Pernah dengar produk minuman kesihatan Beautyoat yang tengah popular dan hot sekarang dibawah jenama Babeskin? Of course pernah dengar sebab banyak billboard di tepi-tepi jalan raya sekarang banyak promosi khas untuk brand Babeskin365, bukan setakat itu artis-artis Malaysia pun suka sangat guna jenama Babeskin ni patutlah lawa-lawa. 

Kali ini julia nak review produk kulit Babeskin365 Double Serum Premium yang tengah hangat-hangat diperkatakan sejak akhir-akhir ini. Kemain meriah dengan testimonial sana sini dekat page offcial Babeskin365 Official. Rata-rata pelanggan mereka sudah mencuba Double Serum Premium ini dan hasilnya sangat mengkagumkan. 

Sebelum Guna Babeskin Double Serum Premium 365

Oh! Sebelum julia diperkenalkan dengan produk ini dari Cik Nurul, dengar perkataan serum-serum ni tergerak hati nak mencuba sendiri. Rahsia yang sudah lama julia simpan. Jeragat tebal dan bekas jerawat di sebalik tepi tudung. 


Mujur pakai tudung tak nampak sangat bekas jeragat tu, tapi sebagai wanita kita nak wajah yang natural bebas dari cela jerawat dan jeragat. Julia pernah sapu dengan babyoil lah, losyen lah nak atasi masalah jeragat teruk belakang tudung ni. Tapi still macam tu je, terpaksa kena makeup tebal nak tutup kesan jeragat, alahaiiiii malunya. :(

Di Iktiraf Kementerian Kesihatan Malaysia
Kajian julia, produk Babeskin ini memang ada pengesahan sah dari KKM. Alhamdulilah, produk ini halal dan bebas dari bahan kimia yang boleh merosakkan muka dan dalam badan. Dibawah adalah nombor rujukan yang anda sendiri boleh buat semakan online dengan KKM. Terbukti dipercayai.

Di iktiraf Kementerian Kesihatan Malaysia.
KKM NOT NO: NOT150404337K  (Repairing Booster)
KKM NOT NO: NOT150404338K  (Ultimate Mega Lift)

Hasil 3 Hari Guna Babeskin Double Serum Premium
Hari Pertama
Korang cuba lihat gambar nombor 1 hari pertama bergambar dengan kesan jeragat dan bekas jerawat yang kemerah-merahan, warna hitam dan dah bertapa lama bertahun-tahun tak hilang, tak tau nak buat apa dah, hari-hari bawa rahsia disebalik tepi tudung. Rasa down sangat kalau buka tudung tengok depan cermin telek muka sendiri, muka depan okey, bila belek kiri kanan tudung tu huhhhh seram!

Hari Ketiga
Double Serum Premium dari Babeskin ini sangat kagum pada hari pertama lagi guna
  • tak rasa panas bila disapu
  • cepat meresap terus ke dalam kulit
  • repairing booster dan ultimate mega lift cecair warna jernih
  • wangi dan mudah disapu
  • tidak perlu tunggu masa nak guna.

Cara Nak Guna
(1) Repairing Booster - Double Brightening Effect dan Anti Acne.
Mudah sangat nak guna produk serum ini, ada dua botol yang perlu saling melengkapi. Pertama buka kotak ini ambil botol warna biru (1) Repairing Booster. Titikkan dalam 1-2 titik ke jari terus sapu ke kawasan keseluruhan muka, kalau julia alami masalah disesetengah tempat bermasalah julia urut perlahan-lahan supaya serum (1) ini meresap ke dalam. Ia bukan setakat mencerahkan kawasan bermasalah seperti jeragat tebal, tapi bersifat anti jerawat. 

(2) Ultimate Mega Lift - Skin Elasticity Activation dan Anti Wrinkle.
Selepas sapu (1), bagi kering sekejap. Terus ambil (2) Ultimate Mega Lift sapu di tempat yang sama. Ia bertindak jauh ke dalam kulit untuk aktifkan sel-sel kulit baru dilahirkan, selama ini sel berkenaan mati kan, haa serum kedua ini banyak membantu elakkan sel mati dan lahirkan sel-sel baru. 


