Media launching Yeo's Yeogurt merupakan produk terbaru yang telah dirasmikan baru-baru ini di Aloft, KL Sentral pada tarikh 12 Mac 2015. Gambar diatas adalah terdiri dari team Kelab Blogger Ben Ashaari (KBBA) yang sama-sama turut serta untuk menjayakan media launching Yeo's. 


Bila sebut Yogurt? 
Dalam fikiran fikir ia sesuatu yang masam tapi berkhasiat betul tak. Ramai yang suka amalkan yogurt dalam pemakanan dan minuman seharian tapi tak ramai yang amalkannya. 

Kali ini pihak Yeo's buat pembaharuan produk "Yeo's Yeogurt" dalam keluaran terbaru kali ini. Julia dan para team KBBA telah mencuba sendiri minuman Yeo's Yeogurt dan mengejutkan kami bahawa ia tersangat sedap dan tak masam seperti apa segelintir masyarakat fikirkan.

Julia suka perisa mangga, laici dan asli. Sekali rasa macam makan pati air buah sebenar dan tak berapa manis, tapi manis buah-buahan sebenar yang diadun dengan yogurt dan sebab itulah gabungan dua nama dilahirkan sebagai Yeo's Yeogurt!!! Bijak marketing diorang ni kan hihi.
Jom lihat Media Launching Yeo's Yeogurt dan blogger KBBA yang hadir :)
Sedap sungguh kami rasa, enjoy!
Thumbs up Yeo's Yeogurt berjaya hasilkan produk yang dikagumi ramai.
Ada banyak perisa Mangga, Laici, Anggur, Epal, Oren dan Asli.


Contest "Drink & Win" Yeo's Yeogurt
Paling best, pihak Yeo's turut melancarkan Peraduan "Drink & Win" mulai dari 
12 Mac hingga 22 Mei 2015 

Menarik sungguh hadiah yang ditawarkan.

Jangan lupa! 
Buat pembelian Yeo's Yeogurt apa jua perisa kemudian simpan resit bukti pembelian berapa banyak korang beli, lagi banyak lagi bagus, penting sebab nanti korang semua kena daftar dan masukkan bukti pembelian dengan ambil gambar resit dan no. resit dengan pendaftaran melalui WeChat, kalau takde cepat install ya.

Info pertandingan click web dibawah:

Julia sudah join...anda? Yeyyyyy!

14 Comments

Sharing is Caring, Thank You Drop Some Comment Here :)