Teringin punya pasal jom pekena Kari Kepala Ikan Merah cap kedai !

by - Saturday, March 30, 2019


Meriah! Ye meriah, set ni boleh makan 5 ke 6 orang tapi kami belasah makan 3 orang je haha. Nampak sangat nak ratah lauk sebenarnya. Asyik masak je, kali ini kita rewards makan kari kepala ikan dekat Restoren Kampung Pandan, Kuala Lumpur. 

Waze je nama restoren tu nanti sampailah. Not bad taste dia. Rasa kari ikan zaman dulu kala, rempah dia lain dari rempah aku selalu buat. Memang puas hati tau ikan dia sedap, kami ambil kepala ikan merah. Kuah dia banyak siap beri banyak sudu, mudah nak hirup puas-puas...aummmm!

Sayur bukan main dua jenis, aku memang pencinta sayur-sayuran. Bila makan kena ada sayur kalau tak rasa hidup kau tak lengkap hari itu gituu. 

Papadom wajib kalau dengan kari, baru prup prap prup prap makin menjadi seleranya. Berpeluh weh makan kari kat sini, dia punya melimpah kuah tu nikmat rasa. 

Tengok je? Jom lah soru dulu, lepas ni nak sambung jalan-jalan belah Shah Alam plak...usya port baru tunggu juju update lagi. 

Selamat berhujung minggu. 😍

You May Also Like

6 Komen Sini [Click]

  1. ya Allahhhhhh...menggodanyaaaa,nak nangis rasa huhuuu nak ajak eddy pegi la...

    ReplyDelete
  2. mak aii..sedapnya juju..banjer i pliss..hihi

    ReplyDelete
  3. Wow nampak sedap Dan warnanya pun menggoda

    ReplyDelete
  4. Eh dekt dengan rumah kita.. Hehehe.. Boleh ajak suami ni

    ReplyDelete

Sharing is Caring, Thank You Drop Some Comment Here :)

FOLLOWER

adsense