawan-kawan.


10. Memberikan efek kilauan pada wajah - Hahahaha kalau julia cakap YA korang PERCAYA TAK? Haaaa efek kilau tu kita leh nampak bila kita dah amal secara rutin serum ni, maksud kilau tu adalah efek yang orang nampak natural dari dekat dan jauh, itu yang dikatakan kilauan, nampak bersih dan licin, tu yang berkilau2 tu bukan kilau kulit berminyak ye....contohnya macam gambar julia kat bawah....kilauuuuuuuuu tak kawan-kawan hahhaha.

Inilah rahsia julia yang perlu anda ketahui!
EPHYRA SKIN NANO ADVANCED REPAIR SERUM 
beri efek kilauan pada wajah saya!
20 Mac 2016
(20 hari)



Terkini
30 Mac 2016
(30 hari)
(Makluman: Semua gambar di atas tiada unsur editing gambar dibuat, semuanya 100% asli dengan menggunakan pencahayaan dalam bangunan dan luar bangunan serta di upload secara jujur, alhamdulilah)

Komen julia, tekstur dalam serum ni sangat cepat meresap, dan praktikal dibawa ke mana sahaja sebab ia kecil untuk di semat dalam handbag. Lepas waktu solat boleh apply bila-bila masa dirasakan perlu dan hanya solekan tipis sahaja sudah memadai untuk nampak lebih anggun, time cuaca kering atau lembab, atau banyak melakukan aktiviti outdoor lepas ni tak payah ragu lagi, ada Serum Nano yang melindungi kita dari akar umbi lagi ! Yeay!

Nak beli, apa lagi grab harga promosi sekarang...murah berbanding harga asal. Butiran lanjut dibawah:

EPHYRA SKIN NANO ADVANCED REPAIR SERUM
15ml

Harga Asal:
RM 88 (Sem.Malaysia)
RM 92 (Sabah/Sarawak)


Harga Promosi:
RM 68 (Sem. Malaysia)
RM 72 (Sabah/Sarawak)

Sesuai untuk semua jenis kulit.

Ephyra Skin Nano Advanced Repair Serum boleh dibeli secara online melalui www.oceanlife2u.com 

Juga boleh didapati di semua rangkaian pengedar sah Ephyra termasuk Brunei dan Singapura dan terdapat juga dia farmasi terpilih serta kedai/took jamu.

Facebook : www.facebook.com/oceanlife2u
Website : www.oceanlife2u.com
Instagram : @ephyra2u

Whatsapp ke HOTLINE :  

013 - 6327333

35 Comments

  1. btl2 berkesan... tgk muka kak juju pon lmbab sepanjang masa..

    ReplyDelete
  2. Cantiknya akak lepas guna ephyra... Cantik muda berseri...

    ReplyDelete
  3. Makin cantik kak juju lepas guna ephyra ni...gojezz..boleh la nak try nanti..hehe

    ReplyDelete
  4. Haah la. Muka kak juju nampak lembab je. Padahal baru setahun guna. Produk ephyra memang terbaik !

    ReplyDelete
  5. Haah la. Muka kak juju nampak lembab je. Padahal baru setahun guna. Produk ephyra memang terbaik !

    ReplyDelete
  6. dkna pakai waktu malam..tegang muka.. :)

    ReplyDelete
  7. tak pernah try lagi.. dah ada sample aritu.. nti nak try la lepas baca testimoni akk ni

    ReplyDelete
  8. Tak pernah guna gak lagi yg ni juju..nampak berkesam utk juju..wah makin cantik makin comel laa pasni..boleh cuba nanti..jika kena dgr kulit muka akk...thanks sharing juju...

    ReplyDelete
  9. ni macam kalu nak kena test sebotol dua jugak ....

    ReplyDelete
  10. Cantik nya kulit juju sekarang, suka tengok

    ReplyDelete
  11. Memang best ephyra skin nano. Terbaik !

    ReplyDelete
  12. produk ephyra memg best kan juju.. suka sabun bar dia.. jimat pon jimat..

    ReplyDelete
  13. wahhh makin berseri wajah juju ... nampak bezanya! *love*

    ReplyDelete
  14. hari tu dapat sample botol kecik 2. Pakai dalam 2 minggu mmg nampak kesan nya. Memula pakai tuh tak ada la high expectation sgt, walaupun tahu range Ephyra nih mmg bagus. Sekali bukan kita yg perasan...tapi cik abg yg perasan. Harus la kembang setaman jap kena puji ahakssssssss

    ReplyDelete
  15. Kak Nina pun pakai ephyra serum sekarang.. Suka!

    ReplyDelete
  16. Akakkk...yaya suka laaa pakai serum ni. Hari tu dapat dua botol yang kaler biru tuh..hihii...nanti yaya nak try makan sachet tu pulak...

    ReplyDelete
  17. Nampak flawless, dapat sample yang kecil haritu, terasa perubahan kat muka. Pakai makeup nipis masih nmpak flawless,

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sis nak buat kunjungan balas di blog mezquita tapi x dpt terjah bahagian komen G+ tu...nanti tgk setting tu ye...terima kasih atas komen.

      Delete
  18. Nampak flawless, dapat sample yang kecil haritu, terasa perubahan kat muka. Pakai makeup nipis masih nmpak flawless,

    ReplyDelete
  19. mmg nampak beza muka kak ju tu,
    shark pnah pakai produk dr.eohyra sebelum ni.
    memang betul berkesan.
    skang pun masih pakai sabun pncuci muka tu.

    ReplyDelete
  20. I suka anjalna .. good luck Juju

    ReplyDelete
  21. Cun aih k.juju lps guna Ephyra!Nak cun gak.

    ReplyDelete
  22. haritu ada dapat sample free ephyra nano ni..memang cepat meresap..tak berminyak..

    ReplyDelete
  23. Nampak perubahan. Produk ni okey kan if untuk kulit sensitif?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahmad Afiq, yes sgt sesuai untuk semua jenis kulit termasuk kulit sensitif...oily ke kering ke sgt sesuai sebab mmg ephyra adalah produk natural...non chemical product...ada KKM

      Delete
  24. bertambah comel Julia sekarang...insyaallah nanti boleh try ni =)

    ReplyDelete
  25. alhamdulilah sokong sangat produk yang bagus mcm ni. Linda pun br je pakai yang tester tu

    ReplyDelete
  26. Hmm... kakak rasa Ju tak pakai ini pun memang dah ok kot
    Tapi bila dah pakai tambahlah ok:)
    Ramai yg buat entry testimoni nano ephyra hari ini.

    ReplyDelete
  27. Makin gorges la kawan aku seorang ni.

    ReplyDelete
  28. Nampak perubahan.. Alhamdulillah dengan izin Allah..

    ReplyDelete

Sharing is Caring, Thank You Drop Some Comment Here :)