Anda tahu tak hanya 1 entry blog post yang anda create dan di publish dapat beri kekuatan dan semangat baru kepada kawan baru anda mahupun sesiapa sahaja? Yup jika anda sendiri konsisten suka up kan entry versi positif, ia banyak beri impak baik kepada orang sekeliling, siapa sangka rakan-rakan anda mahupun silent reader anda sendiri tengah mencari kekuatan dalam berblogging mahupun yang tiada blog sekalipun pasti suka baca versi motivasikan.

Okey sedikit sebanyak motivasi yang julia copy dalam carian google. Julia memang suka positive vibes, nak menulis blog ni kena datang dari hati, bukan paksaan. Jika dari hati ia lebih dirasai oleh pembaca, automatik anda sendiri akan dapat pembaca setia yang ternanti-nantikan cerita dari anda.

Jom baca semua yang julia share dibawah, buat blog ini bukan versi menunjuk...tapi lebih kepada share something yang boleh dijadikan kenangan mahupun perkongsian nota kepada pembaca. Mana tahu entry anda tersebut boleh dijadikan bahan rujukan. So hasilkan entry yang sekali sekala berilmiah, yang boleh beri kebaikan kepada orang lain pula :)


9 Comments

  1. agreed. mana tau apa yg kita tulis tu boleh bawa manfaat kepada org lain. and yes, I blog because I love it :-)

    ReplyDelete
  2. yesss..btl ju..harap2 apa2 penulisan kita dpt beri/terselit info wlupun sket..sama2 share..

    ReplyDelete
  3. Agreed 100%...setuju sgt dgn entry ni..ciknad harap dgn hobi berblogging ni dapatlah memberi manfaat walaupun sedikit kpd org lain..yg penting kita sentiasa positif.

    ReplyDelete
  4. yes...
    blogging = positive.
    beri inspirasi kpd org lain in shaa Allah :)

    ReplyDelete
  5. I love thank you for the inspiration akan di apply pada blogging saya.
    Thank JJ. Appreciate sangat
    xoxo

    Meroyan pemusnah rumah tangga

    ReplyDelete

Sharing is Caring, Thank You Drop Some Comment Here :)