Anak adalah satu anugerah yang tidak ternilai. Selepas berkahwin mesti setiap pasangan nak zuriat secepat mungkin, bila pandang zuriat sendiri keseronokkan dirasai tidak terbanding dengan kata-kata. Macam julia, selepas 5 bulan berkahwin Allah makbulkan doa julia dan suami untuk miliki anak pertama.

Dapat rasa bagaimana jadi ibu dan bapa buat pertama kalinya. Sekarang sudah 5 tahun berlalu, teringin nak tambah anak kedua. Memang merasa ujian kedua bagaimana Allah uji kami untuk dapatkan anak kedua. Seakan kisah macam hendak berusaha memiliki anak pertama.

Sana sini mengatakan, satu sahaja ke, tambah lah lagi. Kami hanya mampu senyum manis, adakala pernah menangis, kerana desakan manusia yang suka banding membandingkan dengan manusia yang punya ramai anak...ketahuilah, kami dapat seorang ini pun sudah sujud syukur, bukan tidak berusaha...tapi Allah sayangkan kami, dia nak kami berusaha seperti mana rasanya bagi orang-orang yang sarat usahanya untuk memiliki seperti anak pertama.

Sebab itulah julia dengan suami sekarang tengah berusaha dan berdoa jika diizinkan Allah nak sambung generasi seterusnya.

Ya, ada ramai di luar sana termasuk kalian yang sedang membaca kisah ini juga mahu memiliki anak sendiri kan. Ada yang 5 ke 10 tahun angka usia perkahwinan Tuhan belum makbulkan impian pasangan untuk mengandung, usaha bermacam usaha sudah, tapi masih belum berhasil....jangan putus asa kawan. Jom kita usaha sama-sama. 

Ada caranya, mari julia kongsikan sedutan melalui video dibawah. 


Pernah dengar kisah keajaiban susu kambing dengan kurma bantu ikhtiar zuriat? 

Ada julia terdengar di Youtube kisah ustaz kongsikan pengamalan susu kambing bersama kurma bukan setakat si isteri, tapi suami kena amal bersama-sama dengan pasangan. 

Kebaikan susu kambing bersama kurma hanya Allah yang tahu. Ada hikmah jika kita amal secara konsisten. Perkenalkan produk LAZZ, yakini khasiat semulajadi adalah susu kambing berasaskan orgamilk yang terhasil tanpa unsur hormon atau sintetik kimia, dipasteur dan diserbukkan menjadi minuman berkhasiat sesuai di minum oleh semua peringkat umur. 

Set Ikhtiar Hamil 2 Sejoli
Sekarang semakin mudah nak amal bersama pasangan, susu ini di datangkan dengan set sejoli iaitu Lazzcafe & Lazz Susu Kambing Kurma. 


Order semalam, hari ini sudah sampai. Laju betul, lihat bungkusan Lazz, cantik dan ekslusif betul. Tak kemek pun, ada pamplet disediakan untuk kita baca dan cara penggunaanya.

Macam mana Lazz Set Sejoli boleh membantu?
Kesan pengamalan susu kambing & kurma kerana kandungan asid folik semulajadi yang terdapat di dalam ekstrak kurma mampu menyerap sepenuhnya didalam tubuh melalui kandungan vitamin C dari susu kambing. Maka ia dapat membantu menguatkan rahim dan memberi kesihatan & kesuburan.

Tidak hairan ramai yang mencari LAZZ sebagai alternatif merawat masalah seperti berikut:

  • Kuatkan rahim isteri - baru beberapa minggu hamil tapi mudah gugur, efek susu kambing dan kurma dapat membantu secara natural.
  • Tingkatkan kesuburan - bantu suami dan isteri meningkatkan tahap kesuburan telur dan sperma dengan baik.
  • Lancarkan haid - masalah tidak datang haid atau hasil haid yang tidak konsisten setiap bulan, perlu sokongan untuk pulihkan dalaman. 
  • Seimbangkan hormon - rupanya, susah nak hamil pun disebabkan kekurangan hormon pun satu masalah utama juga.
  • Tenaga suami isteri - mudah letih dengan kegiatan seharian mood nak bersama mungkin merudum, maka pengalaman ini pasti akan membantu mood untuk lebih menarik. 
Lazz Susu Kambing Asli
RM45.90 (SM) / RM50.90 (SS) 

Lazz Susu Kambing Asli & Kurma
RM47.90 (SM) / RM52.90 (SS) 

Kenali masalah diri anda...

  • Period tidak regular. Jarak antara period melebihi 2 bulan. Adakalanya bertahun tidak datang period. Potensi hamil tetap ada, cuma sukar untuk tentukan waktu subur isteri.

