Akhirnya, masa yang ditunggu-tunggu oleh semua Ahli Kelab Blogger Ben Ashaari!!!!! Semestinya acara Bloggers Day Out yang akan disertai oleh 100 orang yang terdiri dari pelbagai lapisan blogger. Yang paling teruja sekali, kita boleh menonton dan join pelbagai jenis aktiviti sukan yang hebat-hebat tau. 



Antaranya golf, paintball, badminton, go-kart dan lain-lain lagi...julia dan suami serta anak tidak lepaskan peluang ini turut sama sertai at least 1 game yang disenaraikan sebab nama dah bagi kan hehehhe. Last acara nanti ada dibuat cabutan bertuah sesama blogger....itu yang tak sabar tu nak join. Cepatlah Ahad ni hehhehe...korang semua di jemput hadir untuk menyaksikan program ini berlangsung, boleh beramah mesra dengan sesama blogger serta merapatkan lagi ukhuwah yang telah lama terjalin selama ini hanya didalam alam maya blog kan.

Tentatif program adalah seperti yang dinyatakan dibawah. Di cyberjaya je pun dekat sangat, so nak pikir nak bawa potluck apa ek hmmmmmmmmm...kalau buat sesuatu yang besar kan best...Mampukah nak buat potluck besar hahahhaha....ok jumaat ni julia nak beli raket kt Giant kot2 ada kan murah, leh main dengan anak dan blogger2 lain. Kita rentap, kalah asal bergaya udah ye hahahhahahhaha...jumpa di sana semua.


Kelab Blogger Ben Ashaari 
Bloggers Day Out


Tarikh: 26 April 2015 (Ahad)

Tempat: Kelab Komuniti Taman Tasik Cyberjaya , Cyberjaya

Masa: 7 pagi -5 petang



Tajaan utama:

Kelab Komuniti Taman Tasik Cyberjaya

Cyberview Cyberjaya

Cosmoderm 

Yeos Malaysia

Stamp N Print Enterprise

Natalia

6 Comments

  1. weehuuuu.. bleh jumpa juju.. :D

    ReplyDelete
  2. waaaahhhh.. bestnyeee.. menariknye.. seronok jadi julia.. dapat join KBBA..

    ReplyDelete
  3. selamat bergumbira ye Ju..heheh

    ReplyDelete
  4. enjoy your day my dear.. kalau sempat nnt sis join ye :)

    ReplyDelete
  5. nanti update kt fb!!
    sure happening..

    ReplyDelete
  6. semoga berjalan lancar event BDO ni

    ReplyDelete

Sharing is Caring, Thank You Drop Some Comment Here :)