Siapa Sangka!
Bekas jerawat dan jeragat bertahun bawa semakin hilang kemerahan pada hari ke-3 dan 4 julia guna Babeskin365Official • BeautyOat • Health & Beauty In One Place​Tunggu awal minggu depan cukupkan 10 hari lihat kesannya....(ini dalam FB yang julia uar-uarkan result hari ketiga, dan sekarang dah genap 10 hari nantikan diakhir nanti)


Babeskin 
Whitening Soap Premium
Selain itu, produk ini ada mengeluarkan Whitening Soap Premium yang sangat kaya dengan Vitamin A, C dan E. Sabun warna turqoise ini sangat wangi dan boleh digunakan keseluruhan muka dan satu badan. Yang bestnya sabun ini, tidak mengeringkan kulit wajah dan melembabkan keseluruhan badan. 

Kalau anda ada masalah ketiak hitam, celah pangkal peha hitam gelap, malu kan kawasan intim tak bersih maka julia cadangkan guna sabun ini. Gambar tak adalah sebab kawasan intim kan hehehehhe, julia cuba guna sabun ni kat ketiak, nampak beza tau noda samar2 hitam makin berkurangan. Bau pun semakin kurang.

Suami pun guna sama sabun ni untuk kawasan bermasalah dia, katanya:
"Mudah sebab sekali harung guna untuk muka dan badan. Jimat duit poket."


Hari yang dinanti sudah tiba!
Testimonial Julia Johari
Hari Ke-10

Alhamdulilah, sangat ajaib! 
Lihat perbezaan TANPA MAKEUP hari pertama sebelum guna Babeskin365 Double Serum Premium dan selepas guna 10 hari. Wowwwwwww, ini memang live update tau, bukan entry menunggu. Julia terus upload gambar ini selepas genap 10 hari mencuba, nyata kesan teruk jeragat dan bekas jerawat di tepi tudung semakin pudar dan semakin hilang!!! Kagum sangat-sangat. Tak perlu nak makeup tebal dah, tak perlu nak letak concelar teruk-teruk. Jimat duit makeup hehehe. :)

Itu baru 10 hari, kalau 20 hari? Sebulan? Huwaaaaaaaa seronoknya, nak dekat raya lagi lah happy je manjang nak balik kampung tak malu dah kat saudara mara tengok. Sungguh-sungguh tak sangka kesannya sangat lembut dan bangun pagi je tak sabar nak tengok kawasan bermasalah tu. 
Gambar Fresh Semalam Tanpa Makeup Tebal

Setiap hari Julia tersenyum, serum ini amat membantu bukan setakat itu, malah julia sapu di keseluruhan muka pula selepas itu. Bila bangun pagi nak cuci muka, sentuh kulit macam kulit baby, lembut tak yah cakaplah, kulit pun kurang berminyak.

Rekemen untuk wanita dan lelaki yang alami masalah parut muka, jeragat dan kulit berjerawat.

Terima kasih Babeskin365 Double Serum Premium!!!! 

Harga
Double Serum Premium 
RM119 (WM) 
RM129 (EM)

Whitening Soap Premium
RM29 (WM)
RM39 (EM)
***Nak harga promosi lebih murah hubungi nombor yang tertera dibawah.

How To Order:
Facebook Official: BabeSkin365
WhatsApps: 012 - 244 4014 (Nurul)

4 Comments

  1. kan?/saya pun dah cadangkan pada kawan2 dan saudara untuk guna produk ni..dalam 10 hari dah dapat kesan ketara .memang best.,.

    ReplyDelete
  2. wah.. makin cantik la ummi qi lepas ni..

    ReplyDelete
  3. product yang bagus ni.. cepat bertindak..
    sis pun suka pakai serum daripada pakai product2 yang melibatkan cream..

    ReplyDelete

Sharing is Caring, Thank You Drop Some Comment Here :)