Platform kami sebenarnya bukan untuk sesiapa sahaja, hanya pemilik blog yang serius mahu menjana pendapatan sama ada sambilan atau sepenuh masa sahaja di alukan menyertai kami.

Review Kepuasan Pertama Saya Di SINI


Berikut adalah kenapa ada yuran keahlian:

1: Orang yang hanya mahu quick money tidak akan menyertai kami kerana sifat mereka yang tidak akan melabur untuk faedah jangka panjang. Mereka hanya mahu duit cepat dan jadi kaya sekelip mata. Platform kami tidak akan menjadikan sesiapa pun kaya raya sekelip mata.

2: Tanpa penyertaan orang sebegini, platform kami hanya akan di isi oleh blogger yang telus dan serius untuk menjana pendapatan sahaja. Ia terjamin untuk pengiklan kami yang mahu beriklan di blog – blog aktif iaitu bukan sekadar blog pukat.

3: Duit daripada yuran keahlian yang dibayar oleh pemilik blog akan digunakan untuk advertising fund bagi mendapatkan pengiklan baru setiap hari, untuk masuk dan melihat listing anda. Jika anda pernah beriklan melalui PPC, anda akan tahu kos yang perlu adalah agak tinggi bagi setiap klik.

4: Dengan mengenakan caj yang rendah kepada pemilik blog, kami gabungkan duit tersebut untuk mengiklankan khidmat advertorial anda kepada pengiklan di seluruh negara.

5: Tentu sekali untuk memastikan laman ini dapat beroperasi dengan lancar, kami perlu membayar gaji pekerja untuk setiap bahagian seperti khidmat pelangan, teknikal, pemasaran & jualan. Ini belum termasuk kos untuk sewaan bulanan cloud hosting, CDN, Email Server dan lain – lain bagi memastikan laman ini sentiasa beroperasi 24/7.

6: Kami juga tidak mengambil percent daripada upah apabila anda mendapat tempahan dari pengiklan. Anda akan dapat 100% hasil pendapatan dan di bayar terus oleh pengiklan ke akaun bank anda sendiri. Kami tidak mahu terhutang upah dengan anda hasil daripada penat lelah dan titik peluh kerja yang akan anda buat nanti. 

(Sumber: advertorial.my)

Ramai tanya julia, berapa modal yang perlu dilaburkan?
Yuran Keahlian RM59.90 Sekali Sahaja

Murah sebenarnya, seumur hidup keahlian beb! dapat satu job pun dah boleh dapat semula modal, perghhh! Tak percaya, korang semua suka tengok bukti kan...hmmm ni dia.





Anda terpaksa kena terima duit sebab dapat job dalam email...
Sebab dah melabur sikit je macam2 email pertanyaan dari peniaga kena hadap :)

Nak join?
Jom Click bawah ni

11 Comments

  1. boleh jadikan side income sikit sikit :D

    ReplyDelete
  2. SA dah daaftar tp blombayar yuran...tgah explore balik bagi faham..memang menarik program ni...thanks Julia for the info...

    ReplyDelete
  3. wah baca best. nak join jugak tapi nak study bagi faham dulu.

    ReplyDelete
  4. Assalam julia,
    alaaaaaaaaaaaaaaaaa
    macam malu pulop nak join
    iols ni dah baru
    view idakla riban2 setiap hari
    jangankan kata nak buat pakej
    nak letak rege pun malu he3
    nak kena menuntut dengan uols lgik ni

    ReplyDelete
  5. Assalam julia,
    alaaaaaaaaaaaaaaaaa
    macam malu pulop nak join
    iols ni dah baru
    view idakla riban2 setiap hari
    jangankan kata nak buat pakej
    nak letak rege pun malu he3
    nak kena menuntut dengan uols lgik ni

    ReplyDelete
  6. memang murah harga nya..sekali kita dapat advertorial job dah boleh pulang modal sebab advertorial ni harga paling rendah pun 5,6 puluh..

    ReplyDelete
  7. Terbaik la jue.. nnti nk daftar lah..thanks 4 sharing dear..=D

    ReplyDelete
  8. fuh menarik betul ni. tq for sharing julia. smbil menaip...smbil tu dpt duit kan...well. tanpa usaha..duit x dtg bergolek.

    ReplyDelete
  9. Wahhh...bgsnye info ju ni..dpt tambahkan income org..sape yg minat blh la register..ila kene byk lg belajar..xbrani nk amik..hihihi

    ReplyDelete

Sharing is Caring, Thank You Drop Some Comment Here :)