#88 Love Life
Sumber: Google

Sedap betul baca dan hayati ungkapan #88 Love Life tentang perihal kehidupan. Begitu jugalah onak duri rencah dalam kehidupan. Seorang akan berkembang menjadi dua hubungan iaitu melalui ikatan perkahwinan, dari situ jika diberikan rezeki anak pewaris kepada ikatan yang suci tadi dan kita dapat title Ibu dan Bapa. 

Positif dan Hormat satu perasaan yang mudah diungkapkan tetapi tidak semudah itu hendak maintainkan betul tak? Sebab kita selalu bermain dengan emosi, bak kata pepatah diatas susah macam mana sekali pun nak urus perihal kekeluargaan, pasti kita akan cuba pelan atau rancang apa sahaja yang boleh buat kita happy walaupun ada masalah yang masih belum diselesaikan.

Caranya bagaimana?
Nampak banner dibawah? Yang julia uar-uarkan minggu ini tentang forum parenting yang akan diadakan esok sehingga ahad ini. Esok julia sekeluarga akan attend forum parenting untuk menyelongkar dua isu kekeluargaan positive iaitu bertajuk:

"Mengguna Kepositifan dalam Pengasuhan" - Encik Alexius Cheang
"Ibu Bapa yang Menghormati mendapat Anak yang Menghormati" Cik Aisha Zanariah Abdullah (Jurulatih Montessori)

Jika anda berminat nak sertai, mana tahu kot-kot ada rezeki lagi seat lebih boleh wassup contact person incharge iaitu:

Puan Norafini  
012-3430342

Lepas session parenting ini, setiap blogger (1 x Blogger dan 1 x Anak) di beri pas percuma untuk memasuki KidZania, kalau kaum bapa dan anak lain nak sertai boleh dapatkan 30% diskaun dari harga asal Kidzania. Alhamdulilah, dah confirm dari pihak Positive Parenting, siapa dah book kita jumpa esok ye.

Tak Sabar Nak Dapat Ilmu Parenting Percuma!
Terima kasih Positive Parenting :)


7 Comments

  1. alaaa..slot kita ahad jugak..huhuhuu...

    ReplyDelete
  2. syokla..nanti share info talk tu ye...pasni dpt ke kidzania plak

    ReplyDelete
  3. mula2 baca, iols ingt awk nk review buku diana rikasari tu. huhu...mujur iols baca smpi ke penhujung entry. btw: perkongsian yg menarik

    ReplyDelete
  4. #88Love tuu memang best buku dia :) Banyak aura positif boleh ambil

    ReplyDelete
  5. nanti share ye Ju. Tak sabar nk baca ;)

    ReplyDelete

Sharing is Caring, Thank You Drop Some Comment Here :)