Jus hidayah Gold dari dulu sehingga kini selalu diperkatakan ramai orang akan keberkesanannya. Julia pun selalu lihat iklannya di kaca TV, radio dan papan iklan di sepanjang highway banyak memaparkan kelebihan dan kebaikan jus ini tersendiri.

Tahukah! 
Jus Hidayah Gold dapat mengatasi penyakit serius & kronik seperti penyakit kanser, diabetes, darah tinggi, gout, SLE (systemic lupus erythematous), angin ahmar, migraine, buasir, denggi, masalah usus (gastik atau sembelit) dan sebagainya.

Kebetulan baru-baru ini julia terbaca di ruangan sosial media rakan lain ada menguar-uarkan Peraduan Wefie Raya dengan pembelian Jus Hidayah Gold. Sangat mudah bila tengok cara-cara nak join tu tau.
Ini yang julia ambil kesempatan nak beritahu anda semua jom sama-sama join. Mana lah tahu rezeki tak ke seronok betul tak. Ehh! Jangan cakap susah, tak cuba belum tau kan. Jangan cakap besar, mana tahu tuah di kaki tak ke julia tumpang happy sekali. Doakan julia juga haha. 

Okey untuk pengetahuan kalian semua, Imam Muda Asyraf adalah duta produk Jus Hidayah Gold. Memang tak dinafikan duta produk sendiri menggunakan produk ni tau. Lagi menyakinkan! 

Imam Muda Asyraf banyak mengupas topik-topik semasa tentang kekeluargaan dan pentingnya kesihatan menerusi program bual bicara iaitu Hidayah Talk yang membincangkan pelbagai isu melalui laman Facebook pengeluar jus ini iaitu Seraimas HQ.


Cara sertai peraduan.
Penyertaan bermula pada tarikh 17/5/2018 sehingga 1/7/2018. Penyertaan hanya boleh dihantar bermula 17/5/2018. Penyertaan terakhir akan diterima sehingga pada jam 10 malam 1/7/2018.

Korang boleh menghantar seberapa banyak penyertaan yang dikehendaki dengan syarat setiap penyertaan mesti mempunyai gambar kotak produk Jus Hidayah Gold sebagai bukti pembelian.
Pemenang akan diumumkan pada 1/7/2018 melalui Facebook Seraimas HQ.
Syarat-syarat penyertaan.
  • Beli Jus Hidayah Gold
  • Peserta perlu bergambar beramai-ramai (“wefie”) bersertakan Jus Hidayah Gold sebagai bukti
  • Muat turun aplikasi QR reader di App Store atau Play Store dan scan QR code yang tertera di kotak Jus Hidayah Gold.
  • Isi butiran lanjut dan masukkan “original code”. Ikut langkah seperti yang tertera di laman sesawang www.seraimas.my
  • Masukan slogan "Saya sertai peraduan Wefie Raya Jus Hidayah Gold kerana........." Ayat tidak boleh melebihi 50 patah perkataan.
  • Muat naik gambar wefie raya anda di platform yang disediakan.
  • Jangan lupa hashtag untuk senang nampak penyertaan #WefieRayaJusHidayahGold
Tunggu apa lagi, jom sama-sama join peraduan senang ni. Lagi banyak penyertaan lagi lagi banyak peluang rezeki.

Info lanjut hubungi talian: +6012-7848364
Website: www.seraimas.my  
Facebook: Seraimas HQ
Instagram: @seraimashq
Youtube: Seraimas Herbs

9 Comments

  1. oookay kena beli Jus Hidayah dulu gayanya ni =D

    ReplyDelete
  2. senang ajer cara penyertaan ye

    ReplyDelete
  3. Terbaiklah jus hidayah gold. Dah lama kenal produk ni. Kita dok rasa muda, xperlu supplemen. Sebenarnya dari muda la kena amalkan untuk kekal sihat

    ReplyDelete
  4. pehhh syok gila hadiah kan kak... boleh join sekaki wefie dgn yg lain..hehehe...jom wefie dan menang hadiah bernilai rm10k!

    ReplyDelete
  5. apa lagi kak julia, lepas ni kita kena lah beli 1 untuk wefie dan menang hadiah oo

    ReplyDelete
  6. menarik la contest ni... mana tau rezeki menyebelahi kan...

    ReplyDelete

Sharing is Caring, Thank You Drop Some Comment Here :)