  • Isteri period regular. Setiap bulan datang tapi beberapa tahun mendirikan rumah tangga masih belum dikurniakan zuriat. Masalah ini dikaitkan dengan kurang hormon. Setiap wanita menghasilkan Sel Telur (waktu ini dikenali waktu subur) tetapi Sel Telur tidak dihasilkan, atau tidak matang akibat kekurangan -hormon. 

  • Isteri mudah hamil. Namun mudah alami keguguran.
Paling penting korang kena amalkan, jangan salahkan pasangan jika lambat hamil. Kena amal saling menerima kekurangan satu sama lain dengan seadanya dan berusaha secara konsisten, insyaAllah mana tahu tidak sekarang mana tahu Tuhan makbulkan usaha kita.

Julia dan suami suka Lazzcafe, rasanya sangat nikmat. Ditambah pula bagi kalian yang suka kopi, rasa susu kambing yang di diadun bersama semakin memudahkan usaha kami ke arah ikhtiar zuriat. Mudah dibawa ke pejabat atau ke mana sahaja kerana ia dalam sachet.

Bau susu kambing dengan gabungan kurma dan kopi buat rasa tertarik nak minum lagi. Suami pun puji rasa Lazzcafe ini sedap dan tak berbau hamis langsung.

Dua kotak susu kambing perisa Asli & Kurma julia dan suami amalkan setiap malam sebelum tidur. Sebab itu je masa paling sesuai untuk sama-sama amal, kalau pagi kami bawa ke pejabat Lazzcafe lebih praktikal. Sekarang tak ada lagi masalah nak amalkan susu kambing Lazz di mana sahaja kami nak sebab ia mudah dibawa. 


Julia sarankan dan cadangkan kepada kalian yang sedang Trying To Conceive (TTC), mulai hari ini tanamkan azam untuk sama-sama dengan pasangan amalkan susu kambing dari Lazz ini. Bukan apa, ramai yang kongsikan testimonial berjaya hamil dengan set sejoli dari LAZZ tau. 

Usahalah, jangan mudah putus asa dan jangan sekali-kali salahkan pasangan, hadiahkan satu sama lain dengan set iktiar zuriat dari Lazz, lagi satu selalu istigfar untuk Allah ampun dosa-dosa kita yang lepas, semoga kita semua dipermudahkan rezeki anak seterusnya. Lazz yakini khasiat semulajadi. Amin.

Servis penghantaran ke rumah disediakan.

Info lanjut layari LAZZ Orgamilk dibawah:





Tel: 013-3083354 

19 Comments

  1. Oh...bole untuk suburkan juga erk. Baru nak cuba.. tapi em.Tamau la subur.. untuk mnum saja saja,bole tak ni juju?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boleh sang aura, set ini bukan setakat untuk ikhtiar hamil je, ia boleh di gunakan untuk kesihatan seimbang. Sebab semua peringkat umur boleh amal dear. Nanti baca lebih lanjut info laman web julia ada sertakan diatas ya.

      Delete
  2. Sama taste kita. Lazzcafe dia sedap! Kak nina suka rasanya yang berkrim dan not too strong.

    ReplyDelete
  3. Sedap tak yang kurma tu, macam nak try je...

    ReplyDelete
  4. Semoga serasi juju.. Aminnn.. Mcm best jer susu lazz ni.

    ReplyDelete
  5. masa untuk try set sejoli jugak.Plan nak anak lg sorang next year.heeeee

    ReplyDelete
  6. wah.. uniknya Lazz nih. kena sajes kt kwn2 yng msih menunggu rezeki.. ini dikira sebahagian usahalah. moga doa juju termakbul juga. Amin

    ReplyDelete
  7. suka sangat tengok yang lazz caffe tu, macam sedap jer

    ReplyDelete
  8. sesuai untuk ibu hamil dan yang mencuba untuk hamil boleh diamalkan kan

    ReplyDelete
  9. mmg ada bc utk usaha peknan amalkan susu kambing & kurma..smoga ada rezeki yg menanti cahayamata..kita ada ank sorg pn org tk henti2 tanya bila nk tmbh lg kn

    ReplyDelete
  10. Amalan yang bagus, moga ada rezeki Juju dikurniakan zuriat lagi.

    ReplyDelete
  11. yang penting ikhtiar , istiqomah . Insya Allah juju ..Lazz Susu Kambing antara pilihan yang terbaik !!

    ReplyDelete
  12. Usaha tu memang wajib kan, insyaAllah ada rezeki

    ReplyDelete
  13. semua sedap..memang patut amalkan susu kambing lazz ni

    ReplyDelete
  14. inshaAllah ada rezeki nanti. yang penting kita usaha.

    ReplyDelete
  15. Wah... Semua dok promosi ini. Mesti sedap diminum nanti nak pergi minum kat rumah awaklah

    ReplyDelete
  16. in shaa Allah kak.. ade rezeki tu nanti..

    ReplyDelete

Sharing is Caring, Thank You Drop Some Comment Here :)