Ephyra semakin hari semakin hangat!
Lama dah julia tak buat promo lately pun ada juga yang wassup nak order dan bayar on the spot perghhh, tengah pi holiday pun orang nak booking, order korang tetap jalan seperti biasa lepas julia balik holiday gituu...ephyra memang di kenali ramai, kaya dengan sumber nutrisi hebat yang tak terjangkau dek akal, julia pun nak restok balik stok ephyra yang semakin surut, untuk diri sendiri pun kena stok balik, jual jual juga, diri sendiri pun kena always ephyra...yes, almost 10 month julia dengan ephyra. 

Rasa masih baru kan, tapi bila dah stalk dan alami sendiri baru tau, banyak manafaat yang tersembunyi yang selama ini julia lihat ephyra ni hanya sebelah mata.... kali ini tidak akan berpatah balik. 

Ephyra, Ephyra Skin Bar, Inteemor, dan Ephyra M2Flex adalah rangkaian kuat dalam ephyra, jangan lepaskan peluang untuk menikmati diskaun hangat dari julia sendiri ye. Mmuahhh!


FREE POSTAGE !!!!
Paling best terima customer yang tanya terus bayar fuhhhh rezeki Allah bagi customer macam ni pernah jumpa kali ni jumpa lagi...hebat diorang ni ye percaya pada pengedar ephyra, tak tanya banyak2 dah terus bank in haaa kita plak risau hehehe...

Tust me, saya jaga kalian macam saya jaga diri sendiri...ada feedback saya terima dan motivate kembali. Sama sama nak cantik luar dan dalam harus sama sama cantik budi bahasa...okey promo Combo 1 dan 2 masih berjalan...free postage...jimat banyak dah!

Pengedar Sah Ephyra: Julia Johari
Whatsaap now: 013-6327333



2 Comments

  1. kan best sangat kalau ada customer camni. Ni kiranya mereka betul2 berminat, bukan sekadar nak usha harga hehehee

    ReplyDelete

Sharing is Caring, Thank You Drop Some Comment Here :)