Pengalaman julia dan bakal suami mencari dewan kahwin, memang memeningkan kepala. Bayangkanlah setahun awal kami memburu dewan kahwin, bukan tak nak buat dekat rumah mak ayah masing-masing, cuma kami nak memudahkan kedua-dua belah pihak tak payah bersusah payah untuk kami. 

So kami nak cari dewan di luar, lepas tamat majlis semuanya selesai dan kembali seperti biasa. Tapi ia bukan sesuatu kerja yang mudah, dewan tak tempah macam mana nak tempah kad kahwin, tarikh jemputan kenduri dan sebagainya. Semuanya kena ada proper place.

Itu 6 tahun lepas pengalaman julia...tapi sekarang julia temui satu dewan kahwin ala-ala style Banglo The Wedding Heritage dengan jolokan nama "Banglo Kahwin No 1 Malaysia".

The Wedding Heritage (TWH)
Untung sangat-sangat buat adik-adik dan bakal-bakal pasangan yang tengah tercari-cari dewan kahwin, bukan setakat dewan, satu banglo punya kemudahan dari segi bilik tidur, bilik solat dan ke semua ada disini....aah semua disini. Tak payah nak pening-pening. Kalau wujud 6 tahun lepas sah-sah julia memang pilih this banglo....cantik dan menarik. 




Untuk pengetahuan korang, TWH menawarkan pakej lengkap perkahwinan (ALL In Package) di banglo mewah pada harga yang sangat mampu milik bermula hanya RM9,500 sahaja. 



Pilihan TWH mempunyai 2 cawangan : 

  1. Villa TWH “Wedding Venue & Eventspace”
  2. Banglo TWH  “Wedding Venue” 
Keistimewaan utama
THE WEDDING HERITAGE (TWH)
anda perlu tahu !

Kualiti - Semua vendor dan panel yang bernaung di bawah TWH rata- ratanya sudah berpengalaman hampir 20  tahun.  
  • Setiap tempahan pelanggan akan diuruskan oleh ‘senior wedding planner’ yang dilantik menjadi ‘floor manager’ pada hari majlis diadakan.
  • Bingkisan idea yang terbaru mengikut trend 
  • Memberikan nasihat yang terbaik untuk bakal raja sehari. 
  • Menyediakan servis RELA secara percuma untuk mengawal lalulintas semasa majlis dijalankan. 
  • Setiap item yang disediakan oleh pengurusan akan dipastikan kualiti berada pada tahap yang terbaik




Konsep Kahwin Cuci Tangan - Pelanggan tidak perlu lagi berpenat lelah utk menguruskan perkahwinan mereka. Mereka juga menganggap harga pakej lengkap yang ditawarkan di banglo TWH adalah paling murah jika dibandingan dengan wedding venue yang lain serta pakej yang ditawarkan sangat menarik serta banyak item percuma diberikan.

Ini berikutan ramai rata-ratanya alami masalah kekangan masa disebabkan komitmen kerja beri kelebihan TWJ merealisasikan impian perkahwinan yang cukup selesa bagi kedua-dua buah keluarga.




FLEKSIBEL - Kelebihan istimewa TWH akan memberikan lebih masa lebih-lebih lagi selepas majlis untuk keluarga pengantin membungkus makanan dan merehatkan diri selama 2-3 jam. Ini sekaligus memberi kelebihan kepada tetamu yang terlewat masih boleh berjumpa pengantin dan seperti berada di rumah mereka sendiri. 




KESELESAAN - Kemudahan TWH turut menyediakan bilik persiapan pengantin, surau, bilik rehat tetamu, tandas dan ruang tamu bagi keluarga. 

Menariknya, ia turut dirasai seperti berada di rumah sendiri, yang mana keperluan asas seperti hotel. Contohnya, seterika, pemanas air, kelengkapan mandian, tuala malahan lebihan tilam dan bantal turut disediakan. Malah ahli keluarga juga boleh solat berjemaah bersama ketika majlis.

Selain itu, di Banglo Kota Damansara turut mempunyai penginapan homestay 2 hari 1 malam jika menempah perkahwinan di banglo TWH. 

Ruang-ruang yang dinyatakan diatas sangat selesa bagi ahli keluarga yang sudah berumur atau mereka yang mempunyai anak kecil untuk menyusukan bayi. Menarik bukan...rasa macam nak patah semula masa julia untuk kahwin kat sini...kalau boleh hehe.

Pakej-pakej yang disediakan,  boleh semak kemudahan dan harga dibawah.




20 ORANG TERAWAL DENGAN KOD "BOOKING BLOGGER" 
AKAN DAPAT REBATE RM500. 
VALID SEHINGGA MARCH 2017. 

Jangan lepaskan peluang keemasan ini tau! Julia belanja diskaun haaa rugi la tak grab. Kompang dipalu pengantin baru ewahh 

Taip "Booking Blogger"
WhatApps 016-562 9394

4 Comments

  1. Salam Jumaat, menyinggah bila ada sedikit kelapangan. Lama tak menerjah. X sempat nak kejar N3 tp ingatan tetap ada ! Fuh menarik ni

    ReplyDelete
  2. Cantik tempat ni! nampak selesa and bilik pun lawa. Tempat pelamin pun cantik :')
    haih bila nak kahwin ni.

    ReplyDelete
  3. Cantik.. Skarang kalo mcm tema garden, rmi guna kerusi putih tu..untung blogger yg nk kawin bole dpt rebate rm500

    ReplyDelete
  4. Cantik.. Skarang kalo mcm tema garden, rmi guna kerusi putih tu..untung blogger yg nk kawin bole dpt rebate rm500

    ReplyDelete

Sharing is Caring, Thank You Drop Some Comment Here :)