Tanya Pendapat, Mana Okey? | Julia Johari
Booking.com

Tanya Pendapat, Mana Okey?





Aku nak tanya korang, cuba click video kat atas, atas ke atau yang bawah okey, korang rasa yang mana?

Pendapat korang lagi utama dari pendapat aku...saje nak paste video ni anytime di FB, IG dan TWITTER bila nak advertise khidmat blogger...

Watermark tu nak buang susah kena bayor beb, so korang nak iklan guna je Biteable.com mudah kan

7 comments:

  1. alaa saje laa jue...takleh klik...opis blocked kaw2 punye video2 nie....

    i is frust!

    ReplyDelete
  2. Sama dengan akak Julia..
    Ofis dah blocked video ni..
    Nanti akak tengok kat handphone..
    Nanti akak komen ye..

    ReplyDelete

Sharing is Caring, Thank You Drop Some Comment Here :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Booking.com