Wednesday, November 2, 2016

Potong GULA, Jangan POTONG KAKI Stevia GlamoHealth


Stevia, bukan baru bagi julia, 4 tahun lepas masa mengandungkan Qaiser ilman, julia pengamal stevia susu kambing. Bagi korang yang masih tidak tahu, Stevia bukanlah gula, Stevia adalah 100% penganti gula yang tidak dapat dikesan oleh tubuh badan manusia. Bayangkan kemanisan Stevia 1 titis bersamaan dengan 1 sudu gula. Menarik bukan? Kita minum atau makan makanan semua tidak ada kandungan kalori bernama GULA. Memang potong Gula habis-habisan.

Gula ini kalau korang tahu kita boleh dapat melalui pelbagai cara, nasi pun kalau makan berlebihan boleh ditukar jadi gula dalam badan, biskut, makanan proses pun punya kandungan gula yang sangat tinggi secara kita tak sedar tau.
Stevia menjuarai carta dari sifat GULA sebenar.

Tukar Amalan Seharian, Tak Rugi Pun, Mudah Lagi !

Sebab itulah, seboleh-bolehnya dalam menu hidangan seperti minuman dan makanan seharian kita kalau berada di rumah atau makan di kedai cuba amalkan memesan minuman basic sahaja, katakan NO gula dalam minuman, kita guna Stevia dalam minuman dan hidangan seharian, jimat lagi adalah.

Julia dah guna dalam 2 minggu lebih, memang air sejuk jadi kegemaran julia setiap hari. Bayangkan gula dalam milo o, teh o, air oren, air mango tu semua julia suka minum, semua nak letak gula bukan 1 sudu, tapi dua sudu lebih hmmm...kalau minum dekat luar lagi lah tak terbilang gula tu dengan jari kan...
Itulah daun Stevia yang telah dikeringkan di proses dalam bentuk liquid dan dibotolkan untuk memudahkan kita bawa ke mana sahaja

Bagi yang tak pernah tengok pokok Stevia tu macam mana, inilah dia.

Sekarang bermulalah episod julia latih diri ganti GULA dengan STEVIA Glamohealth - Potong Gula, Jangan Potong Kaki !
Lihat rutin julia setiap pagi, Milo o atau minuman Koko memang selalu, julia cuma ambil 2 sudu koko dan titiskan 1-2 titis sahaja dalam minuman besar ni, wowww memang sama manis macam perisa gula biasa. Menakjubkan, lepas ni boleh minum tanpa rasa bersalah lagi.

Ramai yang tanya julia, apa kelebihan Stevia ni berbanding penganti gula di pasaran lain. Ini dia kebaikan Stevia GlamoHealth yang korang boleh baca dan kumpul info, menarik bukan setakat dapat menjaga paras gula dalam darah tapi sebagai agen utama mengawal pelbagai masalah penyakit dari timbul kemudian hari.

Kebaikan Stevia GlamoHealth
Menurun dan mengimbang kadar kandungan gula dlm badan
Menurunkan kadar gula dalam darah, pesakit diabetes dan hypoglycaemia
Melawaskan pembungan air kecil
Meningkatkan tenaga dlm badan
Membantu sistem penghadaman makanan
Membantu mereka yg mengalami masalah insomnia
Berupaya mengawal berat badan (Obesiti)
Mengurangkan masalah keradangan
 100% dari tumbuhan semulajadi tanpa bahan kimia terlarang

Wauuu, banyak kelebihan dan kebaikan menarik dalam satu botol, lepas ni boleh dah bantu mak dan abah dekat rumah tu, bagi sorang satu amalkan Stevia. Tak payah susah-susah nak tanam pokok Stevia dalam pasulah, belakang rumahlah, pastu kena keringkan daun stevia sendiri lagi makan masa...sekarang mudah, beli sebotol kecil Stevia GlamoHealth dan amalkan...tahan lama tau satu botol ni, lagi jarang korang minum atau makanan manis, lagi lambat la habis satu botol Stevia ni tau. 
Beginilah warna 1-2 drop Stevia yang julia letakkan didalam sudu kecil, jernih je warna macam air biasa, sekali kacau dalam air koko haaa manis tau!


Cara Penggunaan Stevia GlamoHealth
Praktikal sangat cara penggunaannya, lihat cara-cara dibawah.

1) Titiskan 2 ke 3 stevia ke dalam minuman. 
2) Titiskan stevia pada masakan sebagai penganti gula dalam hidangan masakan anda.

SENANGKAN... semudah 1, 2 dan 3 siap !

Ala saya berpenyakit, mana boleh amal unsur ada pemanis...
Kalau dah kena penyakit 3 serangkai, obesiti, penyakit kencing manis, penyakit bermacam-macam yang ada sekarang kan jangan risau, Stevia GlamoHealth memang dapat membantu anda mengatasi masalah tersebut sebab ia ZERO KALORI.

Takutkan tengok gambar kat bawah ni, huhhh berdebor rasa lihat kaki tu, bukan kaki julia la, ni kaki pesakit yang ada penyakit diabetes...huwaaaaaaaa sayang kaki weh...cepat lah berubah sebelum terlambat.
Dah tak perlu risau-risau dah sekarang...jadikan budaya amalan sihat dengan pilih penganti gula terbaik di dunia iaitu Stevia GlamoHealth. Mudah, jimat masa, tak perlu tunggu gula larut, tak perlu beratur kat kedai berperang dengan manusia berebut bungkusan gula, hanya restok di rumah 1 ke 2 botol pun sudah memadai dalam minuman dan masakan.


Bukti ramai pelanggan memberi produk SteviaGlamoHealth.


Sekarang satu botol kecil Stevia GlamoHealth ini jadi peneman setia julia di pejabat, nanti nak beli lagi satu bagi suami dan di rumah, senang bila-bila masa leh guna...gula baki kat rumah tu tak lama lagi kena stop...sayang badan oooo hahaha
RM55 Semenanjung
RM60 Sabah Sarawak

Info lanjut dan pembelian boleh layari info di bawah, selamatkan kaki korang dari kena potong!


21 comments:

  1. lah pokok tu selalu nampak je kt tepi jalan . tk pernah tau yg tu pokok stevia hehe . errr masak boleh tukar guna stevia tak ? :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Masak boleh guna stevia dik...memang mudah 1 titis stevia bersamaan 1 sudu gula...wow!

      Delete
  2. Hanya 2 titik je dah manis ke? Macam menarik..

    ReplyDelete
  3. Akak pernah guna stevia gak, mmg titik sikit je dah sedap manis.

    ReplyDelete
  4. Memang dah lama guna stevia...lg manis lagi elok untuk kesihatan

    ReplyDelete
  5. Memang carik stevia ni.. baguss..

    ReplyDelete
  6. Belum pernah try Stevia... menarik!

    ReplyDelete
  7. terbaik. stkt ni kat umah mmg dah slowly tukar gula. guna gula perang / bamboo. garam dah totally garam bukit. marilah menuju ke arah lebih sihat. hihihi

    ReplyDelete
  8. macam dah ramai jer beralih arah nie..
    skang memang bleh tgk ramai pakai stevia,
    satu2nya sbb botol dia kecik,
    memang senang nak bawa,
    no more gula lepas nie.

    ReplyDelete
  9. lama dah kawan kenalkan stevia ni..sebb pakai sikit je dah manis..bagus

    ReplyDelete
  10. pernah ada akaun hihii best setitik ja dah maneh melecah..elok utk kesihatan

    ReplyDelete
  11. Bagus stevia ni, ibu Nani pun ada beli :)

    ReplyDelete
  12. pernah guna stevia drops tapi brand lain....nak compare harga dengan yang ni lak..mana yang lebih ekonomik....

    ReplyDelete
  13. Stevia dah popular skrg.. macam macam brand ada sekarang ni kan..

    ReplyDelete
  14. ila pun dh mula kurangkan gula putih yg byk bwk penyakit..mmg pakai stevia je wat air skarang..

    ReplyDelete
  15. bagusnyaa. dah ramai orang start kurangkan pengambilan gula putih sekarang nu kan.

    ReplyDelete
  16. yang penting orng imsomnia wajib pakai macam onie,hehe

    ReplyDelete

Sharing is Caring, Thank You Drop Some Comment Here :)