Bila bincang soal tentang perihal kekeluargaan, ramai yang nak ambil tahu dan mahu tahu lagi-lagi kalau cerita hot yang di viral di internet, tak kisahlah FB ke, IG ke, dan blog-blog yang share pasal masalah dan perihal family yang bermasalah. Cepat je semua orang nak tahu dan ambil tahu masalah orang lain. Tapi julia sendiri terfikir, bila ada satu pihak yang sudi buat sesi parenting percuma, kebanyakkannya tahu ia percuma tapi ambil masa nak fikir pergi atau tak hendak pergi. Hmmm itu yang tak payah bayar tu, kalau yang kena bayar pun kena fikir berjuta kali nak pi ke tidak kan.


Kita sebagai ibu bapa, rasa macam dah penuh ilmu di dada, rasa tak perlu pergi pun tak mengapa, boleh petik dari unsur internet berlambak, tapi tahukah anda, bila kita sendiri dapat peluang berjumpa dengan Doktor Pakar khas perihal kekeluargaan itu satu bonus buat kita semua. Jarang-jarang sekali berlaku satu slot khas diadakan dikalangan para Doktor-doktor Pakar membincangkan dan mengupas isu tentang dunia hal kekeluargaan. Kalau ada pun dalam internet hanya 1 way communication, tapi slot ini ada 2 way communication which means kita boleh bertanya soalan dan berinteraksi dengan doktor pakar secara depan-depan dan semua orang akan dapat 1 manafaat bersama. Mana tahu kita jenis malu nak bertanya soalan its okey drop some comment dalam kertas dan pass it to the doctor, thats it.

But for me, julia dah ada pengalaman sekali join this event parenting di SINI, semua doktor sangat friendly tau, yang best yer semua KEEP SMILING bila pertama kali anda berjumpa. Huwaaaa rasa seronok nak dengar dalam majlis ilmu lagi kan. 

Paling utama, apa yang kita dapat dalam ilmu kekeluargaan ini kita akan rasa puas dan akan bawa balik satu semangat yang kita akan berjanji dengan diri sendiri nak olah satu budaya yang baik dalam keluarga kita sendiri.

Ahad ini jam 2 petang, julia di jemput dari pihak Positive Parenting untuk mendengar dua tajuk dibawah.


"Strategi efektif dalam membesarkan anak-anak dengan tingkahlaku POSITIF?"
(Julia pun tak berapa tahu tapi nak ambil tahu)



"Memanafaatkan sifat ingin tahu anak anda: Bagaimana membesarkan anak yang SIHAT PEMAKANANNYA?"
(Julia nak tahu dan mahu tahu lebih lanjut)

Kalau berminat jom sertai sama-sama Ahad ini jam 2 petang di The Curve (Borders). Kalau nak WhatsApp Julia pun boleh julia tolong reserve seat untuk anda dan keluarga anda.
smile emoticon
JUMPA DOKTOR PAKAR ANDA SECARA LIVE DAN CONSULTATION DUNIA PARENTING SECARA PERCUMA!
Julia Johari Dot Com dalam Star2.com untuk Program 'Meet The Experts" beberapa bulan lepas. Terima kasih Positive Parenting buka peluang untuk join Program Parenting yang menyeronokkan ini.

3 Comments

Sharing is Caring, Thank You Drop Some Comment Here :)