Orang Tu Kahwin Lain | Julia Johari
Booking.com

Orang Tu Kahwin Lain


Hahahaha jap nak ketawa semalam punya cerita tak habis lagi nak ketawa hahahhahah. Anak bujang den siapa lagi si Qaiser ilman tu dia ternampak kat dinding bingkai gambar besar ukiran kayu siap tunjuk tangan tanya, gambar orang siapa tu umi....hahhahahhahhah ni pertanyaan budak umur 3 tahun 4 bulan ye...bukan umur 6 ke 7 thn. Hmmmmm dalam diam aku tanya dia balik...

Umi: Qaiser ilman rasa siapa orang dalam tu, umi nak tau gak kalau Qaiser ingat.
Qaiser ilman: Orang tu kahwin lain! Orang tu kahwin lain lah umi 
Umi: Hahahhahahhahhahahhahahaa (pecah perut aku melayan dak bertuah ni)
Qaiser ilman: Orang tu kahwin lain lah...

Adoiiiii ni baru sekeping gambar digantung di dinding rumah, kalau banyak lagi gambar macam ni alamatnya banyak kali lah orang tu kahwin lain...keeeee dia maksudkan orang yang bagi watikah tu pada umi kahwin lain hahahhaahah dah dah aku plak pening.

Mungkin dia rasa, cara berpakaian tu agak cantik dan kemas pastu pakai tudung plak merelip2 so dia ingat orang dalam gambar tu kahwin lain kotttt...budak-budak cakap memang jujur, apa yang dinampak itu yang dia cakap...kalau orang dewasa macam kita ni yang panjang akal lagi banyakkkk la ilmu pusing-pusing sebelum nak sampai cerita sebenar tu kan.


Haishhh semakin nak besar, semakin takut plak umi...yelah makin panjang akal tanya macam-macam dah sekarang, tak ada lapik-lapik ye semua direct tembak tang tu gak hehehe, mak layan je lah nak oiii budak2 semua nak tau...esok dia masuk universiti belajar jauh2 kang rindu plak nak dengar dia tanya...huwaaaaaa simptom mak mak ginilah kan...anak buat gitu leter...anak buat gini marah...bila dia jauh rindu...bila dia dah merantau maknya nangisssss hari hari...alahaiiii mak ye pun hehe

7 comments:

  1. klakar la qi...Orang Tu Kahwin Lain...hehe

    ReplyDelete
  2. hahaha abam syahmi tnaya minggu lepas "mama rogol tu ape" T__________T

    ReplyDelete
  3. awak ni Qaiser...buat aunty geram la...

    ReplyDelete
  4. huhu..nape kahwin lain lak kan? huhu..musykil2..

    ReplyDelete
  5. Hehehehe...Bila dah start skolah nanti tunggu lah soalan yang lagi mencabar lepas ni. Pitam hemak nak mencari jawapan.

    ReplyDelete
  6. Posing qaiser ilman tu mmg tradematk sejati. Xde sapa bole copy cat hehe

    ReplyDelete

Sharing is Caring, Thank You Drop Some Comment Here :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Booking.com