Hampir seminggu lebih Julia mencuba produk terbaru dipasaran ini. Ia adalah produk berasaskan makanan yang terdiri daripada 100% herba bagi mereka yang inginkan berat badan ideal dan dalam masa yang sama boleh mengekalkan kesihatan dan tenaga agar sihat dan bersemangat setiap hari. Ia bukan kategori ubat maka Assez Slymm tidak perlu mempunyai sijil KKM. Bagusnya produk ini, ibu semasa mengandung dan sedang menyusukan anak tidak ada masalah untuk diambil. Produk ini mengutamakan kepuasan anda "Money Back Guarantee" jika produk ini tidak berkesan untuk anda.



Pertama kali julia rasa dan bau:
  1. Wangi dan harum
  2. Bau macam susu nestum sedap
  3. Serbuk mudah cair dalam air suam / tidak berketul
  4. Rasa kenyang (julia amal pada waktu pagi, waktu tengahari tak berasa lapar sangat)
  5. Tidak pening langsung
  6. Tidak cirit 
  7. Lawas (detox)
  8. Badan rasa sedap dan nyaman
Ini adalah review produk Assez Slymm yang julia alami selama seminggu lebih, memang anak tekak julia boleh terima walaupun ia berwarna putih sebab sedap rasanya. Tak sangka ia adalah minuman herba. 

Kebaikan Assez Slymm 
  1. Penjana utama untuk membakar dan mencairkan lemak secara berkesan
  2. Memberi rasa kenyang kepada pengguna (ini terbukti julia rasai pengambilan waktu pagi memang kenyang dan perut relaks)
  3. Paling penting ia bertindak sebagai carbo blocker. (wow bestnya ia penghalang kepada karbohidrat diserap ke badan secara berlebihan)
  4. Ia diperbuat dari herba maka ia tiada kesan sampingan
  5. Terdapat buku panduan PERCUMA yang boleh didownload dalam web khas.
 Isi Kandungan Assez Slymm
Anda boleh lihat dibelakang box, inilah dia bahan-bahan herba 100% yang terkandung didalamnya. Ada serbuk oat, patutlah kenyang, ada perisa vanila, marine collagen dan lain-lain.

Terbongkar Rahsia
Kandungan ekstrak Garcinia Gambogia nama saintifik Asam Gelugur (Asam keping) inilah rahsia ramuan utama yang digunakan didalam fat burner Assez Slymm, hasil pembacaan dan kajian julia mendapati ramuan ini memang terkenal dikalangan doktor-doktor Eropah bahawa ia agen penting untuk mengurangkan berat badan. Perghhhhhhhh patutlah bila minum rasa kenyang dan tak berapa lapar sangat.

 Agen utama didalam produk ini berfungsi untuk menyekat selera makan dan menghalang pembentukan asid lemak ke dalam badan. Terbaiklah, sesuai untuk korang yang alami masalah suka ambil makanan tak tentu masa dan tak seimbang.
Cara Pengambilan
 Tersangat mudah! Bagi korang yang suka ambil makanan pagi yang berat, apa kata tukar kepada Assez Slymm dengan 1-2 paket setiap pagi atau malam. Kenyang betul, sampai hampir terlupa nak makan tengahari. Bancuh dengan air panas, bagi julia, bancuh dengan air suam pun sudah memadai, mudah nak minum. 
Yang paling penting ia menjimatkan.
Testimonial Julia
Bagi julia, produk Assez Slymm ini sangat sedap untuk diminum, tak muak dan tak memualkan. Mudah dibawa ke mana-mana sahaja, jika fikir lapar sangat just ambil 1 sachet dan minum bersama air suam, kenyang dan tak terfikir lagi nak ambil makanan berat pada waktu tengah malam. Berbaloi-baloi bagi mereka yang tak ada masa nak melakukan senaman. Jom beli Assez Slymm.

 Terima kasih Assez Slymm!!! :)

Testimonial Terkini Dari Pengguna Lain.


Harga Biasa
RM150 (20 pack)

HARGA PROMOSI : 
RM 99 SAHAJA (Semenanjung) 
RM110 SAHAJA (Sabah/Sarawak) 
FREE POS LAJU SELURUH MALAYSIA

Website:
AssezSlymm.Com

Facebook:
AssezBeautyOfficial

Whatsapp:
013 - 920 0106

5 Comments

Sharing is Caring, Thank You Drop Some Comment Here :)