Teringin sangat-sangat dalam hati ini nak pergi ke pusat spa tau. Setiap wanita dan lelaki pasti ada keinginan mahukan perkhidmatan spa yang terbaik dengan harga berbaloi. Tapi sejak ada ura-ura tentang kenaikan GST, semua orang ambil langkah berhati-hati dengan berjimat cermat. So, macam mana nak realisasikan impian anda itu supaya boleh berspa sambil berjimat? Inilah dia produk Spa Di Rumah yang julia ingin kongsikan kepada anda alangkah bertuahnya dapat lakukan spa di rumah sahaja!

Istimewanya jikalau anda sebagai wanita dan lelaki yang mahu melangsungkan perkahwinan tak lama lagi atau anda sendiri sudah sememangnya mahukan perawatan spa tanpa perlu mengeluarkan sejumlah wang yang besar, kini ia bukan sahaja boleh dilaksanakan di rumah, bahkan di mana-mana sahaja anda berada anda boleh spa. Contohnya, anda sedang holiday, balik kampung pun anda sendiri boleh bawa spa kit ini bersama-sama. 

Size produk spa - Ia sangat kecil dan kuantiti bahan yang terdapat didalam setiap produk Spa Di Rumah ini adalah 100% bahan semulajadi. Wangi sangat tau. Contohnya lulur dari sebatian kopi, santan kelapa, rempah, zaitun, susu kambing dan garam khas untuk spa kaki.

No GST - produk ini tidak mempunyai GST ya kawan-kawan, malah harga diturunkan dari harga asal lagi tau. Bertuah anda memiliki set ini. Jom lihat apa maksud perkataan SPA itu sendiri.

Apa Maksud Spa? 
Spa atau nama saintifiknya Solus Per Aqua adalah terapi air dengan kaedah perawatan yang terdiri daripada terapi lulur, lulur pengantin, body scrub, masker pemutih, aromaterapi dan garam spa kaki (heel scrapper).

Manafaat Spa 
Kini setelah julia mengkaji sendiri kelebihan spa ini kalau kita amalkan dapat :
  1. menganjalkan, 
  2. menghaluskan, 
  3. memutihkan, 
  4. memberi nutrisi kepada kulit,
  5. mengendurkan ketegangan otot,
  6. menghilangkan kemarahan (stress),
  7. mencegah alergi.

Jom Tutorial Spa Di Rumah Bersama 
Julia Johari
Yeyyyy jom ramai-ramai ikuti tutorial live julia snap ini dari langkah 1 hingga 4.

  1. Buat pembelian set spa ini dari Spa Di Rumah.Set spa yang julia punya Lulur Kopi & Gel Mandian Santan Kelapa.
  2. Ambil mangkuk kecil dan sudu.
  3. Campurkan dalam 2 sudu kecil Lulur Kopi dan 2 sudu kecil Gel Mandian Santan Kelapa.
  4. Gaul kedua-dua ramuan spa tersebut sehingga pekat, dan sapu ke seluruh badan.
  5. Tunggu sehingga 10-15 minit, biar ke semua ramuan spa itu meresap di luar dan didalam kawasan kulit untuk beri nutrien khas.
  6. Agak-agak dah kering, gosok lebihan tadi kemudian boleh mandi dengan air biasa pun boleh.
  7. Lagi bagus beli Lavender Shower Gel boleh memberi kesegaran yang maksimum terhadap tubuh badan. Yeyyyyyyyyy bestnya spa di rumah.

Khasiat Lulur Biji Kopi & Gel Mandian Santan Kelapa
Lulur Biji Kopi - Mengandungi antioksidan yang sangat tinggi bertindak untuk menyegarkan badan, melembutkan dan memutihkan kulit. Paling best anda sapu kedua-dua lulur ini di celah-celah peha untuk menyingkirkan sel kulit mati, selain memutihkan ia boleh mengurangkan bau badan. 

Gel Mandian Santan Kelapa - Di rumus khas dari bahan semulajadi tanpa campuran bahan kimia berperanan merangsang keanjalan kulit dan memberi kelembapan tinggi terhadap permukaan luar dan dalam kulit. Nak tau lebih lanjut click sini ada pelbagai jenis produk lulur di sediakan Produk-produk Lulur by MUSH

Video Tutorial Spa Di Rumah by Julia Johari


Sapu dikawasan badan yang dikehendaki
Tunggu 10-15 minit.

Lavender Shower Gel
Sedapnya mandi dengan Lavender Shower Gel, kalau anda mahu kedinginan suasana bauan dan kesegaran bauan lavender yang membuatkan anda mudah lena tidur di malam hari atau bangun diawal pagi, cubalah gel mandian ini, warnanya sangat jernih, hanya guna sedikit sahaja gel ini ia mengeluarkan buih mandian mewah yang anda sendiri rasa berada di pusat spa. Jikalau anda anda bathup, boleh berendam la dengan gel ini. 
Wowwwwwww!

 Losyen Lavender 
Ini contoh sampel je tau, botol asalnya lain cantik, selepas anda mandi dengan gel mandian lavender, seterusnya sapulah sedikit losyen lavender ini di seluruh pergelangan tangan, leher dan kaki, supaya anda akan rasa tenang, lega dan menyegarkan. Wangi sungguh, tak perlu pakai perfume pun tak apa, sudah pasti mengamit bauan wangi sesama pasangan suami isteri mahupun orang sekeliling tertarik untuk berada berdekatan dengan anda.

Feedback Customer Mengkagumkan!!!
Bestnya Spa Di Rumah
Jom Spa ^__^




Harga
Lulur Kopi RM15.90 

Gel Mandian Santan Kelapa RM12.90
 Diskaun RM28 sahaja
(exclude postage)

Lavender Shower Gel RM16.90
 Diskaun RM16 sahaja
(exclude postage)


How To Order:
Facebook: spadirumah
Website: MUSH Onlineshop
Instagram: spadirumah
WhatsApp: Mush 011-33020582

10 Comments

  1. assalamualaikum
    singgah pagi khamis
    bestnya

    ReplyDelete
  2. menarik juga spa di rumah ni
    ada coffee :)

    ReplyDelete
  3. menarik juga spa di rumah ni
    ada coffee :)

    ReplyDelete
  4. Ju.. tlg lulurkan untuk badan akak pelissss.. hehe
    ok gak kan.. zaman skrg ni tak payah nak keluar2 rumah or bazir duit pergi spa yang mahal2.. bila ada lulur mcm ni dah boleh tenyeh sendiri.. :)

    ReplyDelete
  5. yeahhh..murah3
    nak jugakkkkk laaaa..
    bestnye berlulur..

    ReplyDelete
  6. tu dia.. terase macam.. bestnye.. menariknye bende ni.. nak..

    ReplyDelete
  7. eh best nye..sekali sekala kena manjakan diri kan..

    ReplyDelete
  8. Suka sangat benda-benda macam ni - pergi spa, beli bath and bodycare, toiletries. idea spa sendiri di rumah ni macam best, manjakan diri sendiri di rumah dan tak perlu nak book slot ke spa ehehe

    ReplyDelete
  9. Assalam julia,
    menarik niiiiiiiiiiiiiiiiii

    ReplyDelete
  10. wahh menarik sangat thank you for the review.. best best


    Wanita dikecam kerana Jerawat

    ReplyDelete

Sharing is Caring, Thank You Drop Some Comment Here :)