Petua Merawat Resdung Cara Alami Asmak Herbs | Julia Johari
Booking.com

Petua Merawat Resdung Cara Alami Asmak Herbs



Resdung, mesti pernah dengar kan penyakit yang selalu di dengari saban setiap hari. Resdung ialah sejenis penyakit hidung yang terjadi akibat berlakunya keradangan pada sistem membran sinus. Apa itu sinus? Sinus ialah rongga dalam kawasan tulang muka yang mengandungi udara dan permukaanya di seliputi mukosa (kulit yang mengeluarkan mukus atau hingus).

Faham dah kan istilah resdung? Semua orang ada gejala ni, antara serius dengan tak serius, julia pun ada tapi tak sampai peringkat serius lagi lah. Cuma suami julia dah detect dia memang kerap bersin bertalu-talu diwaktu pagi. Itu sebab julia nak cuba amalkan dulu dan berkongsi petua ini dengan suami. 

Bagi kalian pula julia nak buat tinjauan, korang tahu tak macam mana nak kaji diri kita sendiri ada resdung ke tidak, tak tahu? Pernah alami situasi sebegini?

1. Hidung ketat
2. Hidung berair
3. Bersin berkali-kali
4. Sakit di bahagian sebelah muka, sebelah lagi tak sakit pula.


Itulah gejala awal RESDUNG! 

Jika ada haa jangan risau, julia nak memperkenalkan petua alami cara mengatasi resung dengan menggunakan ubat resdung herba dari Asmak Herbs.

Asmak Herbs dirumus khas daripada herba terpilih, dijalankan dengan teknologi R&D dan mempunyai sijil KKM sah dan pastinya selamat untuk diamalkan sejak umur 3 tahun ke atas. 

Produk muslim Asmak Herbs ini bertaraf GMP TIADA BAHAN KIMIA MAHUPUN STEROID. Ianya diramuankan dari herba2 terpilih, antaranya:
  1. Akar Mengkunyit
  2. Akar Serapat
  3. Lada Sulah

Penting! BAGAIMANA NAK TAHU GEJALA RESDUNG SERIUS?
  1. Sering mengalami hidung tersumbat 
  2. Mempunyai lendir dari hidung dan tekak 
  3. Sakit atau rasa berat muka terutama kawasan diantara mata 
  4. Sakit tekak berpanjangan dan berulang 
  5. Gejala alahan hidung seperti kerap bersin dan gatal hidung terutamanya pada waktu pagi                          
  6. Mengalami jerawat dimuka dan badan 
  7. Kulit kepala berkelumumur, gatal dan rambut gugur 
  8. Sering berasa sakit kepala, pening dan migrain 
  9. Demam atau rasa tidak sedap badan yg berpanjangan
Kelebihan Asmak Herbs Anda Perlu Tahu !
  • Menggunakan kapsul halagel 
  • Dihasilkan dari kilang bertaraf GMP dan Halal.
  • Mendapat MAL dari KKM sejak tahun 1997 lagi.
  • Sesuai untuk semua dari umur 3 tahun dan ke atas (kecuali ibu mengandung) 
  • Tidak perlu rawatan yang melecehkan, membuang masa dan kos tinggi. 
  • Berkesan untuk mereka yang ada masalah pernafasan termasuk asma kerana ia akan membantu melegakan (Resdung dan asma saling berkaitan tanpa anda sedari)
  • Diperbuat dari herba terpilih yang diproses sendiri dari awal sehingga akhir dengan prosedur yang ketat, bersih dan suci. 
  • Bebas dari bahan kimia berbahaya dan kandungannya semulajadi 100% 
  • Melegakan resdung seawal 3-14 hari bergantung kepada tahap resdung. 
  • Makan bila perlu sahaja,apabila dah semakin baik, boleh hentikan pengambilan. Jimat bukan? 
Hanya makan bila perlu sahaja. Kalau gejala resdung dah baik, tak perlu amalkan dah, mungkin terus tiada langsung dah resdung lepas amalkan Asmak Herbs. Lapang je hidung dan dada rasa sebab julia cuba amalkan dalam 3-4 hari untuk tahu bagaimana herba ini berfungsi. 
"39 DARI 55 RESPONS MENGATAKAN PRODUK ASMAK HERBS INI TELAH MEMBANTU MEREKA MELEGAKAN RESDUNG SEAWAL 3 HINGGA 14 HARI"

Testimonial diri julia
Nyata respon yang diberikan sangat lembut kesannya, pernafasan rasa lancar dan segar. Sebab julia ada masalah batuk yang susah nak baik sebenarnya...ada lendir-lendir yang agak susah nak di buang di anak tekak. 

Bermacam ubatan doktor dan ubat farmasi julia guna pun sangat susah juga nak baik...itu sebab walaupun julia tak ada resdung tapi Asmak Herbs ini boleh membantu melancarkan sistem pernafasan sekaligus mengurangkan masalah bau mulut. Terbaik.

Bukan setakat julia, ramai juga berkongsi testimoni di page khas Asmak Herbs tau...teruja baca kesan pantas herba alami ini bertindak ke atas mereka.





Asmak Herbs 30 biji
Harga asal RM46
Promosi RM39 sahaja
 Free Postage.

Jangan tunggu lama untuk mengubati masalah ini, makin lama tunggu, makin lama berlarutan kan susah nak hidup gaya sihat, ambil peluang ini mencuba, ada harga diskaun berbaloi boleh dinikmati.

Sekiranya berminat nak mencuba pil resdung ini, 
boleh ke link di bawah atau hubungi terus:


Hotline HQ : 019 - 970 8897
Website rasmi syarikat : http://mham.com.my/

Ig : mham.sdnbhd

Fb Page : Ubat Resdung Herba

11 comments:

  1. saya takde resdung, tp tengah tersumbat hidung sebab selsema ni..huhu

    ReplyDelete
  2. Asmak Herbs memang berkesan, akak semput makan ni terus rasa lapang dada. Happy sangat :-)

    ReplyDelete
  3. best,... lisa pun dah tak de bersin2 lagi time sejuk. biasa kalau dah bersin.. boleh berpuluh kali

    ReplyDelete
  4. produk herba asmak memang terbaik

    ReplyDelete
  5. Kak Sue pun ada resdung,sebab selalu sakit kepala..

    ReplyDelete
  6. Boleh try ni nanti sebab Nani ada resdung. Hehe. Lagi mudah sebab dalam bentuk pil macam ni :)

    ReplyDelete
  7. byk bace testimoni asmak herbs ni..mmg terbaik laa..

    ReplyDelete

Sharing is Caring, Thank You Drop Some Comment Here :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Booking.com