Datang Bulan tapi lupa nak pandang belakang | Julia Johari

Datang Bulan tapi lupa nak pandang belakang

Phewiiitt ! Swarosvski Cristal Toilet bowl...haha mau aku termenung atas ni berjam lamanya kot...tak pun tertidur sambil peluk hahaha (Pic Google: Impiana)

Errrghhh !
Geli...hahhaha tetiba kan...lama tak buat entry perasaan gitu. Kalau korang yang datang bulan hati-hati jaga tau...bukan apa terkadang kita terlupa...tak teringat nak tengok di belakang kembali, naya orang seterusnya nak guna adeh !

Juju pi tandas awam, kat situ ada satu je tandas duduk haha...nak tak nak ko kena la duduk kan nak labur hajat milion-milion tu haha (tup mulut)

Sebelum nak duduk aku suka usya sekeliling dalam tandas, lantai aku perati...mangkuk tandas pun aku perati jelas jelasnya...kot ada mikroorganisma yang aku leh scan hahaha...mula dah mula dan lawak hambar hahaha takpe korang tak tergelak tapi aku nak gelak sensorang.

Yelah sebelum nak lepas hajat kau kena amati suasana macam seolah-olah kau melabur di unit kediaman hotel, bersih cantik gitu...tak cantik tak apa...janji BERSIH.

Aku kalau nampak karat-karat pun aku gelii...ntah kenapa...aku suka sesuatu barang tu walaupun lama betul tapi bersih memang kaw kaw aku ulang guna servis....tapi berbalik kepada si tukang guna gak...

Bukan apa, kita kan wanita, sebagai wanita part kebersihan carta NOMBOR 1...

Ada lah hari tu, hahaha baru sampai point nak citer kannn...bebel je manjang atas tu kihkih. Adalah hari tu, aku cek atas mangkuk tandas, nampak dot dot dot merah...masih fresh gitu...erkkkkkk loya jap anak tekak nak cerita bahahahaha 😁😁😁


Zombie toilet - (Pic Google: Impiana)

Kau rasa?

Aku ambil paip air, aku spray kuat2 atas mangkuk tandas jadi lah cleaner jap ritu...pastu nak lepas hajat aku amik tisu sebemban oiii...sebab rasa mcm tak bersih je rasa huwaaaaaaaaaaaa 😅😅😅😅

Itu juju nak ingatkan, bukan setakat dah lepaskan hajat dan basuh pad tu semua, jangan lupa tengok belakang balik ada tak tertinggal dot dot merah tu tau...kalau ada jirus lah air sampai hilang...

Lagi satu cek la bawah lantai, kalau nampak darah beku atau darah segar tu terjatuh masa nak basuh pad sila-sila lah jirus...juju ternampak ada...huwaaaaaaaaa lagi huwaaaaaa...nak muntah oiii...

Please wanita-wanita cantik semua...jagalah darah kotor kita tau...sebab bagi aku sangat segan lah jika wanita lain nak guna tandas ternampak hak milik korang tu masih ada stain kat situ...tragis oittt...takpe biar aku tegur dalam ni...biar korang baca dendiam...nanti kita sama-sama jaga eh...

Aku tegur sebab aku sayang...sayang sebab aku pun wanita hehe...

Lagi satu, kalau kita datang bulan kan macam sedikit berbau kan...bawalah pembersih wanita yang wangi tu...masa nak cuci tu...curah sikit beberapa titik dalam mangkuk tandas...bagi wangi...so tak adalah orang yang masuk selepas kita tu SENYUM ! Wangi oiiii...tu yang best nak buang hajat sambil termenung lama dalam bilik air muahahhahaha (macam aku je kuat termenung kahkahkah, kalau tandas bersih aku kuat mengelamun)

Itu je awak...jumpa next entry...entry pasal kahwin...aah aku lah kahwin hahahhaha...haippp! 😆😆😆


15 comments:

  1. betul, kenkadang nak cerita bab ni malu, tp inilah hakikatnya..wanita ni kena jaga kebersihan dari dlam dan luar, ada hari tu lagi la juju, tah siapa punya pad di tampal ke dinding..dah shi shi baru perasan..hadap jugak la..dalam hati sumpah seranah, pengotor betol pompuan niiii...

    ReplyDelete
  2. tu la kdg2 pelik la org yg tk tgk persekitaran tu..tk pk org yg nk guna toilet lps tu..pernh juga ada yg tgal pad adoi ..gelii

    ReplyDelete
  3. betul.. kadang memang geli nampak camtu.. huhu..kena pandang belakang semula.. bukan darah je, basuh apa2 pun tengok la balik kan.. huhuhu

    ReplyDelete
  4. Betul.. Kena la jaga bab tu.. Nampak remeh tapi ianya sangat penting..

    ReplyDelete
  5. Setuju Sgt. Kadang2 geli jumpa mcm2 jenis serpihan eee

    ReplyDelete
  6. Setuju. N kadang2 kena gak perhati utk diri sendiri. Tq kak bg reminder utk nanie jugak.

    ReplyDelete
  7. Setuju. N kadang2 kena gak perhati utk diri sendiri. Tq kak bg reminder utk nanie jugak.

    ReplyDelete
  8. Stress masuk toilet tengok ada rendang timbul... belum lagi kari, kuah dal lagi.... hahhaha jangan gelak

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahahhaha mcm tau tau je juju tgh gelak besar hahahhaha...raya dah habis bro...kahkahkah

      Delete

Sharing is Caring, Thank You Drop Some Comment Here :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...