Hai korang, Jumaat hari ini kan 13 November 2015, half day kerja, bos dah sign surat keluar ibu pejabat yahuuu terima kasih bos. Tengah tunggu suami pick up bersama my prince in love tu siapa lagi si Qaiser ilman lah. Jap lagi sampai le tuh, sesambil tu update sikit tanda jejak kat sini kot kot orang cari kennnn....cari ke? Ke intai hehehe tapi terima kasih kat korang sebab setia baca blog julia. 

Hari ini nak check in one resort yang dah lama booking, kat mana? Nanti add julia kt instagram 'MRSJULIAJOHARI' kat situ nanti julia update petang nanti. Janji tempatnya tempat berkubang, kalau hujan petang ni esok pagi le mandi okey what, lagi2 musim hujan ni tak menentu nak tunggu habis musim agaknya kertu lah ko kt opis tak holiday hahahha.


Wokeh, korang doakan ku selamat pergi dan selamat pulang ke pangkal jalan, sebabnya aku kalau dah holiday memang susah nak balik opis...Selasa baru masuk kerja...Isnin cuti yokkk...jumpa petang nanti di FB dan IG. Bubye !

22 Comments

  1. happy holiday...nanti akk tgk kt instagram juju

    ReplyDelete
  2. happy holiday julia.. enjoy dan share gambar banyak2 tau..=D

    ReplyDelete
  3. happy holiday!....x sabar nk tunggu update kt ig!

    ReplyDelete
  4. waaa...
    sodap dah ada tempat berkubang..
    mmg kecut ler abam Qi main air.
    heheh.

    ReplyDelete
  5. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete
  6. Selamat jalan dan selamat ekmbali ke rumah dan opis Julia Johari. Moga ceria di dentinasi yang kamu pergi.

    ReplyDelete
  7. wah wah wah....
    seronok nyer julia :) i like!

    ReplyDelete

Sharing is Caring, Thank You Drop Some Comment Here :)