Tahun 2017 ini didoakan kita semua lebih ke arah mengalirkan caj-caj menarik seperti diatas, bila kita hendakkan matlamat tersebut...kita go for it. Kita tumpu betul-betul, kita doa betul-betul, pohon agar Allah pandu kita, yes, julia nak tahun ini nak pelbagaikan pembelajaran bidang niaga, sambil bawa kereta pun fikir, apa sahaja dalam fikiran fikir untuk apa lagi aku pecahkan zon selesa selain niaga yang sedia ada.

Terkadang kita rasa nak cuba sesuatu yang baru, mungkin kena banyak bahan kajian yang benar lagi menarik. Suka dengan lautan niaga yang terbentang luas, tapi nak cari yang minat tu bukan senang...kena kesungguhan yang tinggi nak biasakan...macam memula daku terjebak dengan ephyra, secara tak langsung dari review atas blog, guna dan semakin suka sampai boleh jadi satu kerjaya sampingan aku sehingga kini...dekat 2 tahun lebih dah sebagai pengedar ephyra, until now ia penyumbang besar ke arah untuk aku capai matlamat yang dah lama aku idamkan.

Now, julia suka kalau pembaca julia sendiri alirkan caj-caj menarik diatas untuk kita terus berdiskusi bincang apakah niaga yang boleh ditembusi, berkata tentang modal, banyak aje bidang niaga yang perlukan marketing dan modal di tanggung pengusaha...(itulah kaedah dropship) kalau korang nak jadi agen ephyra boleh hubungi julia...will explain to you all the tips. 

Jumaat yang indah, now live nak travel ke Pantai Timur...2 jenis hotel akan kami menginap, satu di bandar dan satu lagi di kawasan pantai....cant wait, doakan julia sekeluarga sampai ye....take care everyone, ingat semat dalam hati "Good Vibes Only".


5 Comments

Sharing is Caring, Thank You Drop Some Comment Here